On aiemmalta nimeltään ollut Invalidiyhdistyksen Avustajavälitys tai jotain siihen suuntaan. Helsingin Invalidien Yhdistyksen omistama yritys. Miten tuolla homma toimii? Saavatko avustettavat hyvin avustajia ja ovatko avustajat tyytyväisiä työpaikkaan?
Kokemuksia Avustajavälitys Oy:stä?
3
773
Vastaukset
- Anonyymi
Olin joskus avustajana siellä. Oli koordinaattoreina Laura ja Katariina ja joku toinen Laura siellä oli myös toimistolla. Olivat aivan ihania ihmisiä.
- Anonyymi
Tein useamman vuoden avustajana töitä Avustajavälityksellä ja minulla ei mitään negatiivista sanottavaa. Avustettavia löytyy.
Siellä 3 tänä vuonna aloittanutta avustaja koordinaattoria ja kaikki oikein mukavia. - Anonyymi
Olen ollut avustajavälitys oy:n ja aiemmin helsingin invalidien yhdistyksen avustajavälityksen asiakas monta vuotta ja erittäin tyytyväinen. Toimistolta saa aina jonkun kiinni, avustajat ovat hyviä, itselläni ollut useamman vuoden kaksi vakkariavustajaa. Ja tuuraajia löytyy myös sairastumisen tilalle. Kaikki toimiii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043