yksin, stressibatch kädessä, pukeutuneena kuvaajia varten, kun Harry sekstaili Natson kanssa Japanissa.
Markle kävi avioliittoneuvojalla
14
491
Vastaukset
- Anonyymi
Hän näytti kauniilta ja onnelliselta . Tottakai ikävöivät toisiaan
Rakkauteen kuuluu sellainenkin
Toi ranteessa oleva koru on hirmu suosittu ,
Naapurimaan Vigtuuria ja Silvia käyttää tälläisiä . Norjassa kuningaaliset myös
Ja tietty useat tavikset- Anonyymi
Jenkeissä käydään tämäntästä terapioissa ym
Se on heitin juttunsa - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17970533l
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei se mikään koru ole vaan pseudohumpuukia. Vähän kuin kantajansakin.
- Anonyymi
Kantaja on huippu mut koru ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantaja on huippu mut koru ei
Ei ole koru vaan laastari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koru vaan laastari.
Näin on , suomen kieli huono
Kiitos 'laastarista
- Anonyymi
Kate kävi ystävänsä Rosen kanssa samaan aikaan festareila, se sama ystävä, josta Markle levitti julmia juoruja että tämä pettäisi katea williamin kanssa. Molemmilla oli tuolloin pieniä lapsia. Yritti tuhota molempien avioliiton ja hyvän ystävyyssuhteen. No kun ei onnistunut niin tuhosi Harryn suhteen perheeseensä.
- Anonyymi
Sulla taas väärää tietoa
Meghan EI ole koskaan väittänyt tuollaista
Tuo oli juoru joka lähti ihan muualta !
Meghan eikä Harry ole heille halunneet aiheuttaa mitään tuollaista
He ovat onnellinen pari jotka puolustavat itseään ja kertovat totuutta
Mitä jotkut vaan eivät halua uskoa
Jos Perhe haluaisi sanoa tuohon jotain niin he voivat sen tehdä , ei heitä estellä
Wiliamihan haastoi oikeuteen tahon joka väitti pettämiskohua
Ja se taho ei ollut Meghan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taas väärää tietoa
Meghan EI ole koskaan väittänyt tuollaista
Tuo oli juoru joka lähti ihan muualta !
Meghan eikä Harry ole heille halunneet aiheuttaa mitään tuollaista
He ovat onnellinen pari jotka puolustavat itseään ja kertovat totuutta
Mitä jotkut vaan eivät halua uskoa
Jos Perhe haluaisi sanoa tuohon jotain niin he voivat sen tehdä , ei heitä estellä
Wiliamihan haastoi oikeuteen tahon joka väitti pettämiskohua
Ja se taho ei ollut MeghanKyllä se on hirviöämmä joka niitä juoruja levittää. Amerikkalainen juorunettipalstaa pitävä henkilö sano haastattelussa, ettei hän koskaan saanut juoruja kuninkaallisista ennen kuin tämä Markle liittyi niihin. Sen jälkeen Marklen lähipiiri alkoi levittää niitä. Hyvä esimerkki on toinen juorupalsta, jota vetää joku puolikiinalainen. On hyvää pataa sen homomiehen kanssa joka on Marklen luottoystävä, ja levitti juorua miten Kate ei ollut ottanut kyytiin tätä Marklea kun oli menossa ostoksille. Ne kommentit siellä palstalla ovat aina pro-Marklea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on hirviöämmä joka niitä juoruja levittää. Amerikkalainen juorunettipalstaa pitävä henkilö sano haastattelussa, ettei hän koskaan saanut juoruja kuninkaallisista ennen kuin tämä Markle liittyi niihin. Sen jälkeen Marklen lähipiiri alkoi levittää niitä. Hyvä esimerkki on toinen juorupalsta, jota vetää joku puolikiinalainen. On hyvää pataa sen homomiehen kanssa joka on Marklen luottoystävä, ja levitti juorua miten Kate ei ollut ottanut kyytiin tätä Marklea kun oli menossa ostoksille. Ne kommentit siellä palstalla ovat aina pro-Marklea.
Ja sähän uskot ihan kaiken mitä juorulehdet kirjoittaa
- Anonyymi
Nuo juorut tulee lähipiiristä , tuo on ns julkinen salaisuus
Monet arvelevat, että pian joku kuninkaallisen pariskunnan lähipiiristä astuu julkisuuteen ja paljastaa kaiken. Kriisiviestinnän ensimmäinen sääntö on: ”Ole rehellinen”
- Anonyymi
Miten helvetissä Wiliam ja kate tukevat sekä kulkevat prinssi Andrevin seurassa ?
Tukevat pedoa ... tässä nähdään kuinka läpimätä tuo touhu on .- Anonyymi
Kai Andrew saa oman äitinsä muistojumalanpalvelukseen mennä. Kyseessä ei ollut edustustilaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559