Poltan mallun kultasta ja haluaisin lopettaa röökin . Oon jo pitkään halunnu ja yrittäny vähentää enemmä ja enemmä . Mietin että jos vaihtaisin miedompaan röökiin ehkä auttaisi. Oisko idiksiä että mihin vaihtais mallun kultasesta miedompaa?
tupakkaaaaa
4
232
Vastaukset
- Anonyymi
tiedän et mallun kultanen on vähän niiku sininen mut vähän ehkä vahvempi ni ajattelin et oisko jonku muun röökin sininen sit hyvä? Esim oisko l&m sininen vähän miedompi jos lähtisin sillä?
- Anonyymi
Tänään todella pitkästä aikaa minunkin teki mieli tupakkaa, kun eräs mies poltteli ulkona lähellä mua ja sen haju tuli niin houkuttelevana nenääni.
- Anonyymi
Erot eri tupakkavärien ja merkkien välillä on niin pienet ettet merkkiä vaihtamalla kyllä onnistu lopettamaan. Ole itsellesi rehellinen ja lopeta kerralla tai siirry muihin nikotiinituotteisiin. Poltat vielä viiden vuoden kuluttua jos merkkiä vaihtamalla muka yrität
- Anonyymi
Siis nikotiinimäärien erot on niin pienet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621