Hei,
onko tietoa Sarijohanna4 nimisestä näkijästä, muutama vuosi sain hyvän tulkinnan, onko lopettanut? Olen yrittänyt tavoitella.
Kiitos vastauksista ja kaikkea ihanaa päivääsi☀️
Unema
Sarijohanna4
7
409
Vastaukset
- Anonyymi
Noi Sarit ei oikein nappaa. On vähän huonoo kokemusta.
- Anonyymi
Sama! Mietin kanssa että olisiko sama- - -
- Anonyymi
Eipä tunnu olevan kokemusta. Hahahaha. :) Kenelläkään? Hahahaha :) Ilmankos alettiin toisessa ketjussa aidon näkijän haukkuminen.
- Anonyymi
Missä tämä on toiminut. En ole koskaan kuullutkaan. Välillä tulee joitakin uusia nimiä, jotka muka toimineet vuosia tai jopa kymmeniä vuosia.
- Anonyymi
Hän teki aikoinaan n. vajaa 10 v sitten sekä puhelimitse että s-postilla tulkintoja, itsellä melkein kaikki toteutuneet. Minulle tosiaan näki hyvin☀️
Kaikkea hyvää elämäänne💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän teki aikoinaan n. vajaa 10 v sitten sekä puhelimitse että s-postilla tulkintoja, itsellä melkein kaikki toteutuneet. Minulle tosiaan näki hyvin☀️
Kaikkea hyvää elämäänne💕Sarijohanna kiitos!
s-postilla ei voi tehdä tulkintoja.
- Anonyymi
Jos hän on tarpeeksi hyvä näkijä, niin hänen pitäisi nähdä että yrität tavoitella häntä ja hän löytää sinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832281
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,881649Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821474Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141334Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2271162Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441134- 451017
- 98919
- 85855
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan50832