Otin riskin ja kerroin haluistani

Anonyymi-ap

Henkilölle joka on vaimoni kanssa erittäin läheinen. Voisi sanoa, että mitään ei jäänyt tunnustamatta.
Henkilö ei kuitenkaan ole kertonut asiasta vaimolleni ja näemme aika usein. Vietämme myös aikaa pariskuntien kesken.
Hänen käytöksensä minua kohtaan ei ole muuttunut tunnustukseni myötä, aina yhtä ihana minua kohtaan kuin on aina ollut.
Olen silloin tällöin laittanut hänelle viestiä esim. kiittänyt kivasta illasta ja kehunut miten nätiltä hän on näyttänyt. Tätä on jatkunut jo pitkään.
Mitä tästä voi ajatella tai kuinka asian voi tulkita? Ymmärrän kyllä, että läheisen ihmisen mieltä ei haluaisi pahoittaa, mutta toisaalta luulisi tämmöisessä tilanteessa reagoivan vahvasti ja negatiivisesti ellei avautumiseni kehujen ja kiitosten kanssa olisi tervetullutta?
Olen ihan suoraan kertonut, että haluaisin häntä ja että olisin valmis jos hän ikinä sitä haluaisi. Voisi kuvitella, että tuo ylittäisi kaikki rajat ja aiheuttaisi sen, että myös vaimoni kuulisi asiasta.
Olen päätellyt, että tunne täytyy olla molemminpuolinen ainakin jollain tasolla. Ehkä hän nauttii huomiosta, mutta ei halua sen enempää.
Mitä ajattelette, olenko ihan väärässä?

6

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on ystäviänne. Joten häneen voit luottaa kuin kiveen. Hän on myös viisas. Hän ei tule kertomaan haluistasi vaimollesi. Hän myös tuntee sinut kuten vaimosi ja hänellä on myös mies.
      Koska hän on ystävänne , tottakai kuuntelee ja ottaa kehusi vastaan ja suhtautuu sinuun lämpimästi ystävänä.
      Mutta kun hänellä on se mies , hänen tunteet kohdistuu todennäköisesti hänen omaan mieheen. Ei halua loukata sinun eikä vaimosi tunteita koska olette hyviä ystäviä.
      Eikä halua pilata teidän ja hänen välistä ystävyyttänne.
      Näin ajattelisin.

      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä kommentista.
        Näin olen itsekin asiaa miettinyt ja vaikka tietysti totaalinen avautuminen on varmasti iso pala, täytyy sen jollain tavalla olla mieluisaa kuultavaa. Muuten aivan varmasti olisin jo jossain muussa osoitteessa.
        Minua hämää silti se, että hän myös jollain tavalla antaa ymmärtää, että kiinnostusta on.
        Ovelasti vaivihkaa tai sitten ihan tiedostamattaan antaa vinkkejä. Kehuu ohimennen yhteisissä tilanteissa tai katsoo silmiin nopean intensiivisesti, kääntäen sitten katseensa pois. Joskus hän nojaa pöytään peppu pitkällä kuin härnätäkseen.
        Jokin aika sitten vähän hassussa yhteydessä mainitsi minkä väriset pikkuhousut hänellä on, ihan kuin kiusatakseen. Varmasti arvasi tuon mielikuvan jäävän päähäni.
        Silti tiedän ettemme koskaan etene asiassa, mutta jotain ilmassa on ollut jo pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä kommentista.
        Näin olen itsekin asiaa miettinyt ja vaikka tietysti totaalinen avautuminen on varmasti iso pala, täytyy sen jollain tavalla olla mieluisaa kuultavaa. Muuten aivan varmasti olisin jo jossain muussa osoitteessa.
        Minua hämää silti se, että hän myös jollain tavalla antaa ymmärtää, että kiinnostusta on.
        Ovelasti vaivihkaa tai sitten ihan tiedostamattaan antaa vinkkejä. Kehuu ohimennen yhteisissä tilanteissa tai katsoo silmiin nopean intensiivisesti, kääntäen sitten katseensa pois. Joskus hän nojaa pöytään peppu pitkällä kuin härnätäkseen.
        Jokin aika sitten vähän hassussa yhteydessä mainitsi minkä väriset pikkuhousut hänellä on, ihan kuin kiusatakseen. Varmasti arvasi tuon mielikuvan jäävän päähäni.
        Silti tiedän ettemme koskaan etene asiassa, mutta jotain ilmassa on ollut jo pitkään.

        Se voi olla vaan huumoria ja huumorilla härnäämistä.
        Varmasti tuntee sinut ja tietää millainen olet. Siksi ronski huumori. Ja lisää vettä myllyyn kun paljastit että haluat häntä.
        Ei ehkä ole järkevää pilata ystävyys suhteita seksin vuoksi. Nainen on kuitenkin vaimosikin ystävä. Se ystävyys loppuisi kuin seinään todennäköisesti jos välillänne olisi seksiä. Ja kaikki paljastuisi. Olisiko seksi sen arvoista molemmille?
        Mikäs siinä omassa vaimossa mättää kun vieras kiinnostaa enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla vaan huumoria ja huumorilla härnäämistä.
        Varmasti tuntee sinut ja tietää millainen olet. Siksi ronski huumori. Ja lisää vettä myllyyn kun paljastit että haluat häntä.
        Ei ehkä ole järkevää pilata ystävyys suhteita seksin vuoksi. Nainen on kuitenkin vaimosikin ystävä. Se ystävyys loppuisi kuin seinään todennäköisesti jos välillänne olisi seksiä. Ja kaikki paljastuisi. Olisiko seksi sen arvoista molemmille?
        Mikäs siinä omassa vaimossa mättää kun vieras kiinnostaa enemmän?

        Siitä olen aivan varma, että seksi olisi täydellistä. Se olisi ehdottomasti riskin arvoista.
        Tietysti järjellä ajateltuna nykyisten välien säilyttäminen on tärkeämpää kuin hetken himo, vaikka hetkiä olisi useampikin.
        Vaimossani ei ole mitään vikaa, tuskinpa olen ainoa maailmassa joka tuntee jossain kohtaa kiinnostusta johonkin toiseen henkilöön kuin puolisoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä olen aivan varma, että seksi olisi täydellistä. Se olisi ehdottomasti riskin arvoista.
        Tietysti järjellä ajateltuna nykyisten välien säilyttäminen on tärkeämpää kuin hetken himo, vaikka hetkiä olisi useampikin.
        Vaimossani ei ole mitään vikaa, tuskinpa olen ainoa maailmassa joka tuntee jossain kohtaa kiinnostusta johonkin toiseen henkilöön kuin puolisoonsa.

        Totta tuokin. Aivan varmasti et ole ainoa joka tuntee kiinnostusta johonkin toiseen henkilöön kuin puolisoonsa.
        Tuokin on toisaalta asia joka luo teidän eli sinun ja tuon naisen välille jännitettä aina kun tapaatte.
        Asia mikä tuossa painaa eniten on tämän ystävättären oma suhde mieheensä ja toisena se kuinka hyvä ystävä hän on vaimosi kanssa. Naiset ei kovin mielellään pilaa hyviä ystävyyssuhteita miehen vuoksi.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­y­­m­­­f­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17972441A

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe