Rikas olen

Anonyymi-ap

Minä olen akateemisesti koulutettu, niin varakas ettei minun tarvitse käydä töissä.
En ole koskaan tarvinnut kelan avustuksia, sossua tai työttömyysturvaa.
Nautin vaan elämästä Päijänteen rannalla.☀️

31

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän sinä luulet mutta polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia

    • Anonyymi

      Kunnioitettava olotila olisi aloittajan esittämä, mutta miksi ihmeessä Päijänteen rannalla?

      • Anonyymi

        Ei kun kankitie se oli anteeksi tyhmyyteni viinadementia iski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun kankitie se oli anteeksi tyhmyyteni viinadementia iski.

        Yhteskuntaturhakkeen viisaus pääsi valloilleen edellisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteskuntaturhakkeen viisaus pääsi valloilleen edellisessä.

        Osui ja upposi tenukepin hermoon kjäh kjäh 😅🤣


      • Anonyymi

        Eikös >Päijänne ole saastunut järvi? Sen rannalla oli ennen Kinkomaan keuhkotautiparantola. Taitavat vielä viirukset jyllätä siellä.


      • Anonyymi

        Täällä on minun isäni rakentama kesäasunto. Suomi on minulle paras paikka ja Päijänne, täällä olen lapsuuteni kesät viettänyt.


    • Anonyymi

      Jätin lomailematta tänäkin vuonna Havaijilla kun tulee edullisemmaksi digata koillismaata. Ja se hiilijalanjälki ...Oblivion stout...

      • Anonyymi

        Vain unelmissas onneton vain unelmissas


    • Anonyymi

      Kivat sulle. Koulutus ei kuitenkaan takaa rikkautta, eikä edes töitä. On tässä muitakin korkeakoulutettuja työttöminä taivaanrannanmaalareina, Päijänteen rannoilla.

    • Anonyymi

      Korvaavista harrastuksistasi ollaan me kuulolla nyt.

    • Anonyymi

      Jos menisit kuitenkin taas huomenna ilmaistöihin yksiöstäsi Suvimäen Klubitalolle. Sen jälkeen ruokajonosta viikon hävikki eväät,mitä paremmilta jäänyt.

      • Anonyymi

        Menkääs köyhät leipäjonoon itkemään


    • Anonyymi

      Minä haaveilen Pietarista. Minun sydän sykkii Venäjälle! Vielä joskus muutan Pietariin. Nyt hieman vaikeaa lähteä. Olisi pitänyt muuttaa jo 5 vuotta sitten kun oli mahdollisuus.

      • Anonyymi

        Reppu pykälään ja häivy ei tule ikävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reppu pykälään ja häivy ei tule ikävä

        Niin kuin sanoin että nyt on huono aika muuttaa Venäjälle.


    • Anonyymi

      MINÄKIN OLEN VARAKAS OLEN ULKOISTANU KAIKKI KOTI HOMMAT MYÖS MUIJA KUULUU ULKOISTUKSEN PIIRIIN.

      • Anonyymi

        No mitä sitten?


    • Anonyymi

      Olen melkein..pikkuista vaille diplomi insinööri..opinnot vaan puuttuu.

      • Anonyymi

        Sillä ceeveellä pääsee jo kaupungin virkaan kevyesti.


    • Anonyymi

      Presidenttiehdokas Haavistokin kehuskeli Afrikassa olevansa useiden yliopistojen professori, mutta ottivat mokomat selvää asiasta ja osoittautui huuhaaksi. Pelkkä ylioppilas.

      • Anonyymi

        Piilopuppeli kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilopuppeli kilahti

        No hoida ihmeessä isääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hoida ihmeessä isääsi.

        Tuo osui syvälle, heheee.


    • Anonyymi

      Kukin valitsemallaan tiellä. Minä taas olen ikuisuus köyhä, toki se on itse aiheutettu tila. Mulla ei tarvitsisi olla kaikenlaisia harrastuksia ja leluja niihin, eikä varsinkaan omistaa kaikille näille leluille säilytys ja ropaus tiloja. Kuten sanoin, itse aiheutettu köyhyys on mun valinta. Pirun hauska tapa elää ja sopii mulle. Joku joskus sanoi että kerran täällä vain eletään, mutta mä ajattelen toisin. Kerran vain kuolen ja elän joka päivä.

      • Anonyymi

        Minulla on noita leluja kertynyt, laiturissa kelluu yli 11 tonnia painava Travlerin teräsvene, Scanian dieselmoottorilla. Autotallissa moottorikelkka, mönkijä sekä moottoripyörä. Käyttöautona MB SLK ja Hua Hin vaimolla Honda CRV.
        Kesämökki 330neliötä. Rantasauna ja palju. LipLap laituri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on noita leluja kertynyt, laiturissa kelluu yli 11 tonnia painava Travlerin teräsvene, Scanian dieselmoottorilla. Autotallissa moottorikelkka, mönkijä sekä moottoripyörä. Käyttöautona MB SLK ja Hua Hin vaimolla Honda CRV.
        Kesämökki 330neliötä. Rantasauna ja palju. LipLap laituri.

        Ihan hyvä alku, katso tilannetta parinkymmenen vuoden päästä kun alat lähenee 50 villitystä.


    • Anonyymi

      Kyllä köyhänä olisi vaikeaa elää. Miksei jossakin erakkona, mutta toimivassa yhteiskunnassa se on henkinen rasite. Jokainen ihminen autonomisissa ajatuksissaan seuraa Maslowin tikkaita, vaikka yrittäisi ulkopuolisille näytellä toista.

    • Anonyymi

      Jaaha . Tosi kiinnostavaa .

      • Anonyymi

        Niin arvelimmekin!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1494
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1258
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1189
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1105
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1048
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1006
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      90
      965
    Aihe