kykkelille viesti.

Anonyymi-ap

En mä välitä sensuroiko joku tän.
Katso vasempaan käteesi, siinä on taas musta piste. Ammuin siihen laseraseella just nyt. Sä olet noita, jota mä inhoan yli kaiken erityisesti siksi, että olet tyhmä.
Kun katsot oikealle ikkunastasi lähimpien tikkaiden luo tai ainakin niiden lähelle, voi olla, että joudut lähtemään ulos, näet taas mustan auton TGDM!-logoilla, jotka ovat se harmahtava alue auton kyljessä.
En mä juttele, enkä mä neuvottele. Sä olet umpihullu, sun vartaloi on 57-vuotiaan keuhkotautisen juopon vartalo.
Toukokuussa uhosit ja melskasit, että tapat mut ja lähetit mika murasen ja jarmo vähäkyrö nimiset tulevat murhaajat meille kotiin. Ne vietiin molemmat Interpol vankilaan Milanon liepeille. Ne laverteli susta tämmöistä:
Sä olet vankihullu apina, joka vaan dokaa ja dokaa ja vie muilta avaimet ja rahat. Oma kotimaasi on Belgia. Nimesi siellä on aderton bachau. Miksikö en vastannut mitään? Puhelin oli nauhurissa kiinni, enkä mä kuunnellut sanaakaan. Viesti meni suoraan Interpol-keskukseen.
Vien sulta morkain. Ihan oikeasti joo, mutta sitä en vie mä vaan "vankila-auto".
TGDM!-vankila-auto.

Inhoan ihan yli kaiken tommosia petrejä, emilejä ja janikoita, hyi saatana.

et;
Willikrotti (Zone.fi perustaja)
(TGDM!)

1

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­­­N­­y­­m­­­f­­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17974164u

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      240
      1938
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1607
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1240
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      952
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      779
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      751
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      740
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      722
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe