Orkesterin kuvaaminen on ihan ok mutta muunlaisesta kuvaamisesta ollaan likkakavereiden kanssa puhuttu. Ollaan huomattu että Etelä-Suomen lavoilla on aina paikalla yksi vanha ruma äijä jolla on koko ajan kännykkä kädessä. Ottaakohan se kuvia nuorista naisista ja tumputtaa kotona kuvia katsellen, vai mistä on kyse?
Tansseissa kuvaaminen
8
639
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa yhdeltä sovinistisialta joka hakee ihan liian usein. Voisi jättää kokonaan hakematta. Todella surkea tanssija ja haluaa tanssia kaikki lajit slovareina. Ymmärrätte varmaan miksi.
- Anonyymi
Kannattaa laittaa päälle varpaisiin asti ulottuva hame niin että kukaan ei pysty kuvaamaan hameen alta standardikuviota.
- Anonyymi
Eihän se kiellettyä ole mustan säkin pito kristitylläkään.
- Anonyymi
Varmaan tekee kuvamuokkauksia ym.
- Anonyymi
Vähintäänkin suoni kohjut joutuu poistaa useista kuvista mut voi tietyst käyttää suoni kohju filtteriikin.
Hei
Jos kyseessä on sama kaveri kuin epäilen. Kuvausten koheena on oikeasti nuoret miehet.- Anonyymi
Tutustu lakiin. Yleisellä paikalla kuvaaminen on sallittua, myös tanssilavoilla, ellei lipunmyyntiehdoissa muuta mainita (kuten joillain festareilla). Mitä tulee julkaisuun, niin esiintyvästä taiteilijasta kuvien ja videoiden julkaisu on rajatumpaa, kuin yleisön osalta.. tietenkin siinäkin tietyt rajat on.
Suomessa ihminen ei omista kuvaa itsestään, muuttakaa Espanjaan, jos haluatte rajoittaa itsenne kuvaamista julkisilla paikoilla tai vetäkää huppu silmille. Mitä väliä sillä on tumputtaako joku kuvalle vai muistikuvalle, hankkikaa oma elämä.- Anonyymi
Yksityiselämää loukkaavan kuvamareriaalin julkaiseminen kimppakyydeistä tai/ja tanssitapahtumista voi tosiaankin olla aika hankala temppu toteuttaa. Ehkä saniteettitiloissa tapahtuvaa kuvausta voitaisiin tällä perusteella kriminalisoida sekä lattiasta kohti kattoa tapahtuvia kuvaukaia, mutta nämä ilmeisesti vaativat niin mittavia ennakkoasennustöitä, että satunnaista kuvaajaa ei niistä voida edes epäillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700