Halvimmat yksiöt

Anonyymi-ap

Helsingin keskustassa yksiön hinta liikkuu noin 10 000 euron hintaluokassa ja saunallisen saa jo 12 000 tuhannella. Neliöhinta todella alhainen, joten nyt kannattaa mennä hesaan loisimaan.

21

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko tyhmä?

      • Anonyymi

        😀😁Snobi otti nokkiinsa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀😁Snobi otti nokkiinsa. 😂

        Halvimmat yksiöt 75000e 24m2 ei taida punaniskoilla rahat riittää edes siihen. Köyhille kallista, muille samanhintaista.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17968855V

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aloittaja kertoo mikä alue?

      • Anonyymi

        Ullanlinnassakin on maamme halvimmat yksiöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ullanlinnassakin on maamme halvimmat yksiöt.

        Lieksa onkin luxus paikkakunta.


    • Anonyymi

      Kuuluuko jostain köyhien ja kateellisten ulinaa? Missä korpi siellä persaukiset.

      • Anonyymi

        Missä vajakit ja kalliit asunnot, siellä snobit.


      • Anonyymi

        ei kun just toisinpäin, jiäpi rahaa ja paljon kun ei maksa järettömyyksiä pikku kopperoista tsadissa. 🤣


    • Anonyymi

      Aloittaja siis meinaa että helsingissä saa keskustassa yksiön 10 000 eurolla

      Näkee taas miksi lieksalaisia EI haluta hesaan 😉

      • Anonyymi

        Liian tieteellistä sano susihattu ja viranomaisia pyörii Hesan keskustan alueella liikaa häiritsemässä susihattujen "askartelua" ja "lemmenleikkejä".


    • Anonyymi

      Mähkössä kaksio 60m2 17 000 ekee

      Pankakoskella saa jo ilmaiseksi!

      • Anonyymi

        Juu, tutkiskelin tuossa Lieksan neliöhintoja, palveluita, työpaikkoja jne. Ei helvetissä pysty!!!!


    • Anonyymi

      joo kyllä tiällä köyhiä ollaan, mullakkan oo kun 180m2 talo ja tontti 100hehtaarii, neliveto maasturi pihassa , ainu mikä puuttuu on pankkilaina 😂

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa! Ne kaikkein rikkaimmat eivät muuten näy ulospäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa! Ne kaikkein rikkaimmat eivät muuten näy ulospäin.

        Sitä minä olen Lieksassa seurannut ettei ne rahoillaan pröystäile, paitsi jotkut kehuu fecebookissa sählökinnereitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minä olen Lieksassa seurannut ettei ne rahoillaan pröystäile, paitsi jotkut kehuu fecebookissa sählökinnereitään.

        Eivät pröystäile, eivät ole edes Facebookissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät pröystäile, eivät ole edes Facebookissa.

        Vai eivät ole,, hih. Hirveitä leveilijöitä ovat, olevinaan ei mukamas ole rahaa ja sitten ostellaan kalliita autoja. Tuollainen jos mikä on tyhmää näyttelemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai eivät ole,, hih. Hirveitä leveilijöitä ovat, olevinaan ei mukamas ole rahaa ja sitten ostellaan kalliita autoja. Tuollainen jos mikä on tyhmää näyttelemistä.

        No, löyhäpäät siellä vain leveilee mutta oikeasti varakkaat eivät kyllä puhu ja pukahda rahoistaan. Päinvastoin ovat hyvin vaatimattoman oloisia ja tervepäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, löyhäpäät siellä vain leveilee mutta oikeasti varakkaat eivät kyllä puhu ja pukahda rahoistaan. Päinvastoin ovat hyvin vaatimattoman oloisia ja tervepäisiä.

        Hesassa on eri juttu kun siellä on enempi snobeja ja kaikki miltei kusipäitä, nin se ei kiinnitä niin huomiota. Jos kaikki olisi tavallisia eläjiä, niin tilanne olisi toinen. Lieksassa kun on vähän porukaa, niin kusipäät erottuu helpommin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe