Nuorison sekoilu

Anonyymi-ap

Herätellään pikkuisen keskustelua!

Mitenkä se tämä Suomussalmen nuoriso oikein käyttäytyy? Varsinkin ämmän puolella on ollut entisen koulun eli kunnan tilojen särkemistä ja siinä lähellä asuvia asukkaita häiritään tarkoituksella. Talojen pihoilla käydään särkemässä paikkoja. Jopa tuhkakupitkin viedään ympäri siikarantaa. Mitä mieltä asiasta? Pitääkö kaikilla asentaa riista/valvontakamerat, että saadaan vintiöt kiinni ja annetaan selkäsauna oikein porukalla. T. Auttavainen

44

3291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän niihin pentuihin saa koskea. Pitäs olla sama meininki kuin ennen vanhaan. Että oppivat kunnioittamaan. Kouluissakin vaan kartta kepillä sormille. Ja nurkkaan häpeämään. Eivät hyppineet silmille.
      Ne nyky pennut on niitä vapaan kasvatuksen tuotteita. Sinun, minun ja meidän pentuja.
      Ja vanhemmat ei välitä, missä pennut on kunhan eivät ole kotona jaloissa. Poissa silmistä.

    • Anonyymi

      Niin ja minä ainakin annan selkään jos kiinni saan.

      • Anonyymi

        Meidän poikaan ette koske! Muistakaa tämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän poikaan ette koske! Muistakaa tämä!

        Ihan varmasti koske jos näppeihini saan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti koske jos näppeihini saan!

        Saat köniin että tirisee.


    • Anonyymi

      ...vintiöt ... kolmissakymmenissä ja ylikin ..vaan penikkatauti vaivaa edelleen ..

      • Anonyymi

        Kenestä kyse???? Mikä auto alla????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä kyse???? Mikä auto alla????

        Lähe jo juntti himaas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähe jo juntti himaas

        Mikä auto alla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä kyse???? Mikä auto alla????

        Taivalkoskelle muuttaneesta. Vai liekkö tullu häntä koipien välissä takas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä auto alla??

        Nissan 200 SX S13 korimalli ..


    • Anonyymi

      Kannattaa käyä Vanhassa mestarissa puolenyön silimässä..sieltä löytyy joko molemmat vanhemmat tai toinen tukka silimillä takussa kännissä..
      Niitten vanhempien lapset yleensä pahhuuvven teossa…
      Vanhemmista riippuu minkälaiset tulee lapsista…

      • Anonyymi

        Näin on, ei monikaan vanhempi tiedä mitä jälkikasvu touhuaa tuolla kylillä. Sanotaan vaan, että ei se meidän lapsi oo sellanen. Totuus voi olla toisenlainen.


    • Anonyymi

      Monesti ja useinkin on vanhemmissa syy nuorison käyttäytymiseen. Huonot geenit lähtökohtaisesti.
      Tiedän useankin tämmöisen perheen..

      • Anonyymi

        Tähän voit laittaa keistä kyse!!


      • Anonyymi

        Kuinkas ne geenit voikaan parantua, kun serkku on vaan se ainut puoliso ehdokas ollut jo vuosisadat.


    • Anonyymi

      Enpähän tuota kehtaa laittaa. Isä täys m....u ja äiti nyrkin ja hellan välissä miehelleen mieliksi on. Tästä lähtökohdasta on lasten hankala tai jopa mahdotonta pärjätä normaalikoulussa ja sitä myötä opiskelemaan.

      • Anonyymi

        Ja vielä ihmetellään, miksi yksinasuvia on yhä enemmän.


    • Anonyymi

      Tätähän minä odotin, (en pelännyt). 7 vuotta olin poissa, eikä meno ole muuttunut tuppukylässä. Edelleen yksipuolista ja muunneltua totuutta jaetaan. Kannattaisi ehkä käväistä muuallakin asumassa ja heräillä todellisuuteen. Olisi hyvä tunnustaa omat virheet ja niihin johtaneet tapahtumat. Ainakin itse olen omista virheistäni oppinut ja siitä olen kiitollinen. Kaikille oikein hyvää illanjatkoa! Ollaan silti hyvällä mielellä. Ei kaikkia totteroita voi ymmärtää. T Auttavainen

    • Anonyymi

      Suomussalmen kunta, rosvonuorison kasvatuspitäjä jo 40 vuotta.

      • Anonyymi

        On se kaunis näky, kun naapuri on vienyt roskat melkein perille asti. Oisi levitellyt omalle pihalleen, nyt joutui kävelemään paljon pidemmän matkan turhan takia.


    • Anonyymi

      Ongelma on tiedossa, mutta ketään ei kiinnosta ratkaista ongelmaa vaan sätkiä siihen saakka kunnes jollain se hermo sitten menee ja tapahtuu peruuttamatonta.
      Voisiko kenties nuorisolle järjestää tekemistä. Siis ihan oikeaa tekemistä. Se on jo tehty muissakin kylissä ja kaupungeissa. Ei ihme että tekemisenpuute purkautuu agressionkautta kun mitään ei ole tehtävissä ja ketään ei kiinnosta asian eteen tehdä mitään muuta kuin valittaa valittamisen ilosta.
      Lyhyesti sanottuna ottakaa se pää pois takapuolestanne ja miettikää itse mitä teette. Teistä se käytös heijastuu ympärillä oleviin. Teitä ei kiinnosta.....ei kiinnosta silloin kakaroitakaan.

    • Anonyymi

      Jotkut nuoret voi pahoin ja siksi sotkevat paikkoja. Ei välitetä ympäristöstä ja toisista ihmisistä.

      • Anonyymi

        No minä tein oman osani. Nyt odottelen teidän vastausta. Mitenkähän mahtaa onnistua??? Vai onnistuuko mikään? Tuskinpa, suuresti ihmettelen jos näin kävisi.


    • Anonyymi

      Eivät ole vintiöitä, vaan rikollisia.

      • Anonyymi

        Pienet teot ja hyvä mieli minulle. Äsken ruma akka tuskaili pahvilaatikon kanssa. Oli pienellä polkupyörällä liikenteessä. Kysyin että voinko auttaa? Akka (h u o r a)tuumasi että ei pahvilaatikko sovi tarakalle. Taittelin vähän pienemmäksi ja heitin lepikkoon ja kysyin että oliko noin vaikeaa. Kuulemma oman kylän kaupan taakse olisi ollut viemässä kierrätykseen. Rupesi h. U. O. R. A vielä itkemään. Tuli hyvä mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienet teot ja hyvä mieli minulle. Äsken ruma akka tuskaili pahvilaatikon kanssa. Oli pienellä polkupyörällä liikenteessä. Kysyin että voinko auttaa? Akka (h u o r a)tuumasi että ei pahvilaatikko sovi tarakalle. Taittelin vähän pienemmäksi ja heitin lepikkoon ja kysyin että oliko noin vaikeaa. Kuulemma oman kylän kaupan taakse olisi ollut viemässä kierrätykseen. Rupesi h. U. O. R. A vielä itkemään. Tuli hyvä mieli.

        Ootpa sairas.


    • Anonyymi

      Pienet teot ja hyvä mieli minulle. Äsken ruma akka tuskaili pahvilaatikon kanssa. Oli rumalla polkupyörällä liikenteessä. Kysyin että voinko auttaa? Akka ( h u o r a) tuumasi että ei pahvilaatikko sovi tarakalle. Taittelin vähän pienemmäksi ja heitin lepikkoon. Rupesi pne r k e l e vielä itkemään. Tulipa hyvä mieli.

      • Anonyymi

        Tämä on näkkyy vihapuhetta. Kukaan ei enää puhu noin.


      • Anonyymi

        Kuka sika se siellä visertää? Häpeä vähän ja mene käytös kouluun!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on näkkyy vihapuhetta. Kukaan ei enää puhu noin.

        Höpö höpö.. ihan normaalia auttavaisen toimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.. ihan normaalia auttavaisen toimintaa

        Kenestä kyse??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä kyse??

        K.M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K.M

        Mikä auto alla??


    • Anonyymi

      Tjaaah! Ei oikein tiijä miten tämän asian muotoilisi ymmärrettäväksi. Nyt oon saanu uhkailuja, ettei kannatasi vierailla keskustassa. No siellähän minä melkein joka päivä käyn ja tulen jatkossakin käymään. Ymmärrys loppuu siihen, että minulle täysin tuntematon typerys alkaa uhkailemaan. Pitäisikö olla huolissaan? T.Auttavainen

      • Anonyymi

        Ootko kylän kovin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kylän kovin??

        On se hienoa, että kaikki te hienot ja ihanat ihmiset seuraatte, mitä tänne julkaisen. Enpä ole paljon julkaissut. Kaikki johtuu yhdestä sekopäästä, joka jaksaa muistuttaa minun päivityksistä. Täysin sairas tapaus tämä k.m....Antaapa jonninjoutavan olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hienoa, että kaikki te hienot ja ihanat ihmiset seuraatte, mitä tänne julkaisen. Enpä ole paljon julkaissut. Kaikki johtuu yhdestä sekopäästä, joka jaksaa muistuttaa minun päivityksistä. Täysin sairas tapaus tämä k.m....Antaapa jonninjoutavan olla

        Kenestä kyse??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hienoa, että kaikki te hienot ja ihanat ihmiset seuraatte, mitä tänne julkaisen. Enpä ole paljon julkaissut. Kaikki johtuu yhdestä sekopäästä, joka jaksaa muistuttaa minun päivityksistä. Täysin sairas tapaus tämä k.m....Antaapa jonninjoutavan olla

        Mikä auto alla??


      • Anonyymi

        Sano vaan nimi. Ei se haittaa. Niin loppuu silläkin ulina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä auto alla??

        Mee sinäkin sinne t, koskelle uusio perheesi hoiviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä kyse??

        Lapiomies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapiomies

        Siis kuka??


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe