Olikos teillä minkälaisia lasteja kun siellä reissasitte?😉
Kouvolan Sanomat kyselee ja julkaisee venäläisestä pirtusta juttuja
8
262
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli ysärillä juotua ja jälki oli sen mukaista. Ostaessakin vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti, pistoolia ohimolla ja vaikka mitä. Oltiinhan sentään jo 16 vuotiaita...
- Anonyymi
Oli isoja ja usein. Satojatuhansia tehtiin rahaa.
- Anonyymi
Tullijullit sai takavarikoitua vain pisaroita
- Anonyymi
Härniksi sellainen 30 litran etuauto pullot huonosti piilotettuna että varmasti ajattavat halliin tarkastukseen ja sen perässä tulikin sitten 1500 litraa ilolientä läpi kun kaikki tullijullit oli intoa uhkuen sen 30 litran kimpussa hallissa ja sen kuskiksi oli tietenkin tarkoituksella laitettu työtön heppu joka sai aivan minimaaliset sakot.
siis näin olen kuullut, mistäänhän en mitään tiedä...😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härniksi sellainen 30 litran etuauto pullot huonosti piilotettuna että varmasti ajattavat halliin tarkastukseen ja sen perässä tulikin sitten 1500 litraa ilolientä läpi kun kaikki tullijullit oli intoa uhkuen sen 30 litran kimpussa hallissa ja sen kuskiksi oli tietenkin tarkoituksella laitettu työtön heppu joka sai aivan minimaaliset sakot.
siis näin olen kuullut, mistäänhän en mitään tiedä...😁Tuon viimeisen virkkeen uskon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon viimeisen virkkeen uskon.
Jahas, ensimmäinen nuusku näköjään ilmoittautui. Kyllä teitä oli helppo huijata -ja on yhä edelleen, jotkut asiat ei vaan muutu.
- Anonyymi
Kyllä ne pojat sitä toi, kymmeniä tuhansia litroja
- Anonyymi
Niin kuulemma... rahaa tuli ovista ja ikkunoista, fiksummat vältti kiinnijäämisen ja nauttii tänäkin päivänä tuosta kulta-ajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166929- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001938En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708