St1:llä on joku kaunis, nuori, tatuoitu nainen. Onkohän ihan omankyläläisiä. Todella hyvä asiakaspalvelija voisin ottaa hänen nuneronsa jos joku sattuu tietämään.
St1 karvia
21
3910
Vastaukset
- Anonyymi
Tatuoitu nainen ei ole kaunis vaan ruma.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ei tatuoinnit kaunista ketään.
Olisiko niin, että heikko itsetunto kaipaa jotain tuonkaltaista ’pönkitystä’. Mennään jonkun muotivirtauksen mukana ja sotketaan kaunis keho mitä kummallisimmilla sotkuilla.
Hatunnosto kaikille niille, jotka ymmärtävät olla sotkematta myrkkymustetta ihonsa alle.
- Anonyymi
On kyllä hyvä työntekijä, voisivat ottaa oppia asiakaspalvelusta ne vanhemmat työntekijät.
Kysyppä vain suoraan olisko mahkuja saada numeroa.- Anonyymi
En tee tatuoidulla numerolla mitään.
- Anonyymi
Olisipa he muutkin yhtä asiakaspalveluhenkisiä ihmisiä. Hyvä kun edes tervehtii aina…….
- Anonyymi
Et tiedä mikä on tervehdyksen takana.
- Anonyymi
Se on aina tärkeää, että tiskin takana on nätti asiakaspalvelu henkinen tyttö👍
Silloin kappa käy.- Anonyymi
Onko blondi ? Jos niin aika namu on..
- Anonyymi
Jos se oli joku piika 🤣
- Anonyymi
rahamiehet ennenkin ottaneet piikoja ja sitten vajakkeja synnyttäneet ?
- Anonyymi
Työ nainen.
- Anonyymi
Päänväri vaihtunut punaiseen pari päivää sitten.
St muutenkin hyvä. Hyvä lounas on.- Anonyymi
Juuri näin, lounas hyvä ja edullinen, suosittelen. Tietty se silmän ravinto on aina hyvää kaupan päällistä, plussaa.
- Anonyymi
Minkä ikäne? Jos 20-25 voin käydä syömäs. Jos yli, ei nappaa ja syön omat eväät. Kysyn siksi että kuuskymppisille karvialaisille sikaniskoille nelikymppinenkin on nuori likka
- Anonyymi
Hän on Maisa
- Anonyymi
Tämän vuoden Miss Karvia
- Anonyymi
Kuka oli viime vuonna
- Anonyymi
Karvian marja on karvanen marja, heilini ei ole karvanen, juu.
- Anonyymi
Käytiin viikolla syömässä, nätti myyjä tyttö ja hyvä ruoka...jatkoon.
Poiketaan varmasti toistekin. - Anonyymi
Sitä on hyvä ja halpa lounas. Kauniit myyjät.
- Anonyymi
Onko viäkin hyvän ja halavan ruuan lisäksi, kaupan päälle silimän ruokaakin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579