Eläinten oikeuksien kirjaamista Perustuslakiin esitetetään. Eläimille halutaan mm. oikeus toteuttaa lajityypillistä käyttäytymistä. Näin työttömän työnhakijan kannalta koen ne vertaisryhmäksi, siksi lakiesitys tuntuu hyvältä. Kunnioittavan suhtaumisen korostaminen perustuslain kautta auttaa meitäkin. Moni on toki huolehtinut kotieläimistään iät kaiket, ne näkevät maailmaakin paljon enemmän kuin monet ihmiset, niitä kosketellaan ja halataan. Varsinkin koirat kiittävät ja tervehtivät meitä koirattomiakin. Isännät eivät, mutta eihän isäntä olekaan samaa porukkaa. Vertaiset osaavat iloita tavatessan ja ymmärtävät toisiaan paremmin.
Eläinten oikeudet ovat meidänkin
Anonyymi-ap
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17972498g
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810