Kielletty ihastus

Anonyymi-ap

Miten päästä eroon kielletystä ihastuksesta?
Olen onnellisessa parisuhteessa, meillä on lapsia ja niin on tämä mieskin tahollaan. Näemme lähes päivittäin ja tätä on melkein mahdotonta estää, koska lapsemme ovat vielä pieniä ja hyviä kavereita.
Välillämme on selvästi suuria tunteita, mutta enhän voi tietää varmaksi, kuvittelenko vain. Mies flirttailee aika selkeästi, mutta on myös toisaalta luonteeltaan avoin ja aika rohkea. Haluaisin kertoa tunteistani, jotta pääsisin tämän asian yli. Ihastus ei ole itsellään hälventynyt mihinkään. Miten kertoa asia niin, että toinen ei kuitenkaan pelästy ja ahdistu? Kertoisin tästä siis itseni vuoksi.
-ihastunut

7

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit ajatella aivan mitä haluat. Kukaan muu ei pääse aivojesi sisälle.
      Mutta teoistaan ihminen tunnetaan.
      "Mies flirttailee aika selkeästi" - onko tuon tason mies todella mielestäsi ihailun arvoinen?!

• Anonyymi

Ihastuksia tulee ja menee, kaikille. Vain typerät "kertovat ihastuksestaan itsensä takia" ja näin saattavat ensinnäkin kummatkin hyvin kiusalliseen tilanteeseen ja toiseksi nolaavat oman parisuhteensa sekä tietenkin viestivät, että viis veisaavat toistenkaan parisuhteista.

• Anonyymi

Kiitos tästä kommentista. Olet luultavasti oikeassa. Tuskallista vain odottaa ja odottaa, että ihastus lähtee pois. Ajattelen, että ihastus hälvenisi, kun asian pamauttaisi päin näköä, eikä tarvitsisi miettiä enää, että mitähän toinen ajattelee ja oliko tämä nyt flirttailua ja pohtia näitä samoja juttuja aina vaan. Luulen, että hän sanoisi melko suoraan, mikä on hänen näkemys. Pystymme avoimesti puhumaan kaikesta. Mielessäni näen, että naurettaisiin yhdessä toisillemme ja jatkettaisiin omissa elämissä eteenpäin. Olen varma, että hän flirttailee minulle, mutta en tiedä myöntäisikö hän tunteitaan.

• Samaa mieltä. Luulen että tuon ihastuksesta kertomisen perimmäinen tarkoitus ei ole ihastuksen poistaminen, vaan selvittäminen, että onko toinenkin ihastunut.

Sitten jos ihastus saa vastakaikua ollaan vielä pahemmassa tilanteessa.

Jos haluat kertoa ihastuksestasi jollekin, niin kerro vaikka äidillesi/isällesi/miehellesi. Silloin punnitaan, haluatko oikeasti ihastuksestasi eroon.

• Anonyymi

Toimiva keino on puksutella se himo pois. Ei sitä missään ole kielletty.

• Anonyymi

Onko tämä mies yksinhuoltaja, missä te sitten näätte?

• Anonyymi

Kerro omalle puolisollesi, se voi auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2102
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1552
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1471
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      53
      919
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      231
      813
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      798
    Aihe