jos aiot mun kyydissä tulla treffeille. :)
Mieheltä
Naiselle
Otan sitten bensarahaa
23
562
Vastaukset
- Anonyymi
🤣😂😂🤣😂😂
- Anonyymi
Et oo tainnut treffeillä käydä. :D ei naisilta voi rahaa pyytää tollo
- Anonyymi
En maksa enkä treffaile, varsinkaan sinua.
- Anonyymi
Tietty nainen vaikka maksaisi mun seurasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietty nainen vaikka maksaisi mun seurasta!
No tottakai, hänen mielestään olethan jumalan lahja naisille ja näin olet sen onnettoman myrkkyysi kietonut.
- Anonyymi
Plötsö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plötsö
Ei oo leppoisia kaikki
- Anonyymi
En ajatellu maksaa treffeistä, mutta ihan innovatiivinen ajatus sulta.
- Anonyymi
Naiset on siipeilijöitä, se tullut nähtyä. Ei edes bensarahaa voida antaa!
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Miksi mä antaisin sulle bensarahaa? Tule julkisilla sinne treffeille, jos ei sulla ole varaa autoon. Vai pitääkö sulle ostaa bussilippukin?
- Anonyymi
Paljonko?
- Anonyymi
Just 😌
- Anonyymi
Aivan ihanaa 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
- Anonyymi
Kuulostahan tuo suloiselta, mutta siinä voi olla totuuskin mukana...
- Anonyymi
Looser.
- Anonyymi
Olen nainen "Käärijäsi", eli käärin siis rahasi minkä kerkiän. - Sivusta, miehesi. Suukot kaulallesi joista fritsut muistoksi sinulle 😗.
- Anonyymi
Kyllä se käy. Eihän se limusiinilla ajelu ole ihan ilmaista. Ihana nähdä sinut puku päällä 😚
- Anonyymi
Jäät tappiolle. Itse otan kilometrikorvaukset verottajan taksan mukaan.
- Anonyymi
Taksikuski.
- Anonyymi
Mihin ajellaan?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017973821eb
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993