läpihönkivä mäntä?

Anonyymi-ap

nytkun on kuultu että " läpihönkivä" mäntä olisi paras,tehokkain yms niin voisiko joku edes selittää millainen se on ja mitä se edes tekee normaaliin ei " hönkivään" mäntään?
2 t koneessa ilmeisesti käytetty?

14

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Läpihönkivän männän pystyy helposti tekemään kun jättää voitelun pois ja ajelee laihalla seoksella ja täydellä kaasulla.
      Mäntään palaa keskelle reikä eikä moottori enää käy joten koneesta tulee todella taloudellinen kun se ei enää kuluta bensaa.

• Anonyymi

Onnistuu tuo 4-tahtikoneessakin. Tolloloota käytti tätä ominaisuutta menestyksellä turbovariksessa.

Dieseleitäkin onnistuivat kehittämään lanseeraamalla D4D kertakäyttökoneet, joiden kansipahvi vaihdetaan 180 tkm välein vaihtamalla koko kone.

• Anonyymi

Lasten juttuja. Kun ei ole korttia niin läpihönkivä sitä ja ja läpihönkivä tätä. Amiksessa siitä tulee turpo sitä ja turbo tätä tai lastu sinne ja lastu tänne.

• Anonyymi

Läpihönkivässä männässä on sivureikiä joista huuhtelu pääsee kanavien kautta palotilaan. Tarkoitus on tehostaa täyttöä jolloin saadaan enemmän tehoa.

• Anonyymi

ok kiitos ensimmäinen järkevä vastaus😃

• Anonyymi

Hönkivä mäntä ei tee mitään normaaliin ei hönkivään mäntään.

• Anonyymi

huvikseen ne hönkiviä mäntiä ne sinne laittaa, kohta tulee vastaus että että halvemmalla tekee näitä hönkämäntiä siksi ne on siellä tietysti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huvikseen ne hönkiviä mäntiä ne sinne laittaa, kohta tulee vastaus että että halvemmalla tekee näitä hönkämäntiä siksi ne on siellä tietysti.

Hönkivään menee vähemmän alumiinia ja tulee halvemmaksi. Reiät tuulettaa eikä tule hometta.

• Anonyymi

tuo mainitsemasi läpihönkivä mäntä on oikelta nimeltään ristikkäishuuhtelu mäntä.
      tuon tarkoitushan männän ollessa alhaalla jolloin seosta männän alalaki täynnä niin pääsee purkautumaan ylösvirtauskanaviin jolloin mäntäkin jäähtyy ja seos pääsee ns.liikkeelle.
      aikoinaan tampereen dokun korkeakoulussa testattiin stokki umpimäntäisen homelite super minin mäntää ja tehtiin ristikkäishuuhtelumäntä myös niin niin hevosvoimat kasvoivat vakio 3,5 hp: stä yli neljään ja puoleen.

• Anonyymi

olen nähnyt tuon koulun dokumentin joskus 1988 tienoilla ja oliko peräti sama polttoainetalous vaikka 1/3 tehonnousu tuli.
        onhan 2 t kone tuolla männällä paljon sähäkämpi kuin umpipötkylä ja käy viileämpänä

• Anonyymi

voiko tuommoisen männän laittaa avohuuhteluilla olevaan pilipalisahaan?
        umpi mäntähän toimii näissä virtauskanavan seinäminä vai toimiiko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voiko tuommoisen männän laittaa avohuuhteluilla olevaan pilipalisahaan?
        umpi mäntähän toimii näissä virtauskanavan seinäminä vai toimiiko?

Kaikkea voi koitella mutta pilipalisahasta tulee vaan läpihönkivä pilipalisaha. Tehon lisäys pitäisi olla huomattava että sen huomaisi.

• Anonyymi

Moro. Ai sinäkin olet Mansen doku, olin minäkin ennen mutta nyt asun muualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      219
      1332
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1019
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      950
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe