MTV:n muutos neuvottelut.

Anonyymi-ap

Arvio että 45 henkilöä lähtee, eli n 10% väestä. Toivoa sopii että ainakin hihittelijä AlmSiira, joku meteorologi jonka nimeä en muista, nää ammattitaidottomat iltapäivä juontelijat.

26

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi siellä on tuollainen pataljoona väkeä? Jos 45 henkilöä voi laittaa pois, niin montako sataa sininen vielä jää. Siellä on varmaan myös eläkeikäisiä tai sellaisia jotka pääsisivät eläkkeelle, kun lääkäri vähän vilkaisee ulkonäköä, kaikki vanhat kaasut pois ja nuoret opiskelleet ihmiset töihin.

    • Anonyymi

      Jos saisin valita niin uutisista se pitkä mies ,nimeä en muista ja on siellä monta muuta niin kalliissa vaatteessa tepastelevaa ,että ei varmaa haittaa vai vaikka kotiin joutuukin ,rahasta ei taida olla puutetta.

    • Anonyymi

      Miksi uutisissa on kaks lukijaa ? eikö yksi kerkiä vai ei osaa?

    • Anonyymi

      Unohtamatta blondia, jolla aina hihat käännetty siten, että rumat tatskat näkyvät.
      Kumpi on pääosassa, uutiset vai hänen suttukuvansa?

      • Anonyymi

        Ripsa saisi kyllä etsiä itselleen muuta uraa. Tympeä ääni ja katsottava.


    • Anonyymi

      Veikkaan etä Puopolo joutuu lähtemään kun hänellä on noita mielipiteitä eikä kumartele ainakaan vasemmistomediaa.

    • Anonyymi

      Edellä mainittu on mun lempitoimittaja. Sanavalmis, puheesta saa hyvin selvää, eikä
      tosiaan kumartele sateenkaarivassareita.

      • Anonyymi

        Näin juuri, Puopolo on erittäin hyvä ja selkeä toimittaja!!
        🤙🤙🤙🤙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, Puopolo on erittäin hyvä ja selkeä toimittaja!!
        🤙🤙🤙🤙

        Kukakohan on tämänkin avauksen rustanut?
        Minulla on vahvat epäilykseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukakohan on tämänkin avauksen rustanut?
        Minulla on vahvat epäilykseni.

        Voi kun panisivat tuon meteorolooki Jenna Salmisen jo pois lähetyksist.


    • Anonyymi

      Eikö mtv voisi vähentää kanaviaan, että olisi vain yksi, kuten aikoinaan oli. Nyt on kolmonen, sub ja ava ja samat hölynpöy-ohjelmat tulee uusintoina päivittäin, kun kanavat pitää saada jotenkin täytettyä. Näytetään ääliöjuttuja koko ajan, TTK, maajussille morsian, masked singer, ensitreffit alttarilla, tämä on tämä ja sitten on lukemattomat määrät asumiseen ja ruuanlaittoon liittyviä ohjelmia. Ja kun kaikki nuo vielä tulee netissä mtv katsomossa, niin tv:ssä riittäisi mtv:lle yksi kanava. Niin luulisi siitä jotain säästöä tulevan. Tämä ei säästötoimiin ehkä vaikuta, mutta mtv voisi jo heittää pellolle sen ärsyttävän miesjuontajan eli sen entisen Hausmyllyn artistin. Sen puhe kun alkaa kuulua, niin pakko on kääntää kanavaa.

      • Anonyymi

        Vai sellainen tapaus taas kerran täällä sopulit päättää kelle annetaan loparit 💩.


      • Anonyymi

        Miesjuontaja on kyllä tosi vastenmielinen, ja ärsyttävä Ääninen. Kun vielä tietää, minkä näköinen tursake se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesjuontaja on kyllä tosi vastenmielinen, ja ärsyttävä Ääninen. Kun vielä tietää, minkä näköinen tursake se on.

        Tursake menes katsoo peilistä kuka tursake siellä katselee itseään ja varo ettei peili kuitenkaan räjähdä silmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tursake menes katsoo peilistä kuka tursake siellä katselee itseään ja varo ettei peili kuitenkaan räjähdä silmille.

        Ei mies vaan nainen joka käyttää piukkaa vaatetusta .
        On käyttänyt jo reilu 3 vuotta.
        Hänet voisi laittaa pois mtveeltä.


    • Anonyymi

      Tyrkky Räntille kenkää ja nopeasti.

      • Anonyymi

        Ei fräntille, vaan tuolle yhdelle naiselle.


    • Anonyymi

      Mahtaako Mette saada kengänkuvion pyllyyn?

      • Anonyymi

        Täälläkin tuo sama herjaaja on näiden kaikkien kirjoitusten takana!!!!!!
        👺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin tuo sama herjaaja on näiden kaikkien kirjoitusten takana!!!!!!
        👺

        Siulle on kirjoitet kaikil avvauksil, jois herjoot näit henkilöit (kaik me tiijetää et ketä taas tarkoitettaa).
        LOPETA JO!!!
        🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶


      • Anonyymi

        Miks sie herjooja herjoot ain Mettee?
        Siin on nii asjalline meteo.

        Versus Jenna Salmisee???!!??!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sie herjooja herjoot ain Mettee?
        Siin on nii asjalline meteo.

        Versus Jenna Salmisee???!!??!!

        Lopet si herjooja jo…


      • Anonyymi

        Miksi Metelle pitäisi antaa kenkää ?
        Hän on täys 10. Ei esittele vartaloaan, eikä puhu liirumlaarumia. Hän on tosissaan paras.
        Versus jenna salmiseen!!!!!!!!!!
        Kukahan taas kirjoitti Mettestä pskaa??
        Tiedetään!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siulle on kirjoitet kaikil avvauksil, jois herjoot näit henkilöit (kaik me tiijetää et ketä taas tarkoitettaa).
        LOPETA JO!!!
        🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶

        Se lestadiolainen vanha äijänrutale.


    • Anonyymi

      Kottonen ulos Viiden jälkeestä. Liikaa omia mielipiteitä juontajaksi.

      • Anonyymi

        Kottonen on tosi hyvä.
        🤙


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe