toinen seurustelee ja on selvästi ihastunut niinkun minä niin onko teistä koskaan tullut muuta kuin kaverit vai onko sekin jäänyt ? taitaa olla laidasta laitaan kokemuksia !jos toisella huono suhde niin mahdollista varmaan mutta jos suhde paranee niin epätodennäköstä että tulee mitään
Miten käynyt
Anonyymi-ap
5
374
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tulla hyvät kaverit entisen ihastuksen kanssa,mut riippuu tietysti näiden kahden luonteesta.
- Anonyymi
mutta jos on ihastunut naiseen joka seurustelee ja hänkin sinuun sen huomaa !niin onko teistä tullut koskaan muuta kuin kaverit ?vai onko kaveruuskin loppunut ?
- Anonyymi
En sekaannu varattuihin, että eipä ole kokemusta.
- Anonyymi
tunteitaan ei voi ohjailla että kehen ihastuu ja kehen ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929