Mistä tässä on kyse?

Anonyymi-ap

16

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Takuuvarmaa himankolaista settiä.....

    • Anonyymi

      Valaista en tiedä muuta kuin sen maitovalaan 1900-luvun alussa, joka rantautui Kalajoelle ja jonka haisevaa raatoa joku kierrätti ympäri maakuntaa ja otti maksun sen katsomisesta. 2020-luvun maitovalas taas on Annika Saarikko. Kepu on niin hieno puolue ja kepua äänestävät älykkäitä ja viisaita ihmisiä.

    • Anonyymi

      Kävi valas täällä lopettamassa synnytys sairaalan ja nyt oli järkyttynyt p-pohjanmaan lapsikadosta.

    • Anonyymi

      Jakokunta on toiminut mielivaltaisesti pienosakkaita syrjien. Joutuu maksamaan myös pienosakkaille kuuluvat osakaspalautukset.

    • Anonyymi

      Himangan mummo on suuttunut 😂

      Yksikään hänen tekemänsä valitus kaupungin päätöksistä ei ole menestynyt, teettänyt vain paljon lisätöitä oikeusistuimia myöden.

      • Anonyymi

        Paljonko oikeuntikulut maksaa yhdestä jutusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko oikeuntikulut maksaa yhdestä jutusta?

        Hallintovalitukset maksaa noin 200 € per valitus. Tietysti kuluja voi jakaa jos valittajia on useita. Ja voihan olla että tietyiltä tahoilta tulee sponsorointia……


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallintovalitukset maksaa noin 200 € per valitus. Tietysti kuluja voi jakaa jos valittajia on useita. Ja voihan olla että tietyiltä tahoilta tulee sponsorointia……

        Vai 200. Oletko humalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai 200. Oletko humalassa?

        Luulen että on lähempänä 2000 tonnia valitus


    • Anonyymi

      Toivottavasti Puskaria vi.....ttaa ja liikavarpaita särkee Adidaksissa.

    • Anonyymi

      Eiköhän ois paras kun Himankalaiset jääväis itsensä kaikista missä rahaa käsitellään?

      • Anonyymi

        Jotain maamyrkkyä on himankalaisten juomavedessä, ku heistä on tuollaisia tullut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä nämä valittajat on fiksua porukkaa. Tietävät varmasti tasan tarkkaan, että ei tummoiset valitukset läpi mene. Ei se ole varmaan heidän tavoitekaan. Haluavat vain työllistää hyväpalkkaisia virkamiehiä. Kiusa se on pineikin kiusa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä valittajat on fiksua porukkaa. Tietävät varmasti tasan tarkkaan, että ei tummoiset valitukset läpi mene. Ei se ole varmaan heidän tavoitekaan. Haluavat vain työllistää hyväpalkkaisia virkamiehiä. Kiusa se on pineikin kiusa.

        Tarteeko sitä heti valittaa Hallintooikeuteen kaikista ?Voihan sitä aina kysyä viisaammilta ihmisiltä jos ei itse tiedä Turhaa rahanmenoa vaan Panis nekinrahat vaikka johonkin keräykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarteeko sitä heti valittaa Hallintooikeuteen kaikista ?Voihan sitä aina kysyä viisaammilta ihmisiltä jos ei itse tiedä Turhaa rahanmenoa vaan Panis nekinrahat vaikka johonkin keräykseen

        Tässä ois varmaanollu hyvä pesämuna Viitasammakoiden suojelurahastoon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe