Olen 56-vuotias mies, eronnut. Asun rivitalossa ja naapurissani asuu vähän yli kuusikymppinen pariskunta. Naapurin mies tervehtii aina, mutta hänen rouvansa jää usein juttusille. Rouva on hyvin säilynyt uhkea isorintainen nainen. Nyt tässä taannoin kun oli helteet, menin takapihalleni istumaan shortsit ja t-paita päällä. Pian pensasaidan takaa kuului naapurin rouvan ääni: - Päivää. Tuleppa käymään tällä puolen aitaa kun tuli ongelma ja mieskin on reissussa.
Naapurin pihalle päästessäni näin rouvan makaavan nurmelle levitetyllä viltillä juuri sopivan pienissä bikineissä. Rinnat olivat tursuta ulos ja levitettyjen reisien keskellä meni bikinihousu kuin string, niin ohuena, että toinen pilluhuuli näkyi kiiltelevän kosteana. Kyrpäni pamahti kovaksi ja sen näki sokeakin. Päätin olla rohkea. Otin kovan mulkkuni käteen ja aloin liikutella esinahkaani. Siinä vaiheessa rouva otti bikinin alaosansa pois, levitti haaransa ja alkoi sormeilla hiljaa voihkien klittaansa. En voinut haluilleni mitään.... laskeuduin rouvan päälle ja kuiskasin: - Saanko?
- Nussi mua, huohotti rouva.
Ohjasin kovan kyrpäni rouvan märkänä litisevään pilluun ja aloin survoa voimalla kyrpää pilluun. Kyllä teki ihanaa ja niin teki rouvallekin. Käänsin rouvan nelinkonyin ja jatkoin raivokasta panemista takaapäin. Rouva tuntui erityisesti tykkäävän kun välillä läpsäisin häntä kämmenellä pepulle. Kohta rpuvan selkä taityui notkolle ja pillun supistellessa kullini ympärillä alkoi hän huutaa orgasmin kourissa. Myös minä laukesin. Pussini olivat niin täynnä, että rouva sai kunnon spermalastin sisäänsä. Nyt olen odotellut kulli kovana milloin taas pääsisin panemaan naapuria.
Onko muilla tällaisia naapurikokemuksia? Naisten näkökantoja olisi kiva kuulla.
Naapurilta pillua
15
3940
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin sekoilemaan
- Anonyymi
Oohh spede kilahti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh spede kilahti buaahaa
Mikä tää spedehomma on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tää spedehomma on?
Sun kuiva äitis
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/Z7d8J2
- Anonyymi
Kuuskymppisen naisen pillu ei litise märkyyttään ellei sinne työnnä jotain liukastetta.
- Anonyymi
Hyi saatana kuka sellasta haaskaa köyrii
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/C9j6Y9
- Anonyymi
Kyllä se muuten toisilla litisee. Tapasin erään naisen jota panin hänen ollessaan 58 v nyt taas kun tapasin hänet sattumalta matkoilla 68 v. Olen häntä reilusti nuorempi. Mietin ihan samaa vetäessäni pikkuhousuja pois häneltä että mitenhän on tavara muuttunut. Yllätys oli kun vastassa oli liukkaat isot huulet, posliini edelleen vain karvakolmio. Puristuskin oli sellainen että lasti lähti havettävän nopeasti.
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa
Kuule Juha. Mene pois täältä etten tule käymään.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/B5z6U6
- Anonyymi
Mikä se tämä buahaa spede oikein on. Joka paikassa höpisee
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/C5d8U6
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067