Pyhäjoen ydinvoimalan verukkeella.
Mikäli olisin raahelainen kommunisti, niin suorastaan häpeäisin!
Pjuuttinin petollinen hanke katkaista Suomi kahteen osaan
40
443
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on koko kylä niitä "nousukkaita" täynnä.
Mitä isät edellä, sitä tytöt perässä ja kirous siirtyy kolmenteen ja neljänteen polveen..jne. - Anonyymi
Raahe on sen verran kivinen paikka, että harva sen uskoo.
- Anonyymi
"Olkoomme elämämme nuhteetonta, uskon varassa"
- Anonyymi
Lestat vain myyvät puuta toisilleen.
Yritä siinä sitten ripittäytyä! - Anonyymi
Huh huh.
Hyvä että meni sivu suun.
Yppärissä liekkipatsaan juurella on ala-aste olemassa.
Politisoituneet opettajat kyseisessä koulussa läsnä.- Anonyymi
👍😁
- Anonyymi
Kyseinen patsas tulisi hakata maantasalle.
- Anonyymi
Ok.
Kilo kylkeen.
Se ei ole ongelma. - Anonyymi
Mihinkä Raahelainen kommari voisi enään muuttaa, kun Raahesta lentävät SSAB:lta ulos? Suuresti heidän palvomaansa Neuvostoliittoa ei enään ole. Venäjän rajat on kiinni. Vieläkö Kemissä olisi heikäläisiä?
- Anonyymi
Asera-karsikkohan se on.
Toiset tykkää, toiset ei. - Anonyymi
Raahelainen pitää hiuksia poninhännällä, kuin naiset konsanaan.
Kalajokinen leikkaa hiuksensa, sekä partansa ja pitää itsestänsä vaarin! - Anonyymi
Jaska oli linnasta lomilla ja kävi polttamassa Yppärin rukoushuoneen.
Lisäksi on tulipunainen liekkipatsas, sekä saman väriset opettajat opettamassa ala-asteella, sukuineen.
Mikä enään voisikaan mennä pieleen? - Anonyymi
Lepsta sekoo ja onanoi vielä yöllä hanhikivellä
- Anonyymi
Yppärissä vallitsee Bileamin henki.
Sitä opetetaan nuorille.
Tämä tarina on tosi. - Anonyymi
Ämmä vetelee tietäjä-kirjoja esiin, joissa ensimmäisenä pistää silmiin PÄÄKALLO.
"Noita naisen älä salli elää". - Anonyymi
Niitä löytyy todistuskappaleiksi pari, vaikka suuren osan poltin nuotiossa.
- Anonyymi
Hävitin tusinan kirjoja.
T. Juha - Anonyymi
Jatketaan samaa rataa.
- Anonyymi
Mikä Pyhäjoen ikiomassa valhejuutalaisessa on muka vikana?
Kyläläiset pitävät ja rautakauppa käy! - Anonyymi
Tosi hyvä juttu.
- Anonyymi
Yppärissä suuri komminismin keskittymä.
Se ei palvele kansakunnan etua. - Anonyymi
"Poista paha keskuudestasi, jotta eläisit ja voisit hyvin siinä maassa, jonka Herra Jumala sinulle suo".
Tämä on Jumalan sanaa. - Anonyymi
No ehheh.. ei kait nyt sentään?
- Anonyymi
Se on kova sana maailmaa vastaan, kun 1918 tulee takaisin.
- Anonyymi
Turpa kiinni lesta kun et tajua mitään paitsi mitä lahko määrää ja raamattu sanoo.pattijoki on lestajoki ja siellä viihtyy toki.
- Anonyymi
Tottahan se on.
Nykyisellä menolla on luvassa pelkkää onnettomuutta onnettomuuden jälkeen.
Itsetuhonta on nykyisin ilmeisesti ok. - Anonyymi
Vieläkö se eräs ruotsalaisen sukunimen omaava käärii kaivoksella rahoja omiin liiveihinsä?
Ulkomaisten "isojen poikien" sylikoirana toimien? - Anonyymi
Viinaan menevää porukkaa kaivoksella on etupäässä ollut johtotehtävissä.
Kyllähän se omaatuntoa kolkuttaa jonkin verran, kun miljoonien puhallus käynnissä.
Sinällään ei ihme, että kuppi maistuu. - Anonyymi
Venäjän lestadiolainen = Pjuuttini ja opetuslapset, heillä yhtä sokea usko messiaan.
- Anonyymi
Vahat RR kommunistit uskoivat syvästi Neuvostoliittoon ja Albaniaan. Nykyään tuohon maailman hylkiöön venäjää, jossa kaikki on niin ihanaa.
- Anonyymi
Ei uskaltanut kuitenkaan oikeaa nimeä laittaa otsikkoon 😂😂😂
- Anonyymi
Se ei ole kommunistien vika vaan suomen hallituksen ja eduskunnan.eikös nämä kaupunginvaltuuston lestat oikein pyöräilleet pyhäjoelta raaheen kun lesta pääministeri oli mukana ja nuolivat pisilän persettä oikein kunnolla.kyllä lesta lestan tuntee.
- Anonyymi
Ennen kommarit olivat tässä osassa. Ihan itse aiheutetusti sössivät itsesnä niin täysin, että valta häipyi. Äänestäjät päättivä kommarin turhakeet ei jatkoon.
- Anonyymi
Kommareiden mietelause "olisi kiva olla" jos joku toinen vaan maksaa vaikka junayhteys välillä Raahe Tornio tunnin välein. Mitä muuta olisi kiva olla ilmaiseksi.
- Anonyymi
Kyllä lestat vaikka talkoilla hankkii rahat ilman veroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lestat vaikka talkoilla hankkii rahat ilman veroja.
Pyydä ex-kansanedustajaa käymään pankkiautomaatilla. Voi unohdin ei ex:llä ole valtion pankkikorttia rajatomalla luotolla "olisi kiva asiohin", jolla voisi ostaa äänestäjiä seuraaviin eduskunta vaaleihin.
- Anonyymi
Saatanan kommarit olisivat halunneet myydä Suomen Neuvostoliitolle. Liekkö nykyään venäjälle. Hyi helvetti minkälaisia örkkejä.
- Anonyymi
Lestat ylikansoittaa maapallon siittämällä, nam mitä porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat ylikansoittaa maapallon siittämällä, nam mitä porukkaa
Ah venäjää ah venäjää huokailee punikkitattit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah venäjää ah venäjää huokailee punikkitattit.
Piehingissä upi ikävöi pieniä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559