täytän 18v nii miten tilaan juoman jos sanon yks karhu kolmostuoppi tai minttu shotti nii molemmat hyvii nii tuoko sen pöytää jos meen antaako jonku lapun
ja meenkö sit vaa uusiks tilaa ja mitä jos sammun sinne tykkään juua aika helvetisti mut vastatkaa nopee
baari tilaaminen
2
405
Vastaukset
- Anonyymi
meet tiskille, pistät paperit pöytään ja karistat kolikkosi- kukkaron tyhjäksi tiskille ja pyydät sen tuopin. Mutta, juo varovasti, ettet ole kovin pyörryksissä, sillä portsari katsoo asiakkaan suuntaan, että hän täyttää viranomais- alkoholiluvan ehtojen mukaisen elämän suhteen. Jos et täytä ja ökiset jotain feikkikännissä, voi saada porttikiellon paikkaan.
Mutta, fiksu aikoinen käyttäytyy fiksusti, eikä ravaa hakemassa juotavaa, kuin seurustelumerkeissä ottaa vain siistinomaisesti. Paikka pysyy mielekkäänä, siellä on siistiä olla asiakkaana, ja yrittäjä elää, sekä asiakkaat iloitsevat, sekä tulevat toiste.
Vasikat navetassa ryystävät juotavansa sankosta, mutta ei viisas ihminen.
Alkoholikin on viisasten juoma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281