Herätellään pikkuisen keskustelua!
Mitenkä se tämä Suomussalmen nuoriso oikein käyttäytyy? Varsinkin ämmän puolella on ollut entisen koulun eli kunnan tilojen särkemistä ja siinä lähellä asuvia asukkaita häiritään tarkoituksella. Talojen pihoilla käydään särkemässä paikkoja. Jopa tuhkakupitkin viedään ympäri siikarantaa. Mitä mieltä asiasta? Pitääkö kaikilla asentaa riista/valvontakamerat, että saadaan vintiöt kiinni ja annetaan selkäsauna oikein porukalla. T. Auttavainen
Nuorison sekoilu
44
3356
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän niihin pentuihin saa koskea. Pitäs olla sama meininki kuin ennen vanhaan. Että oppivat kunnioittamaan. Kouluissakin vaan kartta kepillä sormille. Ja nurkkaan häpeämään. Eivät hyppineet silmille.
Ne nyky pennut on niitä vapaan kasvatuksen tuotteita. Sinun, minun ja meidän pentuja.
Ja vanhemmat ei välitä, missä pennut on kunhan eivät ole kotona jaloissa. Poissa silmistä. - Anonyymi
Niin ja minä ainakin annan selkään jos kiinni saan.
- Anonyymi
Meidän poikaan ette koske! Muistakaa tämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän poikaan ette koske! Muistakaa tämä!
Ihan varmasti koske jos näppeihini saan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti koske jos näppeihini saan!
Saat köniin että tirisee.
- Anonyymi
...vintiöt ... kolmissakymmenissä ja ylikin ..vaan penikkatauti vaivaa edelleen ..
- Anonyymi
Kenestä kyse???? Mikä auto alla????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähe jo juntti himaas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähe jo juntti himaas
Mikä auto alla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivalkoskelle muuttaneesta. Vai liekkö tullu häntä koipien välissä takas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä auto alla??
Nissan 200 SX S13 korimalli ..
- Anonyymi
Kannattaa käyä Vanhassa mestarissa puolenyön silimässä..sieltä löytyy joko molemmat vanhemmat tai toinen tukka silimillä takussa kännissä..
Niitten vanhempien lapset yleensä pahhuuvven teossa…
Vanhemmista riippuu minkälaiset tulee lapsista…- Anonyymi
Näin on, ei monikaan vanhempi tiedä mitä jälkikasvu touhuaa tuolla kylillä. Sanotaan vaan, että ei se meidän lapsi oo sellanen. Totuus voi olla toisenlainen.
- Anonyymi
Monesti ja useinkin on vanhemmissa syy nuorison käyttäytymiseen. Huonot geenit lähtökohtaisesti.
Tiedän useankin tämmöisen perheen..- Anonyymi
Tähän voit laittaa keistä kyse!!
- Anonyymi
Kuinkas ne geenit voikaan parantua, kun serkku on vaan se ainut puoliso ehdokas ollut jo vuosisadat.
- Anonyymi
Enpähän tuota kehtaa laittaa. Isä täys m....u ja äiti nyrkin ja hellan välissä miehelleen mieliksi on. Tästä lähtökohdasta on lasten hankala tai jopa mahdotonta pärjätä normaalikoulussa ja sitä myötä opiskelemaan.
- Anonyymi
Ja vielä ihmetellään, miksi yksinasuvia on yhä enemmän.
- Anonyymi
Tätähän minä odotin, (en pelännyt). 7 vuotta olin poissa, eikä meno ole muuttunut tuppukylässä. Edelleen yksipuolista ja muunneltua totuutta jaetaan. Kannattaisi ehkä käväistä muuallakin asumassa ja heräillä todellisuuteen. Olisi hyvä tunnustaa omat virheet ja niihin johtaneet tapahtumat. Ainakin itse olen omista virheistäni oppinut ja siitä olen kiitollinen. Kaikille oikein hyvää illanjatkoa! Ollaan silti hyvällä mielellä. Ei kaikkia totteroita voi ymmärtää. T Auttavainen
- Anonyymi
Suomussalmen kunta, rosvonuorison kasvatuspitäjä jo 40 vuotta.
- Anonyymi
On se kaunis näky, kun naapuri on vienyt roskat melkein perille asti. Oisi levitellyt omalle pihalleen, nyt joutui kävelemään paljon pidemmän matkan turhan takia.
- Anonyymi
Ongelma on tiedossa, mutta ketään ei kiinnosta ratkaista ongelmaa vaan sätkiä siihen saakka kunnes jollain se hermo sitten menee ja tapahtuu peruuttamatonta.
Voisiko kenties nuorisolle järjestää tekemistä. Siis ihan oikeaa tekemistä. Se on jo tehty muissakin kylissä ja kaupungeissa. Ei ihme että tekemisenpuute purkautuu agressionkautta kun mitään ei ole tehtävissä ja ketään ei kiinnosta asian eteen tehdä mitään muuta kuin valittaa valittamisen ilosta.
Lyhyesti sanottuna ottakaa se pää pois takapuolestanne ja miettikää itse mitä teette. Teistä se käytös heijastuu ympärillä oleviin. Teitä ei kiinnosta.....ei kiinnosta silloin kakaroitakaan. - Anonyymi
Jotkut nuoret voi pahoin ja siksi sotkevat paikkoja. Ei välitetä ympäristöstä ja toisista ihmisistä.
- Anonyymi
No minä tein oman osani. Nyt odottelen teidän vastausta. Mitenkähän mahtaa onnistua??? Vai onnistuuko mikään? Tuskinpa, suuresti ihmettelen jos näin kävisi.
- Anonyymi
Eivät ole vintiöitä, vaan rikollisia.
- Anonyymi
Pienet teot ja hyvä mieli minulle. Äsken ruma akka tuskaili pahvilaatikon kanssa. Oli pienellä polkupyörällä liikenteessä. Kysyin että voinko auttaa? Akka (h u o r a)tuumasi että ei pahvilaatikko sovi tarakalle. Taittelin vähän pienemmäksi ja heitin lepikkoon ja kysyin että oliko noin vaikeaa. Kuulemma oman kylän kaupan taakse olisi ollut viemässä kierrätykseen. Rupesi h. U. O. R. A vielä itkemään. Tuli hyvä mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet teot ja hyvä mieli minulle. Äsken ruma akka tuskaili pahvilaatikon kanssa. Oli pienellä polkupyörällä liikenteessä. Kysyin että voinko auttaa? Akka (h u o r a)tuumasi että ei pahvilaatikko sovi tarakalle. Taittelin vähän pienemmäksi ja heitin lepikkoon ja kysyin että oliko noin vaikeaa. Kuulemma oman kylän kaupan taakse olisi ollut viemässä kierrätykseen. Rupesi h. U. O. R. A vielä itkemään. Tuli hyvä mieli.
Ootpa sairas.
- Anonyymi
Pienet teot ja hyvä mieli minulle. Äsken ruma akka tuskaili pahvilaatikon kanssa. Oli rumalla polkupyörällä liikenteessä. Kysyin että voinko auttaa? Akka ( h u o r a) tuumasi että ei pahvilaatikko sovi tarakalle. Taittelin vähän pienemmäksi ja heitin lepikkoon. Rupesi pne r k e l e vielä itkemään. Tulipa hyvä mieli.
- Anonyymi
Tämä on näkkyy vihapuhetta. Kukaan ei enää puhu noin.
- Anonyymi
Kuka sika se siellä visertää? Häpeä vähän ja mene käytös kouluun!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on näkkyy vihapuhetta. Kukaan ei enää puhu noin.
Höpö höpö.. ihan normaalia auttavaisen toimintaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.. ihan normaalia auttavaisen toimintaa
Kenestä kyse??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä kyse??
K.M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K.M
Mikä auto alla??
- Anonyymi
Tjaaah! Ei oikein tiijä miten tämän asian muotoilisi ymmärrettäväksi. Nyt oon saanu uhkailuja, ettei kannatasi vierailla keskustassa. No siellähän minä melkein joka päivä käyn ja tulen jatkossakin käymään. Ymmärrys loppuu siihen, että minulle täysin tuntematon typerys alkaa uhkailemaan. Pitäisikö olla huolissaan? T.Auttavainen
- Anonyymi
Ootko kylän kovin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kylän kovin??
On se hienoa, että kaikki te hienot ja ihanat ihmiset seuraatte, mitä tänne julkaisen. Enpä ole paljon julkaissut. Kaikki johtuu yhdestä sekopäästä, joka jaksaa muistuttaa minun päivityksistä. Täysin sairas tapaus tämä k.m....Antaapa jonninjoutavan olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hienoa, että kaikki te hienot ja ihanat ihmiset seuraatte, mitä tänne julkaisen. Enpä ole paljon julkaissut. Kaikki johtuu yhdestä sekopäästä, joka jaksaa muistuttaa minun päivityksistä. Täysin sairas tapaus tämä k.m....Antaapa jonninjoutavan olla
Kenestä kyse??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä auto alla??
- Anonyymi
Sano vaan nimi. Ei se haittaa. Niin loppuu silläkin ulina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä auto alla??
Mee sinäkin sinne t, koskelle uusio perheesi hoiviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä kyse??
Lapiomies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapiomies
Siis kuka??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875