Minulla on käytössä vuoden 2011 Acer aspire x1920 4gb ram Intel pentium dual core ati joku hiton näytön ohjain ja Windows 7 Home Premium Eli kannattaako minun ostaa uusi vai pärjääkö tolla paskalla vielä 5 vuotta
Onko kone aivan paska
10
300
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä melkoista ser kamaa toi on.
- Anonyymi
Miksi tuot julki olevasi idiootti?
- Anonyymi
Kai sen tiedät kysymättäkkin vapunen.
- Anonyymi
POISTIN WINDOWSIN!
/////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Tuossa on järkeä!
- Anonyymi
Ei tuolla koneella tee käytännössä mitään. Tuo kone on ollut jo uutena hidas ja alitehoinen.
- Anonyymi
Kevyt Lubuntu jakelu sisään ja SSD levy. Menee vielä hyvin nettikäytössä.
- Anonyymi
Sanoisin kanssa, että käyttis vaihtoon: Laittaisin siihen Ubuntu-Mate:n 20.04: Sillä dual-core jaksaa jo sen verran puhkua 4G muistilla. Ainoa ongelma tuossa tulee luultavasti olemaan se, ettei muistia saa 8G:hen? ATI:n ohjaimen kanssa tuo voi olla vielä yllättävänkin kelvollinen laite ja hyviä puolia jos haetaan niin tehot voi tuplata melko pienellä pääomalla vaihtamalla konetta esim. i5 tai Phenom-koneisiin joita on tällä hetkellä liikenteessä.
Se kun on niin paljon käyttötavasta kiinni mikä laitteisto riittää!
- Anonyymi
Miksi viritellä ser-koneita
- Anonyymi
Julki-idiootti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161