Mikko ja Helena Koivu

Anonyymi-ap

Miten naivi ja lapsellinen pitää olla kun luulee että Mikko petti kaksi kertaa. Hei haloo.

147

3403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toiset naiset kulkee laput silmillä ja uskovat että mies ei häntä petä, tiedän tapauksen mies petti 3 vuotta kokoajan vaimoa ja eukko vain kehui kuinka hyvä ja uskollinen mies hänellä on .

      • Anonyymi

        Näitä naisia on hyvin paljon ja tietenkin mies on tyytyväinen,kun voi pettää rauhassa ja silti pitää vaimon tyytyväisenä kotona. Samoin on kyllä että vaimo pettää ja mies ei tiedä mitään asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä naisia on hyvin paljon ja tietenkin mies on tyytyväinen,kun voi pettää rauhassa ja silti pitää vaimon tyytyväisenä kotona. Samoin on kyllä että vaimo pettää ja mies ei tiedä mitään asiasta.

        Miehessä joka pettää vaimoaan " koko ajan" on jotain pahasti pielessä.

        Erittäin huono itsetunto nyt ainakin ja henkinen tasapainottomuus.

        Jättäisin heti !!!

        Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehessä joka pettää vaimoaan " koko ajan" on jotain pahasti pielessä.

        Erittäin huono itsetunto nyt ainakin ja henkinen tasapainottomuus.

        Jättäisin heti !!!

        Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.

        Tai sitten on niin kova itsetunto, että tuumii voivansa tehdä mitä vain. Ämmien horinaa tuo, että heti on henkisesti epätasapainossa, jos juoksee vieraissa.

        Asia ei todellakaan ole noin. Itse olen suhannut menemään aika lailla, koska se on pahuksen mukavaa - mutta olen silti erittäin hyässä tasapainossa itseni ja muun maailman kanssa.

        Ja olen 100% varmuudella hyvä isä perheelle kaikin tavoin ja vaimon kanssa menee hyvin, olemme hyvät kumppanit toisillemme.

        Että turha horista mitään keittiöpsykologia - bull-shittiä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehessä joka pettää vaimoaan " koko ajan" on jotain pahasti pielessä.

        Erittäin huono itsetunto nyt ainakin ja henkinen tasapainottomuus.

        Jättäisin heti !!!

        Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.

        Pettämisessä ei ole mitään väärää jos ei loukkaa tahallisesti ja kerro siitä puolisolle. Moni liitto on pelastunut kun puolisot käy vieraissa ja antavat tilaa molemat toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettämisessä ei ole mitään väärää jos ei loukkaa tahallisesti ja kerro siitä puolisolle. Moni liitto on pelastunut kun puolisot käy vieraissa ja antavat tilaa molemat toisilleen.

        Hyi vittu kuinka paatunut ihminen voi olla. Musta kärventynyt omatunto ja kylmä psykopaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on niin kova itsetunto, että tuumii voivansa tehdä mitä vain. Ämmien horinaa tuo, että heti on henkisesti epätasapainossa, jos juoksee vieraissa.

        Asia ei todellakaan ole noin. Itse olen suhannut menemään aika lailla, koska se on pahuksen mukavaa - mutta olen silti erittäin hyässä tasapainossa itseni ja muun maailman kanssa.

        Ja olen 100% varmuudella hyvä isä perheelle kaikin tavoin ja vaimon kanssa menee hyvin, olemme hyvät kumppanit toisillemme.

        Että turha horista mitään keittiöpsykologia - bull-shittiä siellä.

        Tulee päivä, kun jäät kiinni. Perheesi hajoaa ja huomaat että kaikki se peli mitä pelasit ei ollut sen arvoista. Mutta sinä opit vasta kun vahinko on käynyt.

        Tulee päivä, jolloin salaisuutesi paljastuu kaikille. Epärehellisyys parisuhteessa korreloi myös ystäväsuhteita ja työpaikalla etenemistä. Kuka haluaa olla pettäjän kaveri? En minä ainakaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettämisessä ei ole mitään väärää jos ei loukkaa tahallisesti ja kerro siitä puolisolle. Moni liitto on pelastunut kun puolisot käy vieraissa ja antavat tilaa molemat toisilleen.

        Näin kirjoittaa erittäin epärehellinen ihminen. Se joka pettää läheistään on saastainen ja haureellinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on niin kova itsetunto, että tuumii voivansa tehdä mitä vain. Ämmien horinaa tuo, että heti on henkisesti epätasapainossa, jos juoksee vieraissa.

        Asia ei todellakaan ole noin. Itse olen suhannut menemään aika lailla, koska se on pahuksen mukavaa - mutta olen silti erittäin hyässä tasapainossa itseni ja muun maailman kanssa.

        Ja olen 100% varmuudella hyvä isä perheelle kaikin tavoin ja vaimon kanssa menee hyvin, olemme hyvät kumppanit toisillemme.

        Että turha horista mitään keittiöpsykologia - bull-shittiä siellä.

        Sinulla on varsinaisen yksinkertainen vaimo tai sitten hän pettää sinua aina sopivan tilanteen tullen.

        Joo, varmaan hän on myös mitä parhain äiti ja teidän välit todella hyvät ja romanttiset, kynttilädinnereitä vietätte tämän tästä, mutta on mahtavaa pettää ja tulla petetyksi.


        Tämä se vatsa todellista bull-shittiä on, sanoisin, että teidän perhe voi todella huonosti, jopa oksettavan huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on varsinaisen yksinkertainen vaimo tai sitten hän pettää sinua aina sopivan tilanteen tullen.

        Joo, varmaan hän on myös mitä parhain äiti ja teidän välit todella hyvät ja romanttiset, kynttilädinnereitä vietätte tämän tästä, mutta on mahtavaa pettää ja tulla petetyksi.


        Tämä se vatsa todellista bull-shittiä on, sanoisin, että teidän perhe voi todella huonosti, jopa oksettavan huonosti.

        Olet väärässä, meidän perheellä on kaikki oikein hyvin. Tämä "oksettavan" huonosti - ilmaisu johtuu vain siitä, ettet ole saavuttanut asioita elämässä, joita olisit halunnut - ehkä miehesi on reppana etkä saa myöskään sängyssä sitä, mistä salaa haaveilet.

        Vaimoni ei ole yksinkertainen, vaan korkeasti koulutettu ja toimii vaativissa asiantuntijatehtävissä. Meillä on myös kammarin puolella oikein mukavaa.

        Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä, meidän perheellä on kaikki oikein hyvin. Tämä "oksettavan" huonosti - ilmaisu johtuu vain siitä, ettet ole saavuttanut asioita elämässä, joita olisit halunnut - ehkä miehesi on reppana etkä saa myöskään sängyssä sitä, mistä salaa haaveilet.

        Vaimoni ei ole yksinkertainen, vaan korkeasti koulutettu ja toimii vaativissa asiantuntijatehtävissä. Meillä on myös kammarin puolella oikein mukavaa.

        Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.

        Puhut pettämisestä etkä siitä että olisitte sopineet käyvänne vieraissa. Uskon kans et vaimosi käy painamas muita miehiä minkä kerkiää. Ja jos vaimosi ei tiedä touhuistasi niin joku päivä se paljastuu ja tilanne räjähtää käsiin. Vaikutat kyllä melko narsistiselta tyypiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut pettämisestä etkä siitä että olisitte sopineet käyvänne vieraissa. Uskon kans et vaimosi käy painamas muita miehiä minkä kerkiää. Ja jos vaimosi ei tiedä touhuistasi niin joku päivä se paljastuu ja tilanne räjähtää käsiin. Vaikutat kyllä melko narsistiselta tyypiltä.

        Kyllä, todellinen kusipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehessä joka pettää vaimoaan " koko ajan" on jotain pahasti pielessä.

        Erittäin huono itsetunto nyt ainakin ja henkinen tasapainottomuus.

        Jättäisin heti !!!

        Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.

        Hyviä neuvoja,mutta taitaa tilanne muuttua.Kun ero on lähellä rahavirrat hupenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kirjoittaa erittäin epärehellinen ihminen. Se joka pettää läheistään on saastainen ja haureellinen ihminen.

        Onko pettäminen ainoastaan naisen oikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi vittu kuinka paatunut ihminen voi olla. Musta kärventynyt omatunto ja kylmä psykopaatti.

        Taidat olla itse.Tekisi varmaan sinun hiukan ottaa vierasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä naisia on hyvin paljon ja tietenkin mies on tyytyväinen,kun voi pettää rauhassa ja silti pitää vaimon tyytyväisenä kotona. Samoin on kyllä että vaimo pettää ja mies ei tiedä mitään asiasta.

        Minun vaimo ei petä. Hän on uskollinen ja rakastaa vain minua.
        Itse en ole jäänyt kiinni kertaakaan 10 vuoden aikana, ihme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on niin kova itsetunto, että tuumii voivansa tehdä mitä vain. Ämmien horinaa tuo, että heti on henkisesti epätasapainossa, jos juoksee vieraissa.

        Asia ei todellakaan ole noin. Itse olen suhannut menemään aika lailla, koska se on pahuksen mukavaa - mutta olen silti erittäin hyässä tasapainossa itseni ja muun maailman kanssa.

        Ja olen 100% varmuudella hyvä isä perheelle kaikin tavoin ja vaimon kanssa menee hyvin, olemme hyvät kumppanit toisillemme.

        Että turha horista mitään keittiöpsykologia - bull-shittiä siellä.

        Voin laittaa tonnin vetoa, että aina kun tilaisuus tulee ja vaimosi haluaa kunnon miestä niin käy vieraissa, aika usein jopa.
        Tiedä vaikka on minunkin luona piipahtanut baari-illan päätteeksi, todennäköisesti. 127 naista on tullut selätettyä ja yli puolet on ollut parisuhteessa olevia ja ovat kaivanneet kunnon kyytejä - ja mikäs minä olen heitä estelemään?

        (mistä tiedän, että juuri 127 kpl naaraita, koska kirjoitan muistiin kaikki tapaukset ja osasta on videomateriaalia, harmi vaan ei kaikista - mutta tiedä vaikka niissä esiintyy myös vaimosi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin laittaa tonnin vetoa, että aina kun tilaisuus tulee ja vaimosi haluaa kunnon miestä niin käy vieraissa, aika usein jopa.
        Tiedä vaikka on minunkin luona piipahtanut baari-illan päätteeksi, todennäköisesti. 127 naista on tullut selätettyä ja yli puolet on ollut parisuhteessa olevia ja ovat kaivanneet kunnon kyytejä - ja mikäs minä olen heitä estelemään?

        (mistä tiedän, että juuri 127 kpl naaraita, koska kirjoitan muistiin kaikki tapaukset ja osasta on videomateriaalia, harmi vaan ei kaikista - mutta tiedä vaikka niissä esiintyy myös vaimosi)

        Ei kunnon miehiä enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kunnon miehiä enää ole.

        Naisista puhumattakaan.


      • Anonyymi

        Mies EI petä jos rakastaa naistaan !
        Ja hakee hyvää .. muualta , parempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä, meidän perheellä on kaikki oikein hyvin. Tämä "oksettavan" huonosti - ilmaisu johtuu vain siitä, ettet ole saavuttanut asioita elämässä, joita olisit halunnut - ehkä miehesi on reppana etkä saa myöskään sängyssä sitä, mistä salaa haaveilet.

        Vaimoni ei ole yksinkertainen, vaan korkeasti koulutettu ja toimii vaativissa asiantuntijatehtävissä. Meillä on myös kammarin puolella oikein mukavaa.

        Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.

        Huono seksi vie toisaalla , voi elää liitossa mukavastikkin kun vaimo ei vaan tajua todellisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä, meidän perheellä on kaikki oikein hyvin. Tämä "oksettavan" huonosti - ilmaisu johtuu vain siitä, ettet ole saavuttanut asioita elämässä, joita olisit halunnut - ehkä miehesi on reppana etkä saa myöskään sängyssä sitä, mistä salaa haaveilet.

        Vaimoni ei ole yksinkertainen, vaan korkeasti koulutettu ja toimii vaativissa asiantuntijatehtävissä. Meillä on myös kammarin puolella oikein mukavaa.

        Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.

        Mun muijja myös akateeminen mut panen kaikkea heti kun silmä välttää
        Koulutus ei ole tae muulle kuin lukuviisaudelle
        Hölmö kun uskoo kaikki selitykset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä, meidän perheellä on kaikki oikein hyvin. Tämä "oksettavan" huonosti - ilmaisu johtuu vain siitä, ettet ole saavuttanut asioita elämässä, joita olisit halunnut - ehkä miehesi on reppana etkä saa myöskään sängyssä sitä, mistä salaa haaveilet.

        Vaimoni ei ole yksinkertainen, vaan korkeasti koulutettu ja toimii vaativissa asiantuntijatehtävissä. Meillä on myös kammarin puolella oikein mukavaa.

        Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.

        Tylsää elämää
        Herää jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä, meidän perheellä on kaikki oikein hyvin. Tämä "oksettavan" huonosti - ilmaisu johtuu vain siitä, ettet ole saavuttanut asioita elämässä, joita olisit halunnut - ehkä miehesi on reppana etkä saa myöskään sängyssä sitä, mistä salaa haaveilet.

        Vaimoni ei ole yksinkertainen, vaan korkeasti koulutettu ja toimii vaativissa asiantuntijatehtävissä. Meillä on myös kammarin puolella oikein mukavaa.

        Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.

        Joku päivä muijas tulee ja sanoo olen rakastunut , mutta en sinuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettämisessä ei ole mitään väärää jos ei loukkaa tahallisesti ja kerro siitä puolisolle. Moni liitto on pelastunut kun puolisot käy vieraissa ja antavat tilaa molemat toisilleen.

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Mikko pisti kymmeniä naisia

      • Anonyymi

        Mieluummin satoja kuin kymmeniä, kova mies on hässimään 💪.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin satoja kuin kymmeniä, kova mies on hässimään 💪.

        Markku Aro kans katui kun petti sitä missi vaimoaan ja rakasti häntä kuitenkin niin paljon, ei pettäminen tarkoita etteikö rakastaisi puolisoa se on on aivan valheelinen käsitys asiasta monilla henkilöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin satoja kuin kymmeniä, kova mies on hässimään 💪.

        Hässumisellä ei pitkälle elämänsä pääse. Päinvastoin sellainen elämä on tyhjää jos ei ole hässimisennrinnallaa syvällisyyttä ihmisessä. Tärkein on syvällinen viisas ihminen ja sen rinnalle se hyvä seksi 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku Aro kans katui kun petti sitä missi vaimoaan ja rakasti häntä kuitenkin niin paljon, ei pettäminen tarkoita etteikö rakastaisi puolisoa se on on aivan valheelinen käsitys asiasta monilla henkilöillä.

        Siinä vasta tyhmä ukko on kun rakastaa ja pettää. Markku Aro hyvä esimerkki älyvapaasta mulkkunsa perässä menevästä tyhjästä ukosta. Ja menetti itselleen tärkeän naisen. Ei löydy saman veroista aitoa tunnetta enää ja jää tyhjäksi tynnyriksi huutelemaan ja nussimaan tyhjänpäiväisiä muijia. Niin oikein että missi vaimo jätti ja sai paremman tilalle kuin petturin. Kaikki miehet kun ei peitä vaikka useat kyllä.Uskollinen ja rehellinen mies on suuri aarre ja parhaat naiset sellaisen löytää ansaitusti 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vasta tyhmä ukko on kun rakastaa ja pettää. Markku Aro hyvä esimerkki älyvapaasta mulkkunsa perässä menevästä tyhjästä ukosta. Ja menetti itselleen tärkeän naisen. Ei löydy saman veroista aitoa tunnetta enää ja jää tyhjäksi tynnyriksi huutelemaan ja nussimaan tyhjänpäiväisiä muijia. Niin oikein että missi vaimo jätti ja sai paremman tilalle kuin petturin. Kaikki miehet kun ei peitä vaikka useat kyllä.Uskollinen ja rehellinen mies on suuri aarre ja parhaat naiset sellaisen löytää ansaitusti 💕

        Itseään täynnä oleva keikari.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät ??? Olitko näkemässä ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin satoja kuin kymmeniä, kova mies on hässimään 💪.

        Kun äly ei riitä mihinkään niin " hässitään " senkin edestä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vasta tyhmä ukko on kun rakastaa ja pettää. Markku Aro hyvä esimerkki älyvapaasta mulkkunsa perässä menevästä tyhjästä ukosta. Ja menetti itselleen tärkeän naisen. Ei löydy saman veroista aitoa tunnetta enää ja jää tyhjäksi tynnyriksi huutelemaan ja nussimaan tyhjänpäiväisiä muijia. Niin oikein että missi vaimo jätti ja sai paremman tilalle kuin petturin. Kaikki miehet kun ei peitä vaikka useat kyllä.Uskollinen ja rehellinen mies on suuri aarre ja parhaat naiset sellaisen löytää ansaitusti 💕

        "Tyhjänpäiväisiä muijia"

        Tuossa ilmaisussa on jotain kiehtovaa, onhan sitä tullut harrastettua, että jostain kuppilasta on tarttunut mukaan joku muikkeli, joka ei periaatteessa ole tarpeeksi tasokas (sellainen hieman hutsumainen ja epäsiistit meikit - meikkaa samalla lailla kuin teininä, vaikka ikää olisi jo 35+) Kuitenkin mieluummin alle 30v.

        Kroppa kuitenkin ihan suht ok - vaikka vatsamakkarat hieman paistaakin topin alta..

        Ne on hienoja keikkoja, ei tarvii aamulla jutustella henkeviä (yleensä amis-pohjalta liikenteessä) eikä sen kummempaa. Nämä tapaukset ovat myös siitä parempia, että useinkin tietävät aikas hyvin, mistä mies tykkää, kun ovat usein olleet monien kanssa sängyssä.

        En toki tarkoita että nämä naiset olisivat sinänsä "tyhjänpäiväisiä" mutta ymmärtänette mitä yritän sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hässumisellä ei pitkälle elämänsä pääse. Päinvastoin sellainen elämä on tyhjää jos ei ole hässimisennrinnallaa syvällisyyttä ihmisessä. Tärkein on syvällinen viisas ihminen ja sen rinnalle se hyvä seksi 👍

        Pääsihän hellukin avioliittoon asti sillä kun paksuksi pamahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vasta tyhmä ukko on kun rakastaa ja pettää. Markku Aro hyvä esimerkki älyvapaasta mulkkunsa perässä menevästä tyhjästä ukosta. Ja menetti itselleen tärkeän naisen. Ei löydy saman veroista aitoa tunnetta enää ja jää tyhjäksi tynnyriksi huutelemaan ja nussimaan tyhjänpäiväisiä muijia. Niin oikein että missi vaimo jätti ja sai paremman tilalle kuin petturin. Kaikki miehet kun ei peitä vaikka useat kyllä.Uskollinen ja rehellinen mies on suuri aarre ja parhaat naiset sellaisen löytää ansaitusti 💕

        Samoin uskollinen puoliso on aarre.Enää ei uskollisuus liitoissa ole tärkeä.Vaan raha.


    • Anonyymi

      Julkisuudessa näyttää rouva eronsa hoitaa. Mitä tuo ruikutus hyödyttää. Tuskin saa ukkoansa takaisin.

      • Anonyymi

        Eihän se ukkoa haluakaan, vaan hänen rahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ukkoa haluakaan, vaan hänen rahansa.

        Lapsensa se haluaa. Ukko ja rahat saa jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsensa se haluaa. Ukko ja rahat saa jäädä.

        Rahat kelpaisivat, uuden poikaystävän kokaiini-harrastus on kallista


      • Anonyymi

        Helena ( Jelena ) haluaa lisää rahaa, ei hän muusta välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat kelpaisivat, uuden poikaystävän kokaiini-harrastus on kallista

        Totta !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsensa se haluaa. Ukko ja rahat saa jäädä.

        Olisi Turussa jo jos lapset kiinnostaisi. Rahat ja Mikon talo kiinnostaa. Ei liiku eukon päässä mikään kun haastattelussa väännetään itkua talon edustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsensa se haluaa. Ukko ja rahat saa jäädä.

        Kyllä rahat myös.Millä tyhjillä taskuilla pärjää.Siis nainen haluaa Mikolta ja lapsilta kaiken.Ensin mikon sitten saa kehua ettei Mikko elätä lapsia.Sen jälkeen lasten omaisuus Lapset ja Mikko Kadulle.Tämä äiti ei kaihda mitään keinoja,kun vaan saa Mikkoisän pulaan.Voimia sinulle Mikko pärjäät.3lasta ne on kallein aarteesi.Äläkä anna haastatteluja lehtiin.Olet isä hoidat lapsille hyvän elämän,et soimaa exsääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsensa se haluaa. Ukko ja rahat saa jäädä.

        Ukko saa mennä rahat pitää jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat kelpaisivat, uuden poikaystävän kokaiini-harrastus on kallista

        Niin sitä ei varmaan tiedetä mitä hän haluaa.Jossain vaiheessa tiedetään.Antaa hänen olla somessa some kansa on ainoa joka ymmärtää häntä.Uskon jos ystäviä miettivät onko ystävä tämä.Siis helluäiti jatkaa somessa häntä ei pysäytä mikään.Annetaan hänen elää somessa uskon Mikon pysyvän somesta kaukana.Jokaisen aikuisen on ymmärrettävä somekansa ja totuus on kaksi eri asiaa.Some kansalle toivo pysyä totuudessa aurinkoista kevättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsensa se haluaa. Ukko ja rahat saa jäädä.

        Lasten varjolla rahat,rahat,rahat.


    • Anonyymi

      Ne on nuo kiekkokarjut kovia panopoikia.

      • Anonyymi

        En nyt ole samaa mieltä.Osaavat auttamisen taidon kun toinen apua tarvitsee.En tarkoita sexiä vaan elämässä tulee tilanteita kun kaverin apu on tarpeen.


    • Anonyymi

      Yksi miljoona yhdestätoista vuodesta on todella surkea summa. Noissa piireissä.

      • Anonyymi

        Niin rahaahan paloi hirveät määrät koko ajan ja siihen lisäksi sitten sai erossa miljoonan. Harva kehtaisi uhriutua tuosta.


      • Anonyymi

        Viisi vuottahan tuo pari oli vaan naimisissa.


      • Anonyymi

        Miksi tyhjätasku hellu ansaitsi euron euroa. Mikon siivellä saanut elää yltäkylläistä elämää. Nyt olis aika mennä töihin tai edes ruveta huolehtimaan lapsistaan yhdessä Mikon kanssa.


    • Anonyymi

      Raha sokeuttaa ihmisen, etenkin kun sitä on liikaa.

    • Anonyymi

      Tuo kaksi kertaa mistä jäänyt vain kiinni! Varmasti useita kertoja

      • Anonyymi

        Mikko petti jo ennen avioliiton solmimista pornotähden kanssa. Se ei estänyt Helenaa menemästä naimisiin Mikon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikko petti jo ennen avioliiton solmimista pornotähden kanssa. Se ei estänyt Helenaa menemästä naimisiin Mikon kanssa.

        Eikä pettäminen haitannut avioliiton aikanakaan. Ongelma siitä tuli hellulle vasta kun Mikko halusi erota. Erikoinen logiikka hellulla vai onko se raha ja elämäntapa mikä motivoi hellua. Ei ole tainnut koskaan välittää Mikosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pettäminen haitannut avioliiton aikanakaan. Ongelma siitä tuli hellulle vasta kun Mikko halusi erota. Erikoinen logiikka hellulla vai onko se raha ja elämäntapa mikä motivoi hellua. Ei ole tainnut koskaan välittää Mikosta.

        Välittikö Mikko Helenasta koskaan, kun oli uskoton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pettäminen haitannut avioliiton aikanakaan. Ongelma siitä tuli hellulle vasta kun Mikko halusi erota. Erikoinen logiikka hellulla vai onko se raha ja elämäntapa mikä motivoi hellua. Ei ole tainnut koskaan välittää Mikosta.

        Ehkä gold digger - ainesta..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikko petti jo ennen avioliiton solmimista pornotähden kanssa. Se ei estänyt Helenaa menemästä naimisiin Mikon kanssa.

        Helena on ilmoittanut instassaan, ettei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Kauttaaikain on petetty ja jätetty ei mitään uutta😁!

    • Anonyymi

      Usein näissä pariskunnissa, missä yleensä se vaimo jakaa pelkkää kiiltokuvaidylliä somessa, on jotain pielessä. Olkoonkin sitten vaikka se, että suhteessa petetään.

    • Anonyymi

      Petti kuka petti ketäkin nyt lopettakaa.Mikko varakas ei tartte maksaa entiselle puolisolleen mitään jos on jotain maksuja lakimiehet hoitaa ei oo meidän ongelma. Lapset saa mitä tarvitsevat isältä Paras antaa asioiden olla lakimiehet on sitä varten.

    • Anonyymi

      Mutta pettikö Mikko, ihan oikeesti.

      • Anonyymi

        Ihan oikeesti, miten asia kuuluu sinulle?


    • Anonyymi

      Siitä paljon puhutaan, josta paljon pidetään.Vanha sanonta.

    • Anonyymi

      Nämä pettämiset onko edes totta.

    • Anonyymi

      Naiset älkää olko miesten kanssa jo ei muuta ole kun pettämistä.Mitens hedelmytys

    • Anonyymi

      Samoin miehet luulee ettei naiset petä.

    • Anonyymi

      Naisethan ne vasta pettääkin. Onhan se tässä julkisuudessakin viime aikoina nähty. Tykkä jne.

    • Anonyymi

      Jenkeissä luetaan näitä.

    • Anonyymi

      Änäripettäjiä kyllä riittää.... Turkkusen äijän perässä sitten ilmaveivimies.... biljardipöydällä paneskeli tarjoilijaa..... kyllä näitä riittää. Uskomattomia ylimielisiä narsisteja.

      • Anonyymi

        Näitä ylimielisiä narsisteja on myös naisissa. Siivouskoppien hämärissä.


    • Anonyymi

      No jos on erehtynyt naiseen,ehkä pettäminen helpottaa nainen on lasten äiti. Vinkuu ja vankuu rahaa.Muusta ei väliä.Lapsistaan välittää varmaan tämä nainen.

      • Anonyymi

        Sehän on aikoja sitten tiedetty että rahaarahaarahaa, muusta tuo viron nainen ei välitä. Miksi se muuten roikkus ulkomailla jos haluais lastensa luo? Joku narkkijätkä taas kuvioissa, sen perässä rytyää.


    • Anonyymi

      Mutta hei,Oliko vaimo uskollinen.Eroissa toinen osa puoli syyttää toinen antaa syyttää vaan.Oliko pettämistä.Mikä on totuus ehkä ei tiedetä eikä tarvitse tietää.Isä huoltaa lapset että exän.Näin on hyvä.

    • Anonyymi

      Pettämis jutut somessa,onko totta kuka uskoo.Tänne voi kirjoittaa taruja.

    • Anonyymi

      Miksi Mikon rahat ja ero kiinnostaa some kansaa.

    • Anonyymi

      En usko pettämisjuttuja,

    • Anonyymi

      MIKON JÄÄRÄPÄISYYS AIHEUTTAA KULUJA 💰

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/10191cdc-1698-4ac2-84c6-4daf606e0305

      Minnesotalaisen tuomioistuin on antanut tuoreen tuomion Mikko ja Helena Koivun avioerokiistassa.

      Tuomion mukaan Mikko Koivun pitää maksaa 101 254 dollaria ja 42 398 dollaria Yhdysvalloissa olevien asianajotoimistojen kuluja.

      Lisäksi Mikon pitää maksaa 9 919 euroa suomalaisen asianajotoimiston kuluja.

      Asianajajat ovat toimineet Helenan edustajina.

      Kyseessä on Need-Based Attorney’s Fees eli tarveperusteiset asianajajan palkkiot. Niillä tarkoitetaan tilannetta, jossa kiistan toisella osapuolella ei ole varaa maksaa asianajokuluja, mutta toisella osapuolella on varallisuutta niin paljon, että hän pystyy maksamaan omat ja toisen kulut

      • Anonyymi

        Kyllä naisen jääräpäisyys on totta vaihtanut tuomareita Mikolle aina uusi maksu Onneksi joku tuomari puuttui asiaan.Ei Mikkoisä näitä tuo julki tuo some ja netti sieltä saa tietoa rehellistäkin on osattav a lukea oikein ja etsiä.Etsikää totuutta taitaa monen ajatus maailma saa da kolauksen.Mikko pärjää on hän isä ja upeat lapset.


    • Anonyymi

      Naisessa joka pettää miehen rahat Käyttää tuomareita Tässä eroriidassa vaihtanut tuomareitaMikko maksaa uudden tuomarin alkumaksun ja taas vaihtoi.Onneksi oliko jenkki tuomari vai suomen Lopetti kitkerän exsän venkoilun Saisi nainen mustissa maksaa tuomarit.On Mikkoisällä ollut kitkerä exsä tai onhan vieläkin.Miltä tuntuu lapsista lukea näitä.Kerro Helena heille.

    • Anonyymi

      Miten monta kertaa nainen petti myös rahaa.

    • Anonyymi

      Miksi Mikko koivun ero kiinosta kitkeriä exsiä.

    • Anonyymi

      Pettikö vai saako hellu rahaa kun jatkuvasti riekkuu ja raakkuu Uskon näin tämä nainen raivoaa niin kauan kun Mikkoisän rahat onloppu.Ei lapsista välitä mutta rahaa sitä hän tarvitsee.Toivon hänen lähtevän suomesta me suomalaiset teemme töitä emmekä syö exsiemme rahoja.Otamme sen mikä lain mukaan kuuluu.Me suomalaiset saamme ei meidän tartte ottaa. Tässä on suuri ero virolaisen ja suomalaisen naiset

    • Anonyymi

      Niin jos Mikko isä petti naisen kanssa suon hälle sen onnen.Helena äiti vie rahat mitä ei ole tienannut se on niin väärin niin väärin eikö mitään oikeutta ole isälle.Tässä tapauksessa jokainen tietää isä huolehtii lapsista.Mikko huolehdi edelleen lapset rahaa se on mitä exsäsi tarttee joskus huomaa teinkö sittenkin väärin.Ole isä läsnäoleva. Exsäsi hoitaa asiat julkisuudessa.Älä mene samaan suuntaan .Anna exsäsi soimata sinua,mutta jos lasten päälle käy silloin sinun isänä on puututtava asiaan Isommat pystyy itse päättään nuorin ei ymmärrä äidin some raivoa ehkä hänet pidetään somesta pois

    • Anonyymi

      Minun tuttavan vaimo petti useamman vuoden.Ei olisi jäännyt kiinni erehtyi miehen pomon kanssa.Pomolle selvisi kenen vaimo oli kertoi miehelle ero tuli .Ihan oikein naiset osaa myös pettää.

      • Anonyymi

        No eihän järvi soutamalla kulu, kertoi jo vanha sanonta.
        Minä edelleen vahvasti uskon että jos liitto kunnossa, ei ole tarvis mennä vieraisiin. Joten vois toi ex-rva katsoa peiliin!


    • Anonyymi

      Nyt some kansa olisitte ohjeistanut hellua paremmin.Olisi nyt rikas nainen.Onhan nytkin Miksi ette neuvonnut paremmin,Kohta on puilla paljailla.Siis älkää uskoko some kansan naeuvoihin.Tarkistakaa asiat ensin.

    • Anonyymi

      Pettikö Mikko oikeasti.Hellu rahaa.Pettäjiä molemmat.

    • Anonyymi

      Nyt Mikko elä lasten kanssa nauti rauhallisista hetkistä.Tietysti rakkaus myös kukoistaa nauti läheistesi kanssa.Julkisuutta olet saanut tarpeeksi.

    • Anonyymi

      samoin naisessa joka vetää rahaa.

    • Anonyymi

      Miksi mennä naimisiin jos eron jälkeen ei muuta kuin rahaa.Itse erosin ja tiukkaa teki.Mutta silloin oli vielä töitä minulla oli asunto asuin vuokralla lapsellani hoitopaikka.Pärjäsin omasta mielestäni hyvin.Nyt olen varakas.exsä piti huolen sain rahaa kun hän oli kuollut.Siis olen hyväosainen.

    • Anonyymi

      Niinpä kuka petti ketä.toinen petti rahaa.Toinen julkisuudessa.Menikö tasan.

      • Anonyymi

        Mikko on heikon itsetunnon omaava reppana, kunnon mies terve ei käyttäydy noin ja makaa naisen kuin naisen kanssa.Vaimon ollessa raskaana mies pettää esimerkiksi oman valmentajansa vaimon kanssa. Sika on mieheksi ja rahaa yksistään arvostava mies .


    • Anonyymi

      Petti voi olla on lokki miten paljon petti rahassa.Ihan turha miettiä pettämisiä ja vaikeroida.Lokki ei pulaan jää.

    • Anonyymi

      Miehet kulkee joskus myös.Elättävät lapset ja exsän joka yrittää vedättää koko ajan.Mikko isänä huolehtii pesueensa.

    • Anonyymi

      Olen ulkopuolisin silmin seurannut avioeroa Toinen kertoo kaikki.Toinen ei kerro perheestään mitään.

      • Anonyymi

        Toinen levittelee kaiken julkisuuteen. Neljä vuotta sitten eronneet, Ex sai miljoonan. Yhä määkii, ettei ole rahan perässä. Aikooko jatkaa samaa kiusantekoa lopun ikäänsä, menisi töihin.


    • Anonyymi

      Helena ei oo rahaton.

    • Anonyymi

      Tietenkin nainen on tyytyväinen kun voi rahastaa oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Voi olla että Mikko petti.Oliko hellu puhtoinen.Oliko pettämisiä ollutkaan.En ehdota sopua.Parempi puhua asian ajajien kautta.Lapset on kohta siinä iässä saavat sanoa kenenluona ovat.Nuorin ei hetkeen,Häntäkin kuullaan.Aika näyttää.

    • Anonyymi

      Mikon silmistä laput putos ajoissa.Jää lapsille muutama euro.Ei nämä koskaan elä sovussa.Ei tartte.Asian ajat on heitä varten.Usko molemmat hoitaa lapset omalla vuorollaan,mutta Mikko ostaa tytölle puserot.Tai isovanhemmat.

    • Anonyymi

      Miksi eroja käydään somessa.Vai onko Helena Koivu niin köyhä ettei pärjää ilman somea.Hiukan Helena ryhtiä.

    • Anonyymi

      Hei suomalainen mies.Olet lasteni isä.Maksat heidän tarpeensa.Minun myös.Olet reilu et jättänyt minua pulaan.Kuntiemme erkani.

    • Anonyymi

      No jos petti paljonko hellu petti rahassa.Kyllä hellukin katsoi aidan toiselle puolelle.Tuo tuomarien vaihto oli härski vedätys.Jenkki tuomarit kunniaan samoin suomen.

    • Anonyymi

      Se on sitä, mitä sanotaan vaimo-huijaukseksi. Mutta on niitä erikoisempiakin miehiä. Veljeni on melkein jokaisen naisen ja miehen miesystävä, kun joskus käyn juttelemassa eri ihmisten kanssa. Niin kaikilla on aina sama miesystävä. Ja jos jollain on sama miesystävä kuin itsellä, niin se tarkoittaa sitten sitä itsensä fanittamista. Halleluja, mikä uskonto tuo psykiatria onkaan. Kun on täysin vaimoksi huijattu,, niin kukaan ei edes tunne sitä omaa aviomiestä ja kaikki muut ovat psykoosissa. Luulevat tuntevansa sen.

      Nyt on vakuutusyhtiölle laitettu myyntiin yhteinen henkivakuutus, jonne voi ilmoittaa myös miesystävänsä nimen. Saadaan vähän dokumenttia siitä veljestäni. Ketkä kaikki hänestä niin paljon välittävät, että haluavat ottaa yhteisen henkivakuutuksen?

    • Anonyymi

      Nyt Helena lopeta parkuminen.Ota itse vastuu miten elämäsi rakennat.Ei sitä kukaan puolestasi tee.Vaan sinä itse.Ymmärsitkö.

    • Anonyymi

      Vieläkö hellu jaksaa parkua.

    • Anonyymi

      kuinka paljon helluäiti vedätti rahaa.

    • Anonyymi

      Olen ajatellut onko pettämis asiat totta.Itse en toisi asioitani julki.

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa pettämiset.Totuutta emme tiedä.Mutta Mikko Koivun rahoista niistä tiedämme.On ko hellulla uusia ideita miten lypsää rahaa.Se tuomarien vaihto oli aluksi hyvä vedätys.Jenkki tuomarit ei ole tyhmiä.Ootellaan uusia vedätyksiä millä kolmen lapsen isän rahat saa kupattua.Sanoisin ei tyhmä nainen vaan etevä.Muuta en kirjoita uskon lasten lukevan näitä.

      • Anonyymi

        Tuskin on ainoa pettäjä. On elättänyt perheensä Iso kartano monet autot. Apulaiset hoiti lapset, siivoojat , kokit ym. ulkotöiden tekijät. Ex muija voisi jo mennä töihin, eikä keksiä uusia oikeusjuttuja koko ajan. itsellään ei ole rahaa maksaa asianajajien palkkoja.


    • Anonyymi

      Miksi estetty

    • Anonyymi

      Se täytyy kertoa.Pettikö se ei kuulu muille hellulle.Ei jättänyt lapsia sossun hoitoon elätti varmaan hellunkin.Minun isä haki vuorollaan auto ajelulle.Isonpana en mennyt.En ole tykännyt autoilusta,

      • Anonyymi

        Onko hiukan hoono Suomi, vaiko vain huono kirjoitustaito?🤣

        "Pettikö se ei kuulu muille hellulle". Mitäköhän tuokaan on suomeksi?


    • Anonyymi

      Entä jos Mikko kolmen lapsen isä Ei pettänytkään

    • Anonyymi

      Naisessa joka tuhlaa rahaa ja kehittelee keinoja miten saa enemmän rahaa.Se tuomarien vedätys löytyy netistä.Etevä nainen ja ylpeä uskoo ettei oikeus häneen koske.Onneksi isä pitää lapset pois julkisuudesta.Miten hellu sinun käy kun vanhenet.Onko jenkkituomarit neuvomassa.Onko ystäviä jotka auttaa sinua kun rahasi käy vähiin.

    • Anonyymi

      Kun hellu lukee ohjeita.Ei tiedä miten toimia ja toimii väärin.

    • Anonyymi

      Voi hellu osaatko elää ilman katkeruutta vihaa.Ei Mikko kuulu enää elämääsi.Lapset on yteisiä

    • Anonyymi

      Täällä ei ole uhtään asiallista ohjetta kolmen lapsen äidille.Itse ohjeistasin ensin asialliset vaatteet lapsille.Niin ja Mikon kuvat pois.Kuka äiti laittaa lastensa isän kuvia nettiin.

    • Anonyymi

      Mikkola oleksid pitanu maksaa Helenale eikä alata mitaan oikeuskayntija. Mikkola on paljo rahaja. Mina tietaa.

    • Anonyymi

      Petti tai ei.Luxsus elämä taattu.Isänä Mikko keittää sinullekkin kunnon aamu puuron.

    • Anonyymi

      Kannatiko Helena Olisit ollut sopuisampi olisit saanut nämäkin rahat mitkä riitelit ja vaihdoit tuomareita.Harmittaako menitit hyvät rahat.Lapsilla ei kannata rahastaa.Lapset on viattomia aikuisten sotkuihin.Yritä pärjätä Eikö niissä mietelauseissa ole ohjeita miten äiti hoitaa lapset eron jälkeen isän suurilla elareilla.

    • Anonyymi

      Oliko pettämistä.No Helena sai hyvät rahat.Ja ne tuomarien vedätykset.Jenkki tuomari lopetti ne.

    • Anonyymi

      Pettämiset onko totta.Se on totta tämä äiti ei jäänyt tyhjän päälle.

    • Anonyymi

      Mikko on salkea rehti suomalainen mies kolmen lapsen isä huoltaa heidät siinä samalla kitkerän äidin. joka riekkuu somessa lehdet ei ehkä enää myy.Ei ole kehitellyt vielä miten Mikon rahat vie.Ehkä esiintyy Mikon kanssa.Saa lisää pisteitä.Tuomarien vaihto ei onnistu.Odotellaan

    • Anonyymi

      En puutu pettämisiin vaan tuomarien vaihtoon jos petti petti toinen rahaa.Oletko hellu tyytyväinen Rahaahan sinulla on kuin roskaa.

    • Anonyymi

      Minä ajattelen näin.Mieheni o hyvä rakastaja saa huonon sexsin naiset hänen kanssa hyvää sexsiä.

    • Anonyymi

      Hyvä hellu Vie lastesi isän rahat.Olet taitava ja katkera.Exsäsi on hyvä luonteeltaan.Tiedät hän ei jätä sinua kadulle.Jos elää sinua pidenpään.

    • Anonyymi

      Sinä Helena kolmen lapsen äiti.Tuomarien vaihto oli sinun laiselta katkeralta ihmiseltä ovela yritys.Onnistuitkin aluksi.Jenkki tuomarit ei ole tyhmiä.Eikä suomen tuomarit.

    • Anonyymi

      Nauti jätä some jutut.Käy sinäkin jääkylvyssä.Jos ihmisiä kiinnostaa hellun parkumiset se on hellun ongelma.Olet pitänyt julkisuuden pois lapset.

    • Anonyymi

      Miksi hellu ei perustellut miten elää toimii lasten kanssa.

    • Anonyymi

      Ei joudu kadulle.Mikko reiluna miehenä elättää sinut.Tiedätkö miksi Mikko näkee naisen jonka kanssa on kolme lasta.Mikko on reilu mies Sinun ei tartte laskea Ostatko leivän vai maidon.

    • Anonyymi

      Nyt Mikolla on elämää.Siihen ei kitkerä yllä.

    • Anonyymi

      Jos et pärjää et jäänyt puille paljaille.Mene sosiaali huoltoon yritä sieltä.Sinulla on taatusti jemmassa euroja pärjäät.Älä valita.Tee itse jotain elämäsi eteen.Äläsyytä muita.

    • Anonyymi

      Mutta pettikö Mikko.

    • Anonyymi

      Joo kyllä minä Helenana hankkisin oman elämän!? En venyisi Mökillä vaik kuin yhteinen oman mielenterveyden kannalta!! Mutta raha raha omistavat puoliksi?? Ja kiusaa on kiva tehjä puolin ja toisin!!

    • Anonyymi

      Tämä nainen ei kulkenut laput silmillään.Taisi laskukone raksuttaa.On niin mukava toisen tienaamia rahoja tuhlata ja se tuomarien vaihto.Kolmen lapsen isältä kului paljon euroja.

    • Anonyymi

      Julkaise vaan kaikki asiat mitkä voit.Mikko on lastesi isä yritä kiukultasi muistaa se,Painettu sana jää elämään.Sinä ratkaiset .

    • Anonyymi

      Miksi kerätään hellulle rahaa.Hän ei ole rahan puutteessa.Mikko elättää hänet ja lapset.Antakaa vaan rahanne.

    • Anonyymi

      Antaisin virkkuukoukun ja lankaa.Uskon hellun osaavan virkata

    • Anonyymi

      Mutta pettikö Mikko Pohtikaa kannanottoja avoimin silmin.Niin pettikö.

    • Anonyymi

      En usko pettämisiä olleen.Siihen uskon Kolmen lapsen isän rahat loppuu aika pian.

    • Anonyymi

      Pettämisiä oliko niitä.

    • Anonyymi

      Nyt onko rahat tuhlattu.Ei taida löytyä elättäjää.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe