Talousneuvontaa Anolle

Anonyymi-ap

Kai Ano otti Moskovan reissulle matkavaluutat sentin kolikoina? Nimittäin yksi sentti on suunnilleen yhden rupulan arvoinen. Ostoksien teko Venäjällä on helppoa kuin heinän teko.

27

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli ne pitäs sen takia otta sentin kolikoina? Hyvä logiikka.

      • Anonyymi

        Harmittaa varmaan sinua kun et pääse puhumaan suurista asioista kuten Ano!


    • Anonyymi

      Täysin sekaisin oleva ukko. Toivottavasti joutuu telkien taakse.

    • Anonyymi

      kurssi tänään 16.08.2023:
      1.00000 EUR = 105.97300 RUB

    • Anonyymi

      Pääseeköhän Ano nyt juttusille Putinin kanssa,viimeksi Pietarissa Putin teki oharin. Ei se Putin arvosta Anoa yhtään jos nyt vielä tekee ohari .

    • Anonyymi

      Ei ole Anosta kuulunut mitään pariin päivään kun on ollut Moskovassa. O kohan kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Ei siellä tosiaankaa taida olla kaikki hyvin. Anon tapaista ei ole jättää päivittämättä Faseen päivän tapahtumia. Olisko siellä tullut ongelmia? Huoli on jo täsä vaiheessa kova.


    • Anonyymi

      Siis räpyläjalka.

    • Anonyymi

      Räpyläjalka saa jäädä Venäjälle.

    • Anonyymi

      Tuollaisella vaappumisella saattaa vaikka lipsahtaa parvekkeelta....siis jos tuuria mukana.

    • Anonyymi

      Koskaan palaa kotiin

    • Anonyymi

      Voisiko millään evätä tuon maanpetturin paluun suomeen? Joku pykälä?

      • Anonyymi

        Ei voi.


    • Anonyymi

      Taaskaan Ano ei päässyt tapamaan Putinia Moskovan matkallaan. Oli pettymys. Sai kyllä puheenvuoron jossakin pienimuotoisessa tapahtumassa.

    • Anonyymi

      Anon koti ja mökki osoite ?

      • Anonyymi

        Siellä se vasta oikea Tauno kyselee!


    • Anonyymi

      Ano kuulee yöllä ääniä. Käskee Anoa erilaisilla toimilla. Ja Ano uskoo.

      • Anonyymi

        Anusta johtavat selvästi demonit, eli pahat henget. Anus on hyvin vaarallisessa tilassa. Ei itse edes ymmärrä miten vaarallisessa.


    • Anonyymi

      URAA!!! Ano toimi välittäjänä Kimin ja Vladin tapaamisessa. Vladi sai P-Koreasta kiviä ja käpyjä ja Kimi Vladilta laihdutusneuvon: Syö kuin kansasi.

    • Anonyymi

      Viimeisessä videossa Anus sekoilee taas oikein huolellisesti. Ukko on todella kaistapää. Jalat harittavat entistä pahemmin ulospäin, ja hengestyy pelkän puhumisen jälkeen. Samoin toistaa samaa sanaa tai lausetta edestakaisin. Ilmeisesti aivot eivät toimi kuin puoliteholla.

    • Anonyymi

      Syys masennus vaivaa ilmeisesti Anoa.

      • Anonyymi

        Syysmasennus on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Tuon ukon ääni joka ei juurikaan enää kulje koska ääni on mennyt. V.ituttaa oikeesti tuon tyhmän idiootin ääni.

    • Anonyymi

      Anossa on menetetty hyvä hitsari, mutta ammatti ei enää sovi - niin kuin ei hitsarin kypäräkään.

    • Anonyymi

      Täysi viha ja raivo tulevat esille kun tuo ukko päästää suustaan juttuja. Samoin ääni ei meinaa kulkea enää lainkaan. Vasen silmä siristää aina kun saa videolla raivokohtausta.

    • Anonyymi

      Montako konkaa Anolla on urallaan?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      120
      1181
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe