Sulkavankosken betoniponttoonilaituria kaipaillut

Anonyymi-ap

Sinulle on terkkuja 6.8. aloitetun "tapahtuma" viestin ketjussa.

32

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä siellä lukee tai luki? Poistettu ainakin 11 viestiä? Onko laituri löytynyt?

      • Anonyymi

        Juu on löytynyt


      • Anonyymi

        Viesti löytyy 6.8. aloitetusta "tapahtuma! keskustelusta.
        Yhtään viestiä ei ole sieltä poistettu.

        Terkut viesti on kirjoitettu 2023-08-13 kl 06:22:06 ja on siellä edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu on löytynyt

        vitoskone ehtii vieläkin laiturii


    • Anonyymi

      Meitä kotiseuturakkaita ja paikallisen kulttuuriperinteen vaalijoita on useita!

      Tuo oiva ja järkevä mies joka on perehtynyt uuden ajan kulttuuriperintöön, eli Sulkavankosken laiturin mysteeriin, on todellakin ansainnut musiikkiterveiset!

      Kirkonkylän asukkailla on mahdollisuus vielä eheytyä (monen sukupolven jälkeen) tästä meitä kaikki järkyttäneestä tapahtumasta, eli Sulkavankosken myllyn rantaan tarkoitetun betoniponttonilaiturin katoamisesta!

      Laiturin etsiminen on uutta kirkonkylämme kulttuuriperintöä, tästä ei päästä yli eikä ympäri!

      • Anonyymi

        Oi! Onpa tyylikäs otos. Onnea Mikko ja Beata ensimmäisen hääpäivän johdosta!

        Lue lisää ja katso kuvat:
        https://www.suomi24.fi/viihde/aistikas-kuva-julki-mikko-leppilampi-ja-vauvaa-odottava-beata-rakas-juhlistivat-1-vuotishaapaivaa?s24


    • Anonyymi

      todella tyhmä ihminen.

      • Anonyymi

        Kadonneen laiturin mysteeriin perehtyneellä mieshenkilöllä on huomattava määrä ihailijoita, niin kirkonkylän kyläpirtissä kuin torin kahviringissäkin! Vielä enemmän tämän foorumin naislukijoiden keskuudessa! Todellinen paikallisen kulttuuriperinnön kehittäjä ja vaalija!


    • Anonyymi

      Taas alkaa minä minä tyrkky marin, haluan olla esillä julkisuudessa oli mikä oli! Vaikka en haluakkaan olla esillä silloin (eli aina ) kun töpeksin sillä laitan ne munaukset toisten piikkiin.
      Eikö siinä ns. puolueessa (mitä asioita sitten muka ajavatkaan...ei ainakaan köyhän puolella)....ole ketään muita kuin minä minä ihmisiä??

      MARIN POIS SUOMESTA! RY.

      • Anonyymi

        Väärä palsta, ei politiikkaa tänne.

        Kyseessä tässä on maakunnallisesti tärkeän matkailukohteen objektin, eli laiturin katoamista selvittävä sekä mysteeriä selvittämään alkaneen ihanan miehen ylistämiseen keskittyvä ketju. Ei siis käsitellä täällä lainkaan politiikkaa, eihän vaan?!


      • Anonyymi

        Luottomies-sarjasta tehdään elokuva. Käsikirjoituksesta ja ohjauksesta vastaa Kari Ketonen, päätähtinä Ketonen ja Antti Luusuaniemi. Leffa kantaa nimeä Luottomies-elokuva: All in. Aiotko käydä katsomassa?


    • Anonyymi

      Romantiikkapommi! Maajussi-Kalle ja Niina-rakas palasivat "rikospaikalle": "Ihania muistoja ja..."

    • Anonyymi

      Vierivä kivi ei sammaloidu vai mitä Danny!?! Danny eli musiikkineuvos Ilkka Lipsanen nähdään Farmi Suomi -realityn seuraavalla kaudella. Mutta missä on Helmi?

    • Anonyymi

      Muistaako kukaan Rautatiesillalta pudonneet tai kuolleet.

    • Anonyymi

      Piestanyn rantatie yksisuuntaiseksi

    • Anonyymi

      Torilla pakkassäässä kuultua

    • Anonyymi

      Tämä on fanien perustama ketju Sulkavankosken betoniponttoonilaiturin katoamista tutkiville ihanille miehille, joilla on mainio huumorintaju.

      • Anonyymi

        jari kysyy, miten hän pystyisi nousemaan pazkastaan?
        Itse on se irstaillen aiheuttanut ja nyt toisten tulisi auttaa.
        Kun on päästy pohjalle, sitä joko ponnistaa itse ylös omalla valinnallaan
        tai hukkuu siihen, mihin on hypännyt. Ei toinen voi auttaa!
        Näkeehän sen jo päältäkin, missä konnossa hän on ja
        luulee käyvänsä täydestä, vaikka on "väärä raha"!
        Monenko elämän on tuhonnut? Samalla on tukenut rikollisporukkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jari kysyy, miten hän pystyisi nousemaan pazkastaan?
        Itse on se irstaillen aiheuttanut ja nyt toisten tulisi auttaa.
        Kun on päästy pohjalle, sitä joko ponnistaa itse ylös omalla valinnallaan
        tai hukkuu siihen, mihin on hypännyt. Ei toinen voi auttaa!
        Näkeehän sen jo päältäkin, missä konnossa hän on ja
        luulee käyvänsä täydestä, vaikka on "väärä raha"!
        Monenko elämän on tuhonnut? Samalla on tukenut rikollisporukkaa?

        Oho! Kallonsa hionut Sergey Hilman "luonnontilassa" - Katso rehelliset kuvat Selviytyjät-saarelta!


      • Anonyymi

        Juuri niin.
        Paljon haleja näille suloisenhauskanmiehekkäille ympäristokulttuurin ja kulttuuriympäristön suojelijoille, erityisesti Sulkavankosken betoniponttooni laiturin katoamiseen paneutuneille aktivisteille. Olette tämän maan toivo. Tai ...no..Heinolan toivo ainakin : ) *muiskis*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! Kallonsa hionut Sergey Hilman "luonnontilassa" - Katso rehelliset kuvat Selviytyjät-saarelta!

        voi helvetti kaikenlaisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin.
        Paljon haleja näille suloisenhauskanmiehekkäille ympäristokulttuurin ja kulttuuriympäristön suojelijoille, erityisesti Sulkavankosken betoniponttooni laiturin katoamiseen paneutuneille aktivisteille. Olette tämän maan toivo. Tai ...no..Heinolan toivo ainakin : ) *muiskis*

        Ai,että!Kyllä tuntuu hyvältä.Samoin muiskis sulle.


    • Anonyymi

      Miks, eihän hän edusta SDP:tä, miksi siis pitäisi boikotoida?


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      2023-08-18 08:49:00
      UUSI

      jari kysyy, miten hän pystyisi nousemaan pazkastaan?
      Itse on se irstaillen aiheuttanut ja nyt toisten tulisi auttaa.
      Kun on päästy pohjalle, sitä joko ponnistaa itse ylös omalla valinnallaan
      tai hukkuu siihen, mihin on hypännyt. Ei toinen voi auttaa!
      Näkeehän sen jo päältäkin, missä konnossa hän on ja
      luulee käyvänsä täydestä, vaikka on "väärä raha"!
      Monenko elämän on tuhonnut? Samalla on tukenut rikollisporukkaa?


      Äänestä

      Kommentoi

      Anonyymi
      2023-08-18 08:59:08
      UUSI

      Vieläkö se pedofiili keikkailee.


      Äänestä

      Kommentoi

    • Anonyymi

      Sulkavankosken myllyn alue on kulttuuritekona valmis, mutta siinä on vika. Myllyn rantaan hankittu laituri pääsi lipsahtamaan jonnekin.....

    • Anonyymi

      Heinolan kunnallispolitiikka tarvitsee uuden puolueen. Puolueen nimi voisi olla Kirkonkylän selvittämättömien mysteerien selvityspuolue, tai jotain vastaavaa?

    • Anonyymi

      Pikkujoulut pakettiin!
      Hassuahan se on, mutta Viking Linen parhaat pikkujoulut yrityksille varataan nyt. Varmista paikkasi – parhaat paikat viedään käsistä, joten älä aikaile! Varaa online (enint. 30 henk.) tai pyydä tarjous myyntipalvelustamme ja jatka rauhassa kesälaitumille. Palaamme matkan yksityiskohtiin syksymmällä.

      Punaisilla laivoilla piristäydytään Viking Events -ohjelman, hyvän ruoan ja huippuviihteen parissa ja Merimyymälöistä löytyy joululahjoja kaikenikäisille.

    • Anonyymi

      Kesällä 2016 laituri sai ensiesittelyn toisaalla.

      • Anonyymi

        No,kerro missä?


    • Anonyymi

      Punaisilla laivoilla piristäydytään Viking Events -ohjelman, hyvän ruoan ja huippuviihteen parissa ja Merimyymälöistä löytyy joululahjoja kaikenikäisille.

    • Anonyymi

      Noin puolen tunnin rykäisyn päästä on mahdollisuus nähdä laituri livenä.

    • Anonyymi

      Mistähän startti tapahtuisi ja millä nooeudella,jos puolituntia,niin mihin suuntaan?

    • Anonyymi

      Pittää ottoo kookle mapsista tietoo. Mukaillen villin lännen elokuvia sanottava että GO NORTH-EAST YOUNG MAN, GO NORTH-EAST.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe