On aina joku tumma kaveri.
Tai muuten ulkomaalainen.
Eikö ole tarpeeksi hyvä homma että näkis joskus jonkun suomalaisen tekevän sitä.
Miksi wolt ja footora ym kuskit
14
567
Vastaukset 14
- Anonyymi
Ihme mustia lamppuharjoja pyörii muutenkin kylillä, vuoden parin sisällä lisääntyneet katukuvassa !
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17971913s
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä vaan lihotaa lissää kun ei enää tartte edes kävellä yhtään et saa sen mätön syödäkseen
- Anonyymi
En tarvitse mitään volttia tai holttia. Osaan itse käydä kaupoissa.
- Anonyymi
Luulis et sitä ei voi tehdä pimeästi.
Miten noilla ketä pitää noita nakkikioskeja ni on vara ajaa isoilla pemareilla tai autilla ja ne on melko uusiakin.- Anonyymi00012
No Meinasitko että ajaisivat joillain Riihimäen harmailla kiinankipoilla 😂😂😂
- Anonyymi
Työperäistä maahanmuuttoa kokoomuksen toimesta.
- Anonyymi
Onneksi ei haittaa! Pääasia että kebab liikkuu kun pyydetään !
- Anonyymi
jut niin, onneksi joku tyytyy vähään
- Anonyymi00010
Lopullinen tuntipalkka 3-6 egee tunnissa
- Anonyymi00011
Ei huono, elämisen kulut nolla niin tonni kuussa riittää hienosti Riihimäellä
- Anonyymi00013
Hienot ja uudet autot niillä on !
- Anonyymi00014
En ikinä tilaa mamuijen tuomana,en mitään. He ovat paskaa kansaa ja näyttäneet sen monin tavoin.
Nämä Sipilän /KESKUSTAN tuomat runkkarit.
Kaiken he ovat pilaanne,kun geenit on mitä on vajavaisia. - Anonyymi00015
Wolt parasta ja aina laitan 5-10€ tippiä käteen.
3-5 x viikossa tulee lounasta tilattua ja sit vkl iltaisin pizzaa ja kebabbia kuljetuksella.
Koetan pitää omalta osaltani ravintoloita, wolttia ja kuskeja rahassa kiinni tällä kylällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4221684Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan941128Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783- 123753
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10748- 60740
- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503