Isot kehut niille ihmisille jotka ymmärtää henkisesti sairaita &heikompia!

Anonyymi-ap

Annan kyllä isot kehut heille kaikille. Sellaisia on aika paljon mutta on myös valitettava kyllä aika paljon semmosia jotka ei ymmärrä. Minusta ihmiset jotka ymmärtää heikkoja tai vaikkapa jopa huonostikäyttäytyviä niin tällaiset ihmiset ovat älykkäitä ja empaattisia. En tarkoita että huonoa käytöstä pitää sietää. Putin on joku ääriesimerkki josta ei voi sanoa mitään hyvää. On olemassa kuitenkin paljon ihmisiä jotka esim käyttää huumeita eikä heistä voi heti sanoa suoraan että he olisi automaattisesti surkeita ihmisiä ja kaikilla ihmisillä on kuitenkin sama ihmisarvo(100% fakta jota ei voi kukaan kiistää koska siitä on olemassa 100% fakta). Oon pannut merkille että joissakin julkisuuden henkilöissä on tällaisia viisaita ihmisiä joilla suuri sielu jotka ymmärtää syy ja seuraussuhteet. Kyse on todella suuresta tunneälykkyydestä ja kokonaisuuden hahmottamiskyvystä + empatiasta ja elämänviisaudesta + viisaudesta. Kun minä yhteen aikaan riitelin paljon sosiaalisessa mediassa niin kun tiesin että osa ihmisistä ymmärtää minua mistä se riitelyvimmaisuus johtuu niin sain siitä paljon halua jatkaa elämää koska tiesin että jotkut tukee minua koska ne ymmärsi pahan oloni. Loppujen lopuksi ei kannata edes miettiä mitään suosiota sillä tärkeintä on se, että tietää sen 100% faktan että meillä kaikilla on sama ihmisarvo ja tietää sen, että jos itsessä ei ole suuremmin mitään vikaa, niin ei kannatakaan silloin kyseenalaistaa omaa itsensä persoonaa&toimintaa&luonnetta. Ei ainakaan liikaa. Sekin riittää että jos lähellä oleva lähimmäinen tykkää sinusta niin se voi kantaa tosi pitkälle. Muiden näkemykset ei ainakaan minulle merkitse yhtään mitään mutta joskus 5-10 vuotta sitten mietin enemmän omaa persoonaani että hyväksytäänkö minut vaiko ei, mutta ei se ole kovin viisasta miettiä tuollaisia. Voi olla aika paljonkin ihmisiä jotka eivät pidä minusta ja jopa inhoavat minua. Moni ei välttämättä ymmärrä minua kun olen takuueläkeläinen. Sain kerran nimittäin semmosen viestin eräältä joka sanoi että uskoo minun olevan valehtelija.Kun sanotaan usein että ihmisestä pitää jäädä joku jälki maailmaan niin olen eri mieltä sillä mun arvomaailma sanoo semmosen jutun että ei lopulta meidän tarvitse jättää mitään jälkeä meistä itsestämme eikä haittaa vaikka joku ei muistaisi minua tai jotakin muuta ihmistä juuri ollenkaan kun kuolemme vaan tärkeintä on se, että saamme rauhan ja meillä ihmisarvo ja olemme itsemme kanssa sinut.

2

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet tehnyt hienoja pointteja elämästä. Tsemppiä ja kaikkea hyvää aloittajalle! Kiitos positiivisuutta ja iloisuutta levittävästä kirjoituksestasi!

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­y­­­m­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17972326j

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe