Jotkut mulkut heittelivät minua pulloilla autosta

Anonyymi-ap

Olin kävelemässä Lujabetonin lähellä maanantai-iltana kun minua heitettiin muovipullolla takaapäin autosta. Pullo osui selkään. Sitten vähän myöhemmin kun olin jo melkein kotona, minua yritettiin taas heittää mutta nyt eivät osuneet kun lähestyivät edestä niin onnistuin väistämään. Mietin vain että olikohan tässä mitään henkilökohtaista vai heittelivätköhän muitakin ohikulkijoita. Tyypit olivat nuoria poikia. Osa ainakin ilmeisesti kännissä.

44

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa ei nyt sentään oteta mitään asetta kouraan, vaan rauhoitutaan.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­­­m­­f­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179751484

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ai se olet sinä jota Make heitteli pullolla autosta. Tosiaan me huomattiin sellainen juopon oloinen ukko ja haluttiin hieman kiusoitella. Eka heitto tosiaan osui napakasti sua selkään. Haluttiin jatkaa ja tehtiin pikku lenkki ja tultiin tällä kertaa edestäpäin. Makella oli vähän sihti hukassa ja heitti ohi. Hauskaa oli ja taatusti heitetään uudemmankin kerran jos satutaan kohdilleen.

      • Anonyymi

        Mä muuten näin ton tapauksen. Juopon olonen tyyppi tosiaan, hoippuvaa kävelyä. Heh, hyvä Make, harmi että toinen heitto meni ohi. Kolmas kertaa toden sanoo ja osuu suoraan nuppiin.


      • Anonyymi

        Hei. Ihan vaan tiedoksi että tuo on pahoinpitelyä ja asianosainen voi halutessaan nostaa syytteen. Ette kai halua merkintöjä rikosrekisteriin? Voi nähkääs olla vaikea päästä töihin.


      • Anonyymi

        Päivystätkö jatkuvasti tällä palstalla? Jos päivystät, kertoo kyllä aika paljon luonteestasi. Täällä käyvät paljon sellaiset, joilla ei ole juuri muuta tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Ihan vaan tiedoksi että tuo on pahoinpitelyä ja asianosainen voi halutessaan nostaa syytteen. Ette kai halua merkintöjä rikosrekisteriin? Voi nähkääs olla vaikea päästä töihin.

        Minä en aio ainakaan mennä koskaan töihin, joten ihan sama vaikka saisinkin merkinnän. Kerranhan sitä vain eletään eikä elämää kannata tuhlata turhaan stressiin.


      • Anonyymi

        Olisiko sinusta, tai kenestä tahansa kiva, jos tehtäisiin samalla vastaavalla tavalla?

        Mietipä sitä kysymystä edes vähän aikaa. Ja ole myös itsellesi rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muuten näin ton tapauksen. Juopon olonen tyyppi tosiaan, hoippuvaa kävelyä. Heh, hyvä Make, harmi että toinen heitto meni ohi. Kolmas kertaa toden sanoo ja osuu suoraan nuppiin.

        Ei jokainen, jonka kävely on epävarmaa ole alkoholia ottaneen tapaa kävellä. Joillakin voi olla MS- tauti, tai keskushermostoon ja lihaksiston toimintaan vaikuttava seuraus.

        Miksi siis pitää ylipäätään ketään heittää millään pullolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en aio ainakaan mennä koskaan töihin, joten ihan sama vaikka saisinkin merkinnän. Kerranhan sitä vain eletään eikä elämää kannata tuhlata turhaan stressiin.

        Jos löydät itseäsi kiinnostavan alan, työn, josta tykkäät, siitä saa samalla myös rahaa, ja voi ostaa itselleen huomattavasti enemmän asioita, kuin työttömyyskorvauksella. Voi rakentaa itselleen talon, maksaa laskut ja ostaa hyödykkeitä.


    • Anonyymi

      Eekö oo ennee Siilinjärvellä mittää järellisempee tekemistä ku heetellä immeesijä pulloella??!!

    • Anonyymi

      Selekään pitäs antoo moesille riähkille ihan seehtemenkytäluvun malliin!!

    • Anonyymi

      Näköjään jatkuu tämä paska. Äsken yritettiin heittää nuuskapurkilla mutta ei onneks osunu.

      • Anonyymi

        Oliko purkissa sisältöä ja missä päin pöljää tämä tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko purkissa sisältöä ja missä päin pöljää tämä tapahtui.

        Ei ollu mitään ja tapahtui Harjamäessä.


    • Anonyymi

      Oletan, että nämä pullojen heittelijät pystyvät parempaankin, jos keksivät muuta parempaa ja järkevämpää tekemistä, sen ihmisten pulloilla heittelemisen sijaan.

    • Anonyymi

      Olivatko pullot tyhjiä vai täysiä?

      • Anonyymi

        Selkään osuneessa pullossa oli vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkään osuneessa pullossa oli vettä.

        Huono karma, huono karma...


      • Anonyymi

        No sehän tässä onkin, olivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono karma, huono karma...

        Oliko se vesi tulitikkuja varten


    • Anonyymi

      Et sitten vissiin ottanut rekkaria ylös? Tai kuvannut ko. autoa? Minun nähdäkseni tuo käy lievästä pahoinpitelystä, eli on viranomaisasia. Täällä tilittämisestä tuskin on kovin paljon hyötyä.

      • Anonyymi

        Ei oo täällä pöljällä viranomaisia.


      • Anonyymi

        No en ehtinyt ottaa kun tapahtui niin ykskaks yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo täällä pöljällä viranomaisia.

        Mitä höpötät Pöljästä koko ajan? Ovat tapahtuneet ihan muualla.


    • Anonyymi

      Siili=pöljä

      • Anonyymi

        Jos et tienny niin Pöljä on vaan kylä Siilin keskustan pohjoispuolella.


      • Anonyymi

        Puhekieltä juu nou...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tienny niin Pöljä on vaan kylä Siilin keskustan pohjoispuolella.

        Ok, asumme siis pöljän siilinjärvellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, asumme siis pöljän siilinjärvellä.

        Ei, ei ja vielä kerran ei. Se on Siilinjärven Pöljällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei ja vielä kerran ei. Se on Siilinjärven Pöljällä.

        Muutin pari vuotta sitten pöljälle. Nimi on niin hauska että valitsin tämän paikan sen vuoksi. Talokin oli perheelle hyvä.


    • Anonyymi

      Kaikilla on oikeus kulkea rauhassa, ilman, että joutuu häirityksi. Kuuluu jokaisen ihmis ja perusoikeuksiin. Tästä on kai jokainen samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Harrastatteko koripalloa ?.


    • Anonyymi

      No niin. Nyt ette enää pääse heittelemään minua. Hyppään tänä iltana junan alle ja jätän tämän surkean maailman taakseni.

      • Anonyymi

        Ei kannata. Ää tee sitä. Jää tänne vaikka muita ärsyttääksesi. Osta uutena vuotena raketteja ja ammu ne ne ilmaan. Juhli ja nauti elämästäsi.


      • Anonyymi

        Lopullinen ratkaisu on järkevä vain silloin, kun elämässä ei ole enää mitään sisältöä, tai siitä puuttuu kaikki. Ja aina on toivoa.


    • Anonyymi

      Pöljällä ollaan.

      • Anonyymi

        Sun sanallinen argumentointisi on kovin suppeata. Aina tuo sama typerä toistofraasi, minkä lauot. Ei juuri muutu kommenttisi, eikä mielikuvitusta laisinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun sanallinen argumentointisi on kovin suppeata. Aina tuo sama typerä toistofraasi, minkä lauot. Ei juuri muutu kommenttisi, eikä mielikuvitusta laisinkaan.

        Totta, mutta mitäpä muitakaan tuollaisilta heinähatuilta voi odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun sanallinen argumentointisi on kovin suppeata. Aina tuo sama typerä toistofraasi, minkä lauot. Ei juuri muutu kommenttisi, eikä mielikuvitusta laisinkaan.

        Kohta losahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun sanallinen argumentointisi on kovin suppeata. Aina tuo sama typerä toistofraasi, minkä lauot. Ei juuri muutu kommenttisi, eikä mielikuvitusta laisinkaan.

        Huono kieliasu.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe