Ei ole tullut kauhean paljon mietiskeltyä sairauksia ja niiden aikaisia transiitteja. Mutta tänään minulla on Marsin yhtymä Aurinkooni, ja koko viikon olen kehitellyt jotain pientä lämpöä ja melkein kurkkukipuakin. Olisikohan tämä nyt Marsin tepposia sitten. Yleensä Marsin transiitit ovat saaneet minut raivon partaalle, mutta nyt kun olen tietoisesti yrittänyt välttää riitelyä, piti sen kai pullahtaa jotain muuta kautta esiin.
Miksei se voisi olla kiltisti ja ilmetä kivalla tavalla... :P
Sairauden puhkeaminen
Triton
3
351
Vastaukset
- sider
Älä usko niihin transiitteihin; Minulla on sama kohtalo. Jäin tänään sairaslomalle. Oireet samat kuin sinulla. Kuitenkin karttamme eroavat toisistaan.
- tbr
on fiilis ku ois flunssa tulossa, mut ei sitä tiedä mistä johtuun :D
Hmm..mielenkiitoinen aihe..itselläni sattui olemaan myöskin marsin yhtymä aurinkoon ja kappas olin flunssassa viimeviikolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814