On aina joku tumma kaveri.
Tai muuten ulkomaalainen.
Eikö ole tarpeeksi hyvä homma että näkis joskus jonkun suomalaisen tekevän sitä.
Miksi wolt ja footora ym kuskit
8
358
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme mustia lamppuharjoja pyörii muutenkin kylillä, vuoden parin sisällä lisääntyneet katukuvassa !
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17971913s
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä vaan lihotaa lissää kun ei enää tartte edes kävellä yhtään et saa sen mätön syödäkseen
- Anonyymi
En tarvitse mitään volttia tai holttia. Osaan itse käydä kaupoissa.
- Anonyymi
Luulis et sitä ei voi tehdä pimeästi.
Miten noilla ketä pitää noita nakkikioskeja ni on vara ajaa isoilla pemareilla tai autilla ja ne on melko uusiakin. - Anonyymi
Työperäistä maahanmuuttoa kokoomuksen toimesta.
- Anonyymi
Onneksi ei haittaa! Pääasia että kebab liikkuu kun pyydetään !
- Anonyymi
jut niin, onneksi joku tyytyy vähään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652