Kuulin että nurmeksessa on sellainen??Onko totta? Nm. Ihmettelijä..
Perintö haukka?
12
1565
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kyseessä nurmeksen villit yh-äidit?🧐
- Anonyymi
Se ei sulta ole pois jos joku perintöä saa
- Anonyymi
Sinustako on oikein varastaa rahat viattomalta poikamieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinustako on oikein varastaa rahat viattomalta poikamieltä?
Perintö jaetaan kuoleman jälkeen ja poikamies ei tee rahalla mitään kuolemansa jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perintö jaetaan kuoleman jälkeen ja poikamies ei tee rahalla mitään kuolemansa jälkeen.
Hankkii neitsyitä paratiisista?.
- Anonyymi
Munahaukkoja taitaa enempi olla.
- Anonyymi
Pimppa maksaa joka tapauksessa tavalla tai toisella.
- Anonyymi
On niitä älyttömän kalliita muniakin käytössä.
- Anonyymi
Yksi ainakin yksinäisten mummojen perintöjä kyttää..
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät että perintöä ihan kyttää?
- Anonyymi
kuulit ihan oikeen täällä on niitä jotka surutta ottaa keiltä saa kavaltajia niin monta jottei sormet riitä laskemaan , meiltäin viety nyt likemmä 100 tonninen eikä tiijetä mihin noo hävinneet , ja luulen jotta nuo erilahkot olleet asioillaan , ne kun pääsee ovenkarmista sisälle niin se on selevä jotteivat lähe ennenkun on nimesä piipertäny paperiin jota hyö nokan etteen syöttäävät , minää oon jo näköesteinen ja taitaa tuo järkikulta jättää viimeisin nosto mitä hyö pyys oli seittemänkymmentätuhatta no eihän se vanahoissa markoissaa oo niin paljo joten viekööt tuhkatkii uunin luukusta.
- Anonyymi
Ei ole totta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648