Miten naivi ja lapsellinen pitää olla kun luulee että Mikko petti kaksi kertaa. Hei haloo.
Mikko ja Helena Koivu
282
5206
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset naiset kulkee laput silmillä ja uskovat että mies ei häntä petä, tiedän tapauksen mies petti 3 vuotta kokoajan vaimoa ja eukko vain kehui kuinka hyvä ja uskollinen mies hänellä on .
- Anonyymi
Näitä naisia on hyvin paljon ja tietenkin mies on tyytyväinen,kun voi pettää rauhassa ja silti pitää vaimon tyytyväisenä kotona. Samoin on kyllä että vaimo pettää ja mies ei tiedä mitään asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä naisia on hyvin paljon ja tietenkin mies on tyytyväinen,kun voi pettää rauhassa ja silti pitää vaimon tyytyväisenä kotona. Samoin on kyllä että vaimo pettää ja mies ei tiedä mitään asiasta.
Miehessä joka pettää vaimoaan " koko ajan" on jotain pahasti pielessä.
Erittäin huono itsetunto nyt ainakin ja henkinen tasapainottomuus.
Jättäisin heti !!!
Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisin heti !!!
Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.Tai sitten on niin kova itsetunto, että tuumii voivansa tehdä mitä vain. Ämmien horinaa tuo, että heti on henkisesti epätasapainossa, jos juoksee vieraissa.
Asia ei todellakaan ole noin. Itse olen suhannut menemään aika lailla, koska se on pahuksen mukavaa - mutta olen silti erittäin hyässä tasapainossa itseni ja muun maailman kanssa.
Ja olen 100% varmuudella hyvä isä perheelle kaikin tavoin ja vaimon kanssa menee hyvin, olemme hyvät kumppanit toisillemme.
Että turha horista mitään keittiöpsykologia - bull-shittiä siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisin heti !!!
Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.Pettämisessä ei ole mitään väärää jos ei loukkaa tahallisesti ja kerro siitä puolisolle. Moni liitto on pelastunut kun puolisot käy vieraissa ja antavat tilaa molemat toisilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettämisessä ei ole mitään väärää jos ei loukkaa tahallisesti ja kerro siitä puolisolle. Moni liitto on pelastunut kun puolisot käy vieraissa ja antavat tilaa molemat toisilleen.
Hyi vittu kuinka paatunut ihminen voi olla. Musta kärventynyt omatunto ja kylmä psykopaatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on niin kova itsetunto, että tuumii voivansa tehdä mitä vain. Ämmien horinaa tuo, että heti on henkisesti epätasapainossa, jos juoksee vieraissa.
Asia ei todellakaan ole noin. Itse olen suhannut menemään aika lailla, koska se on pahuksen mukavaa - mutta olen silti erittäin hyässä tasapainossa itseni ja muun maailman kanssa.
Ja olen 100% varmuudella hyvä isä perheelle kaikin tavoin ja vaimon kanssa menee hyvin, olemme hyvät kumppanit toisillemme.
Että turha horista mitään keittiöpsykologia - bull-shittiä siellä.Tulee päivä, kun jäät kiinni. Perheesi hajoaa ja huomaat että kaikki se peli mitä pelasit ei ollut sen arvoista. Mutta sinä opit vasta kun vahinko on käynyt.
Tulee päivä, jolloin salaisuutesi paljastuu kaikille. Epärehellisyys parisuhteessa korreloi myös ystäväsuhteita ja työpaikalla etenemistä. Kuka haluaa olla pettäjän kaveri? En minä ainakaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettämisessä ei ole mitään väärää jos ei loukkaa tahallisesti ja kerro siitä puolisolle. Moni liitto on pelastunut kun puolisot käy vieraissa ja antavat tilaa molemat toisilleen.
Näin kirjoittaa erittäin epärehellinen ihminen. Se joka pettää läheistään on saastainen ja haureellinen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on niin kova itsetunto, että tuumii voivansa tehdä mitä vain. Ämmien horinaa tuo, että heti on henkisesti epätasapainossa, jos juoksee vieraissa.
Että turha horista mitään keittiöpsykologia - bull-shittiä siellä.Sinulla on varsinaisen yksinkertainen vaimo tai sitten hän pettää sinua aina sopivan tilanteen tullen.
Joo, varmaan hän on myös mitä parhain äiti ja teidän välit todella hyvät ja romanttiset, kynttilädinnereitä vietätte tämän tästä, mutta on mahtavaa pettää ja tulla petetyksi.
Tämä se vatsa todellista bull-shittiä on, sanoisin, että teidän perhe voi todella huonosti, jopa oksettavan huonosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on varsinaisen yksinkertainen vaimo tai sitten hän pettää sinua aina sopivan tilanteen tullen.
Joo, varmaan hän on myös mitä parhain äiti ja teidän välit todella hyvät ja romanttiset, kynttilädinnereitä vietätte tämän tästä, mutta on mahtavaa pettää ja tulla petetyksi.
Tämä se vatsa todellista bull-shittiä on, sanoisin, että teidän perhe voi todella huonosti, jopa oksettavan huonosti.Olet väärässä, meidän perheellä on kaikki oikein hyvin. Tämä "oksettavan" huonosti - ilmaisu johtuu vain siitä, ettet ole saavuttanut asioita elämässä, joita olisit halunnut - ehkä miehesi on reppana etkä saa myöskään sängyssä sitä, mistä salaa haaveilet.
Vaimoni ei ole yksinkertainen, vaan korkeasti koulutettu ja toimii vaativissa asiantuntijatehtävissä. Meillä on myös kammarin puolella oikein mukavaa.
Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä, meidän perheellä on kaikki oikein hyvin. Tämä "oksettavan" huonosti - ilmaisu johtuu vain siitä, ettet ole saavuttanut asioita elämässä, joita olisit halunnut - ehkä miehesi on reppana etkä saa myöskään sängyssä sitä, mistä salaa haaveilet.
Vaimoni ei ole yksinkertainen, vaan korkeasti koulutettu ja toimii vaativissa asiantuntijatehtävissä. Meillä on myös kammarin puolella oikein mukavaa.
Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.Puhut pettämisestä etkä siitä että olisitte sopineet käyvänne vieraissa. Uskon kans et vaimosi käy painamas muita miehiä minkä kerkiää. Ja jos vaimosi ei tiedä touhuistasi niin joku päivä se paljastuu ja tilanne räjähtää käsiin. Vaikutat kyllä melko narsistiselta tyypiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut pettämisestä etkä siitä että olisitte sopineet käyvänne vieraissa. Uskon kans et vaimosi käy painamas muita miehiä minkä kerkiää. Ja jos vaimosi ei tiedä touhuistasi niin joku päivä se paljastuu ja tilanne räjähtää käsiin. Vaikutat kyllä melko narsistiselta tyypiltä.
Kyllä, todellinen kusipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisin heti !!!
Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.Hyviä neuvoja,mutta taitaa tilanne muuttua.Kun ero on lähellä rahavirrat hupenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kirjoittaa erittäin epärehellinen ihminen. Se joka pettää läheistään on saastainen ja haureellinen ihminen.
Onko pettäminen ainoastaan naisen oikeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi vittu kuinka paatunut ihminen voi olla. Musta kärventynyt omatunto ja kylmä psykopaatti.
Taidat olla itse.Tekisi varmaan sinun hiukan ottaa vierasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun vaimo ei petä. Hän on uskollinen ja rakastaa vain minua.
Itse en ole jäänyt kiinni kertaakaan 10 vuoden aikana, ihme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että turha horista mitään keittiöpsykologia - bull-shittiä siellä.Voin laittaa tonnin vetoa, että aina kun tilaisuus tulee ja vaimosi haluaa kunnon miestä niin käy vieraissa, aika usein jopa.
Tiedä vaikka on minunkin luona piipahtanut baari-illan päätteeksi, todennäköisesti. 127 naista on tullut selätettyä ja yli puolet on ollut parisuhteessa olevia ja ovat kaivanneet kunnon kyytejä - ja mikäs minä olen heitä estelemään?
(mistä tiedän, että juuri 127 kpl naaraita, koska kirjoitan muistiin kaikki tapaukset ja osasta on videomateriaalia, harmi vaan ei kaikista - mutta tiedä vaikka niissä esiintyy myös vaimosi) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin laittaa tonnin vetoa, että aina kun tilaisuus tulee ja vaimosi haluaa kunnon miestä niin käy vieraissa, aika usein jopa.
Tiedä vaikka on minunkin luona piipahtanut baari-illan päätteeksi, todennäköisesti. 127 naista on tullut selätettyä ja yli puolet on ollut parisuhteessa olevia ja ovat kaivanneet kunnon kyytejä - ja mikäs minä olen heitä estelemään?
(mistä tiedän, että juuri 127 kpl naaraita, koska kirjoitan muistiin kaikki tapaukset ja osasta on videomateriaalia, harmi vaan ei kaikista - mutta tiedä vaikka niissä esiintyy myös vaimosi)Ei kunnon miehiä enää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kunnon miehiä enää ole.
Naisista puhumattakaan.
- Anonyymi
Mies EI petä jos rakastaa naistaan !
Ja hakee hyvää .. muualta , parempaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä, meidän perheellä on kaikki oikein hyvin. Tämä "oksettavan" huonosti - ilmaisu johtuu vain siitä, ettet ole saavuttanut asioita elämässä, joita olisit halunnut - ehkä miehesi on reppana etkä saa myöskään sängyssä sitä, mistä salaa haaveilet.
Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.Huono seksi vie toisaalla , voi elää liitossa mukavastikkin kun vaimo ei vaan tajua todellisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.Mun muijja myös akateeminen mut panen kaikkea heti kun silmä välttää
Koulutus ei ole tae muulle kuin lukuviisaudelle
Hölmö kun uskoo kaikki selitykset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.Tylsää elämää
Herää jo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oksettavan kauhea siis kääntyy sinuun itseesi, oletko sitä tullut ajatelleeksi. Tai sitten pelkäät vastaavaa tilannetta omalle kohdalle, siksi menetät malttisi.Joku päivä muijas tulee ja sanoo olen rakastunut , mutta en sinuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
- Anonyymi
Hyvin kelpasi luksus elämä miehen rahoilla, onko pettämistä nähty vai vain olettamus. Tuskin ainoa pettänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisin heti !!!
Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.Pettikö iha varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko uskovainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisin heti !!!
Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.Mikolla on rahaa.Ne on lapsia varten.Natalie käybtienaamassa omat rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mieheni on kesällä niitykukat ja muut luonnonkukat on maljakoissa. Kahvikakun pyöräyttää kahvitteluun.Tekee hyvää ruokaa.Kun tulin laitokselta kotiin Koti oli siivottu.Lapset hoidettu.Kahvipöytä katettu kesällä luonnonkukat talvella oli kerran havuista tehty upea koriste.Mieheni on aina pitänyt perhestään huolen.Millä mittarilla mitataan kunnon mies.Mitataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisin heti !!!
Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.Sitä hyvää mitä ei kotona saa haetaan muualta
Mo i roikkuu vain omaisuuden takia yhdessä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan Mikko koivu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan Mikko koivu.
Mikko ei tuo lapsiaan julkisuuteen se on isälle kunniaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisin heti !!!
Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.Nykyajan juristit neuvoo avioehdoista ei miehiä voi rahastaa ylen määrin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaako tarkoitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaako tarkoitit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi Mikko Koivu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettikö iha varmasti.
Entä oliko jonkun hourailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko ei tuo lapsiaan julkisuuteen se on isälle kunniaksi
Eikä mollaa lastensa äitiä.Se on miehelle kunniaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan Mikko koivu.
Nyt kun olen seuraillut ex parin elämää.Mikko Koivu on mies jättääexsän mielipiteet jos on tarvetta juristit hoitaa,Muuten elää rauhaisaa elämää Lapsista ei riitele.Hoitelee miten tuomarit ohjeistaa.Mietin saako vielä kalakaverin.Jota saisi helliä ja hoivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan Mikko koivu.
Samaa mieltä.Ei julkisesti soimaa lastensa äitiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan Mikko koivu.
Samaa mieltä Ja pisteet Ei tuo lapsia someen.Nuorin olisi hyvä laittaa käytöksen kouluun.Ei syljetä.
- Anonyymi
Pettikö miehen, naisen vai ammuu-sukupuolisen kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan noin mene.Entä jos pettää vain ajatuksissa.Miten käsitelllään pettäminen.Jos on toisen mielipiteet toisen ei.Toinen riekkuu julkisuudessa toinen ei.Et voi sanoa kenestäkään saastainen ja haureellinen.Niin oliko petämisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi sanoa kenestäkään saastaineen ja haureellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee päivä, kun jäät kiinni. Perheesi hajoaa ja huomaat että kaikki se peli mitä pelasit ei ollut sen arvoista. Mutta sinä opit vasta kun vahinko on käynyt.
Tulee päivä, jolloin salaisuutesi paljastuu kaikille. Epärehellisyys parisuhteessa korreloi myös ystäväsuhteita ja työpaikalla etenemistä. Kuka haluaa olla pettäjän kaveri? En minä ainakaan..Äläs sa , voipi löytyä hyvä vaimo vieraammasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikolla on rahaa.Ne on lapsia varten.Natalie käybtienaamassa omat rahat.
Kuinkahan käy uusimman vaimon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.Ei julkisesti soimaa lastensa äitiä.
Teot puhuu puolestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pettäminen ainoastaan naisen oikeus.
Pettäminenon kaikkien oikeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäisin heti !!!
Jos on rahaa, niin juristin laatima avioehto , ehdottomasti.Heillä oli avio ehto, Hellu sai miljoonan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa ex muija olla paatunut, kylmä psykopaatti. Erosta kohta viisi vuotta. Töihin menemällä elättäisi itsensä ja saa vielä elatusapua , mies huolehtii lapsista ja maksaa muijan oikeuskulut.
- Anonyymi
Mikko pisti kymmeniä naisia
- Anonyymi
Mieluummin satoja kuin kymmeniä, kova mies on hässimään 💪.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markku Aro kans katui kun petti sitä missi vaimoaan ja rakasti häntä kuitenkin niin paljon, ei pettäminen tarkoita etteikö rakastaisi puolisoa se on on aivan valheelinen käsitys asiasta monilla henkilöillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hässumisellä ei pitkälle elämänsä pääse. Päinvastoin sellainen elämä on tyhjää jos ei ole hässimisennrinnallaa syvällisyyttä ihmisessä. Tärkein on syvällinen viisas ihminen ja sen rinnalle se hyvä seksi 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markku Aro kans katui kun petti sitä missi vaimoaan ja rakasti häntä kuitenkin niin paljon, ei pettäminen tarkoita etteikö rakastaisi puolisoa se on on aivan valheelinen käsitys asiasta monilla henkilöillä.
Siinä vasta tyhmä ukko on kun rakastaa ja pettää. Markku Aro hyvä esimerkki älyvapaasta mulkkunsa perässä menevästä tyhjästä ukosta. Ja menetti itselleen tärkeän naisen. Ei löydy saman veroista aitoa tunnetta enää ja jää tyhjäksi tynnyriksi huutelemaan ja nussimaan tyhjänpäiväisiä muijia. Niin oikein että missi vaimo jätti ja sai paremman tilalle kuin petturin. Kaikki miehet kun ei peitä vaikka useat kyllä.Uskollinen ja rehellinen mies on suuri aarre ja parhaat naiset sellaisen löytää ansaitusti 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vasta tyhmä ukko on kun rakastaa ja pettää. Markku Aro hyvä esimerkki älyvapaasta mulkkunsa perässä menevästä tyhjästä ukosta. Ja menetti itselleen tärkeän naisen. Ei löydy saman veroista aitoa tunnetta enää ja jää tyhjäksi tynnyriksi huutelemaan ja nussimaan tyhjänpäiväisiä muijia. Niin oikein että missi vaimo jätti ja sai paremman tilalle kuin petturin. Kaikki miehet kun ei peitä vaikka useat kyllä.Uskollinen ja rehellinen mies on suuri aarre ja parhaat naiset sellaisen löytää ansaitusti 💕
Itseään täynnä oleva keikari.
- Anonyymi
Mistä tiedät ??? Olitko näkemässä ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun äly ei riitä mihinkään niin " hässitään " senkin edestä !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tyhjänpäiväisiä muijia"
Tuossa ilmaisussa on jotain kiehtovaa, onhan sitä tullut harrastettua, että jostain kuppilasta on tarttunut mukaan joku muikkeli, joka ei periaatteessa ole tarpeeksi tasokas (sellainen hieman hutsumainen ja epäsiistit meikit - meikkaa samalla lailla kuin teininä, vaikka ikää olisi jo 35+) Kuitenkin mieluummin alle 30v.
Kroppa kuitenkin ihan suht ok - vaikka vatsamakkarat hieman paistaakin topin alta..
Ne on hienoja keikkoja, ei tarvii aamulla jutustella henkeviä (yleensä amis-pohjalta liikenteessä) eikä sen kummempaa. Nämä tapaukset ovat myös siitä parempia, että useinkin tietävät aikas hyvin, mistä mies tykkää, kun ovat usein olleet monien kanssa sängyssä.
En toki tarkoita että nämä naiset olisivat sinänsä "tyhjänpäiväisiä" mutta ymmärtänette mitä yritän sanoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hässumisellä ei pitkälle elämänsä pääse. Päinvastoin sellainen elämä on tyhjää jos ei ole hässimisennrinnallaa syvällisyyttä ihmisessä. Tärkein on syvällinen viisas ihminen ja sen rinnalle se hyvä seksi 👍
Pääsihän hellukin avioliittoon asti sillä kun paksuksi pamahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin uskollinen puoliso on aarre.Enää ei uskollisuus liitoissa ole tärkeä.Vaan raha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikolla on nyt puoliso.Ovatko naimissa jo.Mikko voisi häät pitää kun on hänen vuoro.Nyt Mikolla on syvällinen ymmärtäväinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikolla on nyt puoliso.Ovatko naimissa jo.Mikko voisi häät pitää kun on hänen vuoro.Nyt Mikolla on syvällinen ymmärtäväinen nainen
Suomessa on hääpaikkoja vaikka kuinka.Ei ole exsästä kiinni.
- Anonyymi
Millä pisti oletko varma.Jos et tiedä.Mikko kohteli Hellua hyvin Hellu ei ollut tottunut hyvyteen.Murjuun olisi pitänyt asumaan leivänkannika käteen.Sitä hellu olisi ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma.Vai jonkun hourailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun äly ei riitä mihinkään niin " hässitään " senkin edestä !!
Eikö hellu saanut sexsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne on jokainen vuorollaan
- Anonyymi
Julkisuudessa näyttää rouva eronsa hoitaa. Mitä tuo ruikutus hyödyttää. Tuskin saa ukkoansa takaisin.
- Anonyymi
Eihän se ukkoa haluakaan, vaan hänen rahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ukkoa haluakaan, vaan hänen rahansa.
Lapsensa se haluaa. Ukko ja rahat saa jäädä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat kelpaisivat, uuden poikaystävän kokaiini-harrastus on kallista
- Anonyymi
Helena ( Jelena ) haluaa lisää rahaa, ei hän muusta välitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi Turussa jo jos lapset kiinnostaisi. Rahat ja Mikon talo kiinnostaa. Ei liiku eukon päässä mikään kun haastattelussa väännetään itkua talon edustalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rahat myös.Millä tyhjillä taskuilla pärjää.Siis nainen haluaa Mikolta ja lapsilta kaiken.Ensin mikon sitten saa kehua ettei Mikko elätä lapsia.Sen jälkeen lasten omaisuus Lapset ja Mikko Kadulle.Tämä äiti ei kaihda mitään keinoja,kun vaan saa Mikkoisän pulaan.Voimia sinulle Mikko pärjäät.3lasta ne on kallein aarteesi.Äläkä anna haastatteluja lehtiin.Olet isä hoidat lapsille hyvän elämän,et soimaa exsääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko saa mennä rahat pitää jäädä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä ei varmaan tiedetä mitä hän haluaa.Jossain vaiheessa tiedetään.Antaa hänen olla somessa some kansa on ainoa joka ymmärtää häntä.Uskon jos ystäviä miettivät onko ystävä tämä.Siis helluäiti jatkaa somessa häntä ei pysäytä mikään.Annetaan hänen elää somessa uskon Mikon pysyvän somesta kaukana.Jokaisen aikuisen on ymmärrettävä somekansa ja totuus on kaksi eri asiaa.Some kansalle toivo pysyä totuudessa aurinkoista kevättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten varjolla rahat,rahat,rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi Turussa jo jos lapset kiinnostaisi. Rahat ja Mikon talo kiinnostaa. Ei liiku eukon päässä mikään kun haastattelussa väännetään itkua talon edustalla.
Sanoi kun talosta saa rahat lähtee suomesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi lähtee suomesta kun talosta saa rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi jossain julkaisussa.Lähtee suomesta heti kun talo rahat saa.
- Anonyymi
Ne on nuo kiekkokarjut kovia panopoikia.
- Anonyymi
En nyt ole samaa mieltä.Osaavat auttamisen taidon kun toinen apua tarvitsee.En tarkoita sexiä vaan elämässä tulee tilanteita kun kaverin apu on tarpeen.
- Anonyymi
Sanoisin hyviä rakastajia.
- Anonyymi
Mistä tiedät oletko ollut monen kanssa.
- Anonyymi
Olisit varmaan halunnut rakastella kiekkoilijoitten kanssa.
- Anonyymi
Oletko kokenut.
- Anonyymi
En sanoisi karjut.Muistakaa rakkaus saa kukoistaa.
- Anonyymi
Yksi miljoona yhdestätoista vuodesta on todella surkea summa. Noissa piireissä.
- Anonyymi
Niin rahaahan paloi hirveät määrät koko ajan ja siihen lisäksi sitten sai erossa miljoonan. Harva kehtaisi uhriutua tuosta.
- Anonyymi
Viisi vuottahan tuo pari oli vaan naimisissa.
- Anonyymi
Miksi tyhjätasku hellu ansaitsi euron euroa. Mikon siivellä saanut elää yltäkylläistä elämää. Nyt olis aika mennä töihin tai edes ruveta huolehtimaan lapsistaan yhdessä Mikon kanssa.
- Anonyymi
Vaikka olemme suomen naiset kumminkin rehellisiä käymme töissä.PIeni summa miten voit noin sanoa.
- Anonyymi
Raha sokeuttaa ihmisen, etenkin kun sitä on liikaa.
- Anonyymi
Tuo kaksi kertaa mistä jäänyt vain kiinni! Varmasti useita kertoja
- Anonyymi
Mikko petti jo ennen avioliiton solmimista pornotähden kanssa. Se ei estänyt Helenaa menemästä naimisiin Mikon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko petti jo ennen avioliiton solmimista pornotähden kanssa. Se ei estänyt Helenaa menemästä naimisiin Mikon kanssa.
Eikä pettäminen haitannut avioliiton aikanakaan. Ongelma siitä tuli hellulle vasta kun Mikko halusi erota. Erikoinen logiikka hellulla vai onko se raha ja elämäntapa mikä motivoi hellua. Ei ole tainnut koskaan välittää Mikosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pettäminen haitannut avioliiton aikanakaan. Ongelma siitä tuli hellulle vasta kun Mikko halusi erota. Erikoinen logiikka hellulla vai onko se raha ja elämäntapa mikä motivoi hellua. Ei ole tainnut koskaan välittää Mikosta.
Välittikö Mikko Helenasta koskaan, kun oli uskoton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä gold digger - ainesta..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helena on ilmoittanut instassaan, ettei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No uskoton vanha ajattelu tapa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Helena Mikosta rahoista kyllä välitti.
- Anonyymi
Kauttaaikain on petetty ja jätetty ei mitään uutta😁!
- Anonyymi
Usein näissä pariskunnissa, missä yleensä se vaimo jakaa pelkkää kiiltokuvaidylliä somessa, on jotain pielessä. Olkoonkin sitten vaikka se, että suhteessa petetään.
- Anonyymi
Petti kuka petti ketäkin nyt lopettakaa.Mikko varakas ei tartte maksaa entiselle puolisolleen mitään jos on jotain maksuja lakimiehet hoitaa ei oo meidän ongelma. Lapset saa mitä tarvitsevat isältä Paras antaa asioiden olla lakimiehet on sitä varten.
- Anonyymi
Mutta pettikö Mikko, ihan oikeesti.
- Anonyymi
Ihan oikeesti, miten asia kuuluu sinulle?
- Anonyymi
Siitä paljon puhutaan, josta paljon pidetään.Vanha sanonta.
- Anonyymi
Nämä pettämiset onko edes totta.
- Anonyymi
Naiset älkää olko miesten kanssa jo ei muuta ole kun pettämistä.Mitens hedelmytys
- Anonyymi
Samoin miehet luulee ettei naiset petä.
- Anonyymi
Naisethan ne vasta pettääkin. Onhan se tässä julkisuudessakin viime aikoina nähty. Tykkä jne.
- Anonyymi
Jenkeissä luetaan näitä.
- Anonyymi
Änäripettäjiä kyllä riittää.... Turkkusen äijän perässä sitten ilmaveivimies.... biljardipöydällä paneskeli tarjoilijaa..... kyllä näitä riittää. Uskomattomia ylimielisiä narsisteja.
- Anonyymi
Näitä ylimielisiä narsisteja on myös naisissa. Siivouskoppien hämärissä.
- Anonyymi
Narsistin pystyy lääkäri toteaan.Ei some kansa
- Anonyymi
Tuo biljadipöydällä rakasteli.Tarua uskoisin.Menkääpä rakastelee biljardipöydällä.
- Anonyymi
Kerro lisää biljardipöydästä.Oli tarjoili hyvä sekäinen.
- Anonyymi
Helenan yritys menestyy
https://www.seiska.fi/kotimaa/helena-koivun-juhlien-syy-selvisi-vihdoin-iloisia-uutisia-minnesotasta/1172053 - Anonyymi
No jos on erehtynyt naiseen,ehkä pettäminen helpottaa nainen on lasten äiti. Vinkuu ja vankuu rahaa.Muusta ei väliä.Lapsistaan välittää varmaan tämä nainen.
- Anonyymi
Sehän on aikoja sitten tiedetty että rahaarahaarahaa, muusta tuo viron nainen ei välitä. Miksi se muuten roikkus ulkomailla jos haluais lastensa luo? Joku narkkijätkä taas kuvioissa, sen perässä rytyää.
- Anonyymi
Mutta hei,Oliko vaimo uskollinen.Eroissa toinen osa puoli syyttää toinen antaa syyttää vaan.Oliko pettämistä.Mikä on totuus ehkä ei tiedetä eikä tarvitse tietää.Isä huoltaa lapset että exän.Näin on hyvä.
- Anonyymi
Pettämis jutut somessa,onko totta kuka uskoo.Tänne voi kirjoittaa taruja.
- Anonyymi
Miksi Mikon rahat ja ero kiinnostaa some kansaa.
- Anonyymi
En usko pettämisjuttuja,
- Anonyymi
MIKON JÄÄRÄPÄISYYS AIHEUTTAA KULUJA 💰
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/10191cdc-1698-4ac2-84c6-4daf606e0305
Minnesotalaisen tuomioistuin on antanut tuoreen tuomion Mikko ja Helena Koivun avioerokiistassa.
Tuomion mukaan Mikko Koivun pitää maksaa 101 254 dollaria ja 42 398 dollaria Yhdysvalloissa olevien asianajotoimistojen kuluja.
Lisäksi Mikon pitää maksaa 9 919 euroa suomalaisen asianajotoimiston kuluja.
Asianajajat ovat toimineet Helenan edustajina.
Kyseessä on Need-Based Attorney’s Fees eli tarveperusteiset asianajajan palkkiot. Niillä tarkoitetaan tilannetta, jossa kiistan toisella osapuolella ei ole varaa maksaa asianajokuluja, mutta toisella osapuolella on varallisuutta niin paljon, että hän pystyy maksamaan omat ja toisen kulut- Anonyymi
Kyllä naisen jääräpäisyys on totta vaihtanut tuomareita Mikolle aina uusi maksu Onneksi joku tuomari puuttui asiaan.Ei Mikkoisä näitä tuo julki tuo some ja netti sieltä saa tietoa rehellistäkin on osattav a lukea oikein ja etsiä.Etsikää totuutta taitaa monen ajatus maailma saa da kolauksen.Mikko pärjää on hän isä ja upeat lapset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naisen jääräpäisyys on totta vaihtanut tuomareita Mikolle aina uusi maksu Onneksi joku tuomari puuttui asiaan.Ei Mikkoisä näitä tuo julki tuo some ja netti sieltä saa tietoa rehellistäkin on osattav a lukea oikein ja etsiä.Etsikää totuutta taitaa monen ajatus maailma saa da kolauksen.Mikko pärjää on hän isä ja upeat lapset.
Mutta helena haluaa lapset.Mikon rahat myös.
- Anonyymi
Naisessa joka pettää miehen rahat Käyttää tuomareita Tässä eroriidassa vaihtanut tuomareitaMikko maksaa uudden tuomarin alkumaksun ja taas vaihtoi.Onneksi oliko jenkki tuomari vai suomen Lopetti kitkerän exsän venkoilun Saisi nainen mustissa maksaa tuomarit.On Mikkoisällä ollut kitkerä exsä tai onhan vieläkin.Miltä tuntuu lapsista lukea näitä.Kerro Helena heille.
- Anonyymi
Helena osaa kääntää asiat itselle eduksi myös tämän tekstin.
- Anonyymi
Miten monta kertaa nainen petti myös rahaa.
- Anonyymi
Miksi Mikko koivun ero kiinosta kitkeriä exsiä.
- Anonyymi
Pettikö vai saako hellu rahaa kun jatkuvasti riekkuu ja raakkuu Uskon näin tämä nainen raivoaa niin kauan kun Mikkoisän rahat onloppu.Ei lapsista välitä mutta rahaa sitä hän tarvitsee.Toivon hänen lähtevän suomesta me suomalaiset teemme töitä emmekä syö exsiemme rahoja.Otamme sen mikä lain mukaan kuuluu.Me suomalaiset saamme ei meidän tartte ottaa. Tässä on suuri ero virolaisen ja suomalaisen naiset
- Anonyymi
Niin jos Mikko isä petti naisen kanssa suon hälle sen onnen.Helena äiti vie rahat mitä ei ole tienannut se on niin väärin niin väärin eikö mitään oikeutta ole isälle.Tässä tapauksessa jokainen tietää isä huolehtii lapsista.Mikko huolehdi edelleen lapset rahaa se on mitä exsäsi tarttee joskus huomaa teinkö sittenkin väärin.Ole isä läsnäoleva. Exsäsi hoitaa asiat julkisuudessa.Älä mene samaan suuntaan .Anna exsäsi soimata sinua,mutta jos lasten päälle käy silloin sinun isänä on puututtava asiaan Isommat pystyy itse päättään nuorin ei ymmärrä äidin some raivoa ehkä hänet pidetään somesta pois
- Anonyymi
Minun tuttavan vaimo petti useamman vuoden.Ei olisi jäännyt kiinni erehtyi miehen pomon kanssa.Pomolle selvisi kenen vaimo oli kertoi miehelle ero tuli .Ihan oikein naiset osaa myös pettää.
- Anonyymi
No eihän järvi soutamalla kulu, kertoi jo vanha sanonta.
Minä edelleen vahvasti uskon että jos liitto kunnossa, ei ole tarvis mennä vieraisiin. Joten vois toi ex-rva katsoa peiliin!
- Anonyymi
Nyt some kansa olisitte ohjeistanut hellua paremmin.Olisi nyt rikas nainen.Onhan nytkin Miksi ette neuvonnut paremmin,Kohta on puilla paljailla.Siis älkää uskoko some kansan naeuvoihin.Tarkistakaa asiat ensin.
- Anonyymi
Pettikö Mikko oikeasti.Hellu rahaa.Pettäjiä molemmat.
- Anonyymi
Nyt Mikko elä lasten kanssa nauti rauhallisista hetkistä.Tietysti rakkaus myös kukoistaa nauti läheistesi kanssa.Julkisuutta olet saanut tarpeeksi.
- Anonyymi
samoin naisessa joka vetää rahaa.
- Anonyymi
Miksi mennä naimisiin jos eron jälkeen ei muuta kuin rahaa.Itse erosin ja tiukkaa teki.Mutta silloin oli vielä töitä minulla oli asunto asuin vuokralla lapsellani hoitopaikka.Pärjäsin omasta mielestäni hyvin.Nyt olen varakas.exsä piti huolen sain rahaa kun hän oli kuollut.Siis olen hyväosainen.
- Anonyymi
Niinpä kuka petti ketä.toinen petti rahaa.Toinen julkisuudessa.Menikö tasan.
- Anonyymi
Mikko on heikon itsetunnon omaava reppana, kunnon mies terve ei käyttäydy noin ja makaa naisen kuin naisen kanssa.Vaimon ollessa raskaana mies pettää esimerkiksi oman valmentajansa vaimon kanssa. Sika on mieheksi ja rahaa yksistään arvostava mies .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on heikon itsetunnon omaava reppana, kunnon mies terve ei käyttäydy noin ja makaa naisen kuin naisen kanssa.Vaimon ollessa raskaana mies pettää esimerkiksi oman valmentajansa vaimon kanssa. Sika on mieheksi ja rahaa yksistään arvostava mies .
Onko totta.Jos petti.Toivottavasti sai hyväää sexsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin mieheni petti olin raskaana.En riekkuisi lehdissä netti ei ollut.Minun onneksi oli töitä.Olen itselleni kiitollinen.Kun ymmärsin itse olin mieheni valinnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä oliko hellu puhtoinen.Noi on juttuja voitko todistaa Mikko on rehti reilu suomalainen mies.Virossa varmaan on eri käytäntö.Hyvin varmaan valmentajan vaimo tienasi Onhan voinut olla tarua.Kyllä Mikko rahaa arvosti rahaa arvosti myös hellu.Lapsetkin sai vähän.Hellu ei kaikkia vienyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on rehti mies elättää lapsensa.Saa myös nauttia rakkaudesta.Mistä hellu ei ymmärtänyt hellu ymärtää rahan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko on hyvän itsetunnon omaava.Mistä tiedän.Ei vastaa Helenan syytöksiin.Asianajat on sitä varte.Lapset elättää.Rahat on sijoitettu luulisin niin ne kuuluu lapsilleNiille on määrätty edun valvoja.Ei hellu pääse niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Mikko rahaa arvosti hellukin sai aikanaan.Lapsille Mikko isänä halusi hyvän elämän.Tuo valmentajan vaimon kertomus oliko totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko pettämistä ollenkaan.Kyllä mikko arvostaa monia asioita.En nimittele ketäään se on ala-arvoista.Kyllä hellu arvosti rahaa.sitä et voi kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makasiko onko totta saiko nainen rahaa vai olisiko halunnut olla Mikon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko totta.Jos petti.Toivottavasti sai hyväää sexsiä.
Reppana ei ole itsetunto vahva.Olihan hän naimissa.Se vaati vahvan itsetunnnon.Nyt on vapaa ollut hetken aikaa.Taitaa hääkellot soida. Toivon kaunista rakkauden täyteistä elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo edes totta jos valmentajan vaimo sai rahaa kun kertoo julkisesti.En nimittele ketään S----iRahaa arvostaa silla maksaa exsän elämän ja jos jää niin lasten.Onneksi Natalie omaa työpaikan elättää itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettikö ihan oikeasti Ei ole sika.Vaan isä kolmelle lapselle.Rahaa arvostaa myös lasten äiti.Tuo valmentajan vaimo.Sai liian vähän rahaa julkaisusta,Nämä pettämis juorut on yleensä katkerien exsien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Mikko rahaa arvosti hellukin sai aikanaan.Lapsille Mikko isänä halusi hyvän elämän.Tuo valmentajan vaimon kertomus oliko totta.
Vai oliko katkeran naisen ilmaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko omaa vahvan itsetunno Onhyvä arvostaa rahaa.Rahaa hellukin ymmärtääMikään reppana ei ole.Menkääpä polvihousuissa takoon rahaa Mikko oli leijonien kapteeni.Hyvä siinä.Hellu yrittää saada hänet huonoon valoon.Onkohan kirja valmis. hellu kirjoittaa kiekkoilijoitten vaimoista.Kyllä hellu vielä jotain keksii saa Mikon hyvin mollattua.Mutta Mikolla on vaimo joka ymmärtää hellua.Pääsikö lapset häihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan totta jos oli.Miksi hellu meni naimisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko omaa vahvan itsetunnon.Saihan nämä naiset kaunista hyvää sezsiä.Epäilen valmentaja juttua.Taisi valmentajan vaimo saada hyvin rahaa.Tai liian vähän.
- Anonyymi
Petti voi olla on lokki miten paljon petti rahassa.Ihan turha miettiä pettämisiä ja vaikeroida.Lokki ei pulaan jää.
- Anonyymi
Miehet kulkee joskus myös.Elättävät lapset ja exsän joka yrittää vedättää koko ajan.Mikko isänä huolehtii pesueensa.
- Anonyymi
Olen ulkopuolisin silmin seurannut avioeroa Toinen kertoo kaikki.Toinen ei kerro perheestään mitään.
- Anonyymi
Toinen levittelee kaiken julkisuuteen. Neljä vuotta sitten eronneet, Ex sai miljoonan. Yhä määkii, ettei ole rahan perässä. Aikooko jatkaa samaa kiusantekoa lopun ikäänsä, menisi töihin.
- Anonyymi
Tietenkin nainen on tyytyväinen kun voi rahastaa oikein kunnolla.
- Anonyymi
Voi olla että Mikko petti.Oliko hellu puhtoinen.Oliko pettämisiä ollutkaan.En ehdota sopua.Parempi puhua asian ajajien kautta.Lapset on kohta siinä iässä saavat sanoa kenenluona ovat.Nuorin ei hetkeen,Häntäkin kuullaan.Aika näyttää.
- Anonyymi
Mikon silmistä laput putos ajoissa.Jää lapsille muutama euro.Ei nämä koskaan elä sovussa.Ei tartte.Asian ajat on heitä varten.Usko molemmat hoitaa lapset omalla vuorollaan,mutta Mikko ostaa tytölle puserot.Tai isovanhemmat.
- Anonyymi
Miksi eroja käydään somessa.Vai onko Helena Koivu niin köyhä ettei pärjää ilman somea.Hiukan Helena ryhtiä.
- Anonyymi
Hei suomalainen mies.Olet lasteni isä.Maksat heidän tarpeensa.Minun myös.Olet reilu et jättänyt minua pulaan.Kuntiemme erkani.
- Anonyymi
No jos petti paljonko hellu petti rahassa.Kyllä hellukin katsoi aidan toiselle puolelle.Tuo tuomarien vaihto oli härski vedätys.Jenkki tuomarit kunniaan samoin suomen.
- Anonyymi
Se on sitä, mitä sanotaan vaimo-huijaukseksi. Mutta on niitä erikoisempiakin miehiä. Veljeni on melkein jokaisen naisen ja miehen miesystävä, kun joskus käyn juttelemassa eri ihmisten kanssa. Niin kaikilla on aina sama miesystävä. Ja jos jollain on sama miesystävä kuin itsellä, niin se tarkoittaa sitten sitä itsensä fanittamista. Halleluja, mikä uskonto tuo psykiatria onkaan. Kun on täysin vaimoksi huijattu,, niin kukaan ei edes tunne sitä omaa aviomiestä ja kaikki muut ovat psykoosissa. Luulevat tuntevansa sen.
Nyt on vakuutusyhtiölle laitettu myyntiin yhteinen henkivakuutus, jonne voi ilmoittaa myös miesystävänsä nimen. Saadaan vähän dokumenttia siitä veljestäni. Ketkä kaikki hänestä niin paljon välittävät, että haluavat ottaa yhteisen henkivakuutuksen? - Anonyymi
Nyt Helena lopeta parkuminen.Ota itse vastuu miten elämäsi rakennat.Ei sitä kukaan puolestasi tee.Vaan sinä itse.Ymmärsitkö.
- Anonyymi
Vieläkö hellu jaksaa parkua.
- Anonyymi
kuinka paljon helluäiti vedätti rahaa.
- Anonyymi
Olen ajatellut onko pettämis asiat totta.Itse en toisi asioitani julki.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa pettämiset.Totuutta emme tiedä.Mutta Mikko Koivun rahoista niistä tiedämme.On ko hellulla uusia ideita miten lypsää rahaa.Se tuomarien vaihto oli aluksi hyvä vedätys.Jenkki tuomarit ei ole tyhmiä.Ootellaan uusia vedätyksiä millä kolmen lapsen isän rahat saa kupattua.Sanoisin ei tyhmä nainen vaan etevä.Muuta en kirjoita uskon lasten lukevan näitä.
- Anonyymi
Tuskin on ainoa pettäjä. On elättänyt perheensä Iso kartano monet autot. Apulaiset hoiti lapset, siivoojat , kokit ym. ulkotöiden tekijät. Ex muija voisi jo mennä töihin, eikä keksiä uusia oikeusjuttuja koko ajan. itsellään ei ole rahaa maksaa asianajajien palkkoja.
- Anonyymi
Miksi estetty
- Anonyymi
Se täytyy kertoa.Pettikö se ei kuulu muille hellulle.Ei jättänyt lapsia sossun hoitoon elätti varmaan hellunkin.Minun isä haki vuorollaan auto ajelulle.Isonpana en mennyt.En ole tykännyt autoilusta,
- Anonyymi
Onko hiukan hoono Suomi, vaiko vain huono kirjoitustaito?🤣
"Pettikö se ei kuulu muille hellulle". Mitäköhän tuokaan on suomeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hiukan hoono Suomi, vaiko vain huono kirjoitustaito?🤣
"Pettikö se ei kuulu muille hellulle". Mitäköhän tuokaan on suomeksi?Ihan selvää suomen kieltä.No voin sen suomentaa sinulle.Osaan useampia kieliä.Kuin sana puuttui.
- Anonyymi
Entä jos Mikko kolmen lapsen isä Ei pettänytkään
- Anonyymi
Naisessa joka tuhlaa rahaa ja kehittelee keinoja miten saa enemmän rahaa.Se tuomarien vedätys löytyy netistä.Etevä nainen ja ylpeä uskoo ettei oikeus häneen koske.Onneksi isä pitää lapset pois julkisuudesta.Miten hellu sinun käy kun vanhenet.Onko jenkkituomarit neuvomassa.Onko ystäviä jotka auttaa sinua kun rahasi käy vähiin.
- Anonyymi
Kun hellu lukee ohjeita.Ei tiedä miten toimia ja toimii väärin.
- Anonyymi
Voi hellu osaatko elää ilman katkeruutta vihaa.Ei Mikko kuulu enää elämääsi.Lapset on yteisiä
- Anonyymi
Täällä ei ole uhtään asiallista ohjetta kolmen lapsen äidille.Itse ohjeistasin ensin asialliset vaatteet lapsille.Niin ja Mikon kuvat pois.Kuka äiti laittaa lastensa isän kuvia nettiin.
- Anonyymi
Etsikää neti uumenista.Monen ajatus muuttuuu.Niin tyttönsä
- Anonyymi
Mikkola oleksid pitanu maksaa Helenale eikä alata mitaan oikeuskayntija. Mikkola on paljo rahaja. Mina tietaa.
- Anonyymi
Niinhän hän maksoikin.
- Anonyymi
Petti tai ei.Luxsus elämä taattu.Isänä Mikko keittää sinullekkin kunnon aamu puuron.
- Anonyymi
Kannatiko Helena Olisit ollut sopuisampi olisit saanut nämäkin rahat mitkä riitelit ja vaihdoit tuomareita.Harmittaako menitit hyvät rahat.Lapsilla ei kannata rahastaa.Lapset on viattomia aikuisten sotkuihin.Yritä pärjätä Eikö niissä mietelauseissa ole ohjeita miten äiti hoitaa lapset eron jälkeen isän suurilla elareilla.
- Anonyymi
Oliko pettämistä.No Helena sai hyvät rahat.Ja ne tuomarien vedätykset.Jenkki tuomari lopetti ne.
- Anonyymi
Pettämiset onko totta.Se on totta tämä äiti ei jäänyt tyhjän päälle.
- Anonyymi
Mikko on salkea rehti suomalainen mies kolmen lapsen isä huoltaa heidät siinä samalla kitkerän äidin. joka riekkuu somessa lehdet ei ehkä enää myy.Ei ole kehitellyt vielä miten Mikon rahat vie.Ehkä esiintyy Mikon kanssa.Saa lisää pisteitä.Tuomarien vaihto ei onnistu.Odotellaan
- Anonyymi
En puutu pettämisiin vaan tuomarien vaihtoon jos petti petti toinen rahaa.Oletko hellu tyytyväinen Rahaahan sinulla on kuin roskaa.
- Anonyymi
Minä ajattelen näin.Mieheni o hyvä rakastaja saa huonon sexsin naiset hänen kanssa hyvää sexsiä.
- Anonyymi
Hyvä hellu Vie lastesi isän rahat.Olet taitava ja katkera.Exsäsi on hyvä luonteeltaan.Tiedät hän ei jätä sinua kadulle.Jos elää sinua pidenpään.
- Anonyymi
Sinä Helena kolmen lapsen äiti.Tuomarien vaihto oli sinun laiselta katkeralta ihmiseltä ovela yritys.Onnistuitkin aluksi.Jenkki tuomarit ei ole tyhmiä.Eikä suomen tuomarit.
- Anonyymi
Nauti jätä some jutut.Käy sinäkin jääkylvyssä.Jos ihmisiä kiinnostaa hellun parkumiset se on hellun ongelma.Olet pitänyt julkisuuden pois lapset.
- Anonyymi
Miksi hellu ei perustellut miten elää toimii lasten kanssa.
- Anonyymi
Oletti siihen.Suomessa lapset saa äiti.Luotti siihen.
- Anonyymi
Ei joudu kadulle.Mikko reiluna miehenä elättää sinut.Tiedätkö miksi Mikko näkee naisen jonka kanssa on kolme lasta.Mikko on reilu mies Sinun ei tartte laskea Ostatko leivän vai maidon.
- Anonyymi
Nyt Mikolla on elämää.Siihen ei kitkerä yllä.
- Anonyymi
Jos et pärjää et jäänyt puille paljaille.Mene sosiaali huoltoon yritä sieltä.Sinulla on taatusti jemmassa euroja pärjäät.Älä valita.Tee itse jotain elämäsi eteen.Äläsyytä muita.
- Anonyymi
Sosiaali auttaa miten toimit.Muista Mikon maksut näkyy myös.
- Anonyymi
Mutta pettikö Mikko.
- Anonyymi
Joo kyllä minä Helenana hankkisin oman elämän!? En venyisi Mökillä vaik kuin yhteinen oman mielenterveyden kannalta!! Mutta raha raha omistavat puoliksi?? Ja kiusaa on kiva tehjä puolin ja toisin!!
- Anonyymi
Tämä nainen ei kulkenut laput silmillään.Taisi laskukone raksuttaa.On niin mukava toisen tienaamia rahoja tuhlata ja se tuomarien vaihto.Kolmen lapsen isältä kului paljon euroja.
- Anonyymi
No takuulla on naisen laskukone raksuttanut heti kun tähän mieheen törmäsi.
- Anonyymi
Julkaise vaan kaikki asiat mitkä voit.Mikko on lastesi isä yritä kiukultasi muistaa se,Painettu sana jää elämään.Sinä ratkaiset .
- Anonyymi
Miksi kerätään hellulle rahaa.Hän ei ole rahan puutteessa.Mikko elättää hänet ja lapset.Antakaa vaan rahanne.
- Anonyymi
Antaisin virkkuukoukun ja lankaa.Uskon hellun osaavan virkata
- Anonyymi
Mutta pettikö Mikko Pohtikaa kannanottoja avoimin silmin.Niin pettikö.
- Anonyymi
Ei pettäminen ole nykyään edes rikos.
Mutta jos petti, niin miksi petti, oliko kotona jokin vialla?
- Anonyymi
En usko pettämisiä olleen.Siihen uskon Kolmen lapsen isän rahat loppuu aika pian.
- Anonyymi
Pettämisiä oliko niitä.
- Anonyymi
Nyt onko rahat tuhlattu.Ei taida löytyä elättäjää.
- Anonyymi
JOspa petti Helena sai kuuluisuutta.Ja pääsi julkisuuteen.Helena rakastaa julkisuutta.Onneksi isä pitää lapset pois julkisuudesta.Lapsilla ei tienata.Virossa voi ekä tienata.
- Anonyymi
Jos olet kivuloinen.Lääkärit auttaa ja exsäsi varmaan hoitaa maksut.Säälipisteet käytetty.
- Anonyymi
Oikeastaan onkoko pettämisiä ollutkaan.Olisiko hellun mielikuvitusta.Mikko sai nopeasti eron.
- Anonyymi
Tää on evoluutiosta kiinni. Kun nainen hakee alfa urosta ja onnistuu lisääntymään tämän kanssa niin tehtävä on suoritettu ja voi sen jälkeen hyvällä mielin pettää itseään.
- Anonyymi
Aivan. Kun nainen löytää haluamansa alfan, eihän se ole kuin jättää ehkäsy pois ja hankkiutua raskaaksi. Tiedän monta tällaista tapausta ja naisille tämä on mahdollista.
- Anonyymi
Jos petti.Helena on äveriäs kolmen lapsen äiti.
- Anonyymi
Olen seurannut väänteitä että käänteitä.Nainen ovelaa ovelampi.Sai rahaa ja yleisön arvostuksen.Pärjää kunnes löytää uuden rahoittajan.Mikkoa panetteli olan takaa.Sai rahaa pärjää.
- Anonyymi
Helena alkaa pitämään paljastuspodcastia ja kirjoittaa kirjaa. Näin alkaa rahastamaan koska tuollaiset paljastukset kiinnostaa aina ihmisiä. Ei välitä muista kuin omista tunteistaan ja kosto elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helena alkaa pitämään paljastuspodcastia ja kirjoittaa kirjaa. Näin alkaa rahastamaan koska tuollaiset paljastukset kiinnostaa aina ihmisiä. Ei välitä muista kuin omista tunteistaan ja kosto elää.
On saanut muitakin petettyjä tai pettyneitä ex-kiekkoilijoiden exiä mukaan. Katkerien exien puheet ne onkin sitä aitoa tavaraa, juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helena voisi kertoa että miksi meni Mikon kanssa naimisiin ja teki lapsia vaikka jo seurusteluaikana ajettiin Mikon asunnosta ulos kun Mikolla oli säpinää asunnossa jonkun aikuisviihdetähden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos Mikko salskeana miehekkäänä alkaa pitään paljastuksia.Uskon näin Mikko keskustelee lastensa kanssa ensin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus onko sitä.Mikko elättää hellun aatelkaa tuon kitkerän ihmisen. osaako välittääkö muusta kuin kolmen lapsen isän rahoista.Entä jos Mikko paljastaa käänteitä.Hellu luottaa itseensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos Mikko salskeana miehekkäänä alkaa pitään paljastuksia.Uskon näin Mikko keskustelee lastensa kanssa ensin .
Mikko ymmärtää lapset ei ole riistaa.Eikä aikuiset käy riitoja somessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helena voisi kertoa että miksi meni Mikon kanssa naimisiin ja teki lapsia vaikka jo seurusteluaikana ajettiin Mikon asunnosta ulos kun Mikolla oli säpinää asunnossa jonkun aikuisviihdetähden kanssa.
Toi oli lehdissä vanha juttu.Yksi ajatus Helluu on voimakas nainen ei ajeta pois.Kuulin hellu oli väsynyt Mikko vei nukkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Mikko hellua julkisesti mollaa.Se on hellun tehtävä.saada lastensa isä huonoon valoon.Ehkä se on virossa tapana.Suomessa naiset osaavat keskustella antavat isän olevan muutakin elarien maksaja.Se on isän kunniaksi pitää lapset pois julkisuudesta.Ehkä hellu saat suuret otsikot Älä Mikko ala häistä riiteleen Pidä lasten kanssa toiset häät suomessa.
- Anonyymi
Pettikö ihan oikeasti.Nyt epäilen hellu on julkisuudessa haluaa Mikkoa myös.Mikko on suoraselkäinen mies maksaa hellun ja lasten elatuksen
- Anonyymi
Turha enää mankua rahaa, sai jo miljoonan. Sillä olisi saanut itselleen asunnon ja rahaa olisi vielä jäänyt. Ex miehellä ei ole mitään velvollisuuksia, ex vosua kohtaan, erosta neljä vuotta. Voisi lopettaa ex miehen mollaamisen ja keskittyä, omaan elämään, mennä töihin ja tienata rahansa itse. Vosu taitaa saada elatusrahaa, ex mieheltään, jota mustaa koko ajan.
- Anonyymi
Ajatus sinulle kolmen lapsen isälle.Älä vastaa exsäsi juttuihin Kysy asianajan neuvoa joshaluat johonkin vastata.Jos olet pettänyt some jaksaa vatvoa.Olen sitä mieltä some kansalla ei ole omaa elämää.Nyt eävät sinun kauttasi.Jaksa vaan pysy kaukana somesta.
- Anonyymi
Pettämiset ei kuulu ulkopuolisille jos on edes pettänyt. Asialle voisi laittaa lopun ja jatkaa eteenpäin. Tämä koskee myös ex muijaa .
- Anonyymi
Ompa helenalla ollut synkkä elämä Mikon rinnalla.Nyt aurinko paistaa joka puolelta.
- Anonyymi
Nyt Helena nouse ylös omille jaloillisesi.Sinulla on exsä joka auttaa.Vaikka häntä julmuriksi haukutaan.Rahasta sinun ei trvise taistella.Sitä sinulle on kertynyt.
- Anonyymi
Oliko pettämisiä ollenkaan.Pettämis jutuilla tienaa.
- Anonyymi
Eikö tämän Koivu jutun voisi lopettaa. Helle menköön töihin ja lopettakoon ex miehen mustaamisen jota tehnyt jo yli neljä vuotta.
- Anonyymi
Ajatelkaa Mikko on antanut helulle tilaa.Olen sitä mieltä Mikko ajattelee lapsia ei tuo asioita julkisuuteen.
- Anonyymi
Joku saattaa kirota sitä päivää, kun hotellin respalle sanasen sanoi.
- Anonyymi
Miksi naiset menee varattujen miesten kanssa.
- Anonyymi
Siksi saavat jlkisuudella vähän rahaa.
- Anonyymi
Onko pettäminen edes totta.
- Anonyymi
Hei haloo oliko pettämisiä.
- Anonyymi
Nyt saa Mikko rauhassa nauttia rakkaudesta.Lapset myös.Ei riitaa ei toraa.
- Anonyymi
Helena katkeralla somettamisellaan pitää huolen, että Mikko ei saa rauhassa nauttia rakkaudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helena katkeralla somettamisellaan pitää huolen, että Mikko ei saa rauhassa nauttia rakkaudesta.
Mikko pitää somea kiinni voi pyytää kaveria poistaan hellun jutut.mitkä siihen suuntaan viittaa.
- Anonyymi
Hurja on taas Helenan sometahti, 82 tarinaa 19 tunnin aikana. Eipä tuo somettamiseltaan töissä ehtisi käydäkään, tai hoitaa lapsia ja kotia.
Mikä järki on kitistä huoltomiesten töistä ja soittaa vielä poliisit paikalle, samalla tietenkin kuvaten kaiken. Ja itkeä kotirauhan rikkomisesta, kun samalla rikkoo sitä itse kuvaamalla ja jakamalla kaiken someen. - Anonyymi
No äityli sai rahaa,rahaa
- Anonyymi
Tämä ero olisi voitu käydä asiallisesti.Rahaa hellu kerjäsi .
- Anonyymi
Nyt Mikko Nauti rakkaudesta.
- Anonyymi
Piti mainita myös Nattie
- Anonyymi
Mitä se muille kuuluu. Kuka on muka todentanut pettämiset. Jokainen saa olla kenen kanssa haluaa, eikä se kuulu muille.
- Anonyymi
Mitä sillä tiedolla teemme.Isä huoltaa lapsensa.
- Anonyymi
Nyt tajuan hellun katkeruuden.Luin vanhaa juttua.Eivät olleet naimissa.Mieti hellu on voimakas nainen.Miten alistui meneen toiseen huoneeseen.Oliko totta vai tarua
- Anonyymi
Miksi ihmeessä tuon tapahtuman jälkeen meni naimisiin? Ai niin, sehän oli jo raskaudella varmistellut asiansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä tuon tapahtuman jälkeen meni naimisiin? Ai niin, sehän oli jo raskaudella varmistellut asiansa.
Eikä tarvinnut pakottaa alttarille sai öky häät ja mies maksoi kaiken silloin ja senkin jälkeen.
- Anonyymi
Mikon rahat houkutti jo tuossa vaiheessa sen verran paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikon rahat houkutti jo tuossa vaiheessa sen verran paljon.
Niinpä. Onhan hän jossain haastattelussa kertonutkin, että Mikko ei kiinnostanut lainkaan, ennen kuin työkaverit kertoivat, kuka Mikko on.
- Anonyymi
Kuka uskoo huume ukon kanssa seukannutta katkeraa exää. Huume ukko sai tavata omia lapsiaan vain valvotusti. Hellu haluaisi asua isossa kartanossa ja tuhlata ex miehen rahaa holtittomasti. Ex mies maksaisi kaiken. Ex muidu riehuu isoilla kierroksilla, kun ex mies meni naimisiin ja tajusi ettei enää pääse elätiksi.
- Anonyymi
Vaikka olisi pettänyt joka päivä.Hellu saa rahaa jaksaa vaan surkeilla.Lapsista riitelee ja rähisee.Mikko ei jaksa hellun rähinöitä Uskon ulkopuoliset hoitaa nämä rähinä asiat.
- Anonyymi
Uskon että sai kaunista hyvää sexsiä
- Anonyymi
Hyvä hellu lapset ei kuulu häihin.
- Anonyymi
Lapset kuuluu isäsä häihin. Isä maksaa matkan ja kaiken muun. kateellisella exällä ei ole vara maksaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset kuuluu isäsä häihin. Isä maksaa matkan ja kaiken muun. kateellisella exällä ei ole vara maksaa mitään.
Lapset kuuluu isän häihin. Äiti pelkäsi miehen jäävän Jenkkeihin. Pelkkää harhaluuloa.
- Anonyymi
Taisi kerätä säälipistetä.Oliko edes totta
- Anonyymi
Mutta pettikö Mikko ihan oikeasti.
- Anonyymi
Seiska väittää että lapset eivät halunneet mennä häihin. Aikas jännä juttu koska Helena vastusti alunperinkin että lapset menevät häihin ja kaikki lapset on vielä siinä iässä että heidät voidaan täysin avopestä ja nuorimmat ei ainakaan osaa kertoa edes mielipidettään.
- Anonyymi
Helena antoi myös seuraajiensa ymmärtää, että Mikko on nyt viemässä lapset takaisin jenkkeihin vallan. Ei siis muutaman päivän hääreissuun. Ja tuohan upposi #teamhelenaan, vaikka totuus oli vallan toinen.
- Anonyymi
Mikolla oli sellainen rahapussi, että pettämisiäkin katsottiin vähän läpi sormien. En usko, että Helena varsinaisesti juuri Mikkoon rakastui. Hän rakastui ajatukseen rahasta ja luksuselämästä Jenkeissä.
- Anonyymi
Cindy varmaankin on fiksumpi.
- Anonyymi
Onko muuten mitään todisteita tuosta Cindystä muuta kuin hänen omat juttunsa Seiskalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muuten mitään todisteita tuosta Cindystä muuta kuin hänen omat juttunsa Seiskalle?
Mikon pettämisistä ei avioliiton aikana ei ole muita todisteita kuin Helenan puheet. Nythän se on väittänyt että Mikko olisi pettänyt tätä Natalietakin jo monta kertaa.
- Anonyymi
Kuka on Mikko Koivu, ihan on vieras nimi meikäläiselle.
- Anonyymi
No nyt helenalla on asiat hyvin. Mikkon elämä melkein tuhottu.
- Anonyymi
Jos petti niin petti. Onko sittenkään ollut pettämistä.
- Anonyymi
Pettikö Mikko Entä pettikö hellu rahaa paljonko.
- Anonyymi
Tuo laajennettu lähestymiskielto.Taitaa olla hyvä juttu.
- Anonyymi
Osaako Heluna hoitaa kiinteistön, tuskin osaa muuta kuin riehua ja tehdä turhia lähestymiskieltoja. Omistajalla on laillinen oikeus tarkastaa kiinteistön kunto. Huoltomiehet saavat korjata ja puhdistaa katon. Heluna kuvitteli huoltomiesten kuvaavan häntä. Suuret luulot eukolla huoltomiehet ei kuvaa katon läpi ketään.
- Anonyymi
jos petti kuuluukose meille.Uskon nämä naiset sai elämmässään kaunista sexsiä
- Anonyymi
Olitko näkemässä nämä pettämiset. Hellu määkii lisää rahaa koko ajan. Lopettas riehumisen ja menisi töihin. Omaa tyhmyyttään hassasi saadun miljoonan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293597- 851855
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151651Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541362Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1141203VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911202- 681079
- 65964
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi28962Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k98942