Kokemuksia Avustajavälitys Oy:stä?

Anonyymi-ap

On aiemmalta nimeltään ollut Invalidiyhdistyksen Avustajavälitys tai jotain siihen suuntaan. Helsingin Invalidien Yhdistyksen omistama yritys. Miten tuolla homma toimii? Saavatko avustettavat hyvin avustajia ja ovatko avustajat tyytyväisiä työpaikkaan?

3

1391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin joskus avustajana siellä. Oli koordinaattoreina Laura ja Katariina ja joku toinen Laura siellä oli myös toimistolla. Olivat aivan ihania ihmisiä.

• Anonyymi

Tein useamman vuoden avustajana töitä Avustajavälityksellä ja minulla ei mitään negatiivista sanottavaa. Avustettavia löytyy.
      Siellä 3 tänä vuonna aloittanutta avustaja koordinaattoria ja kaikki oikein mukavia.

• Anonyymi

Olen ollut avustajavälitys oy:n ja aiemmin helsingin invalidien yhdistyksen avustajavälityksen asiakas monta vuotta ja erittäin tyytyväinen. Toimistolta saa aina jonkun kiinni, avustajat ovat hyviä, itselläni ollut useamman vuoden kaksi vakkariavustajaa. Ja tuuraajia löytyy myös sairastumisen tilalle. Kaikki toimiii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27