Olin kävelemässä Lujabetonin lähellä maanantai-iltana kun minua heitettiin muovipullolla takaapäin autosta. Pullo osui selkään. Sitten vähän myöhemmin kun olin jo melkein kotona, minua yritettiin taas heittää mutta nyt eivät osuneet kun lähestyivät edestä niin onnistuin väistämään. Mietin vain että olikohan tässä mitään henkilökohtaista vai heittelivätköhän muitakin ohikulkijoita. Tyypit olivat nuoria poikia. Osa ainakin ilmeisesti kännissä.
Jotkut mulkut heittelivät minua pulloilla autosta
44
1613
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa ei nyt sentään oteta mitään asetta kouraan, vaan rauhoitutaan.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179751484
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ai se olet sinä jota Make heitteli pullolla autosta. Tosiaan me huomattiin sellainen juopon oloinen ukko ja haluttiin hieman kiusoitella. Eka heitto tosiaan osui napakasti sua selkään. Haluttiin jatkaa ja tehtiin pikku lenkki ja tultiin tällä kertaa edestäpäin. Makella oli vähän sihti hukassa ja heitti ohi. Hauskaa oli ja taatusti heitetään uudemmankin kerran jos satutaan kohdilleen.
- Anonyymi
Mä muuten näin ton tapauksen. Juopon olonen tyyppi tosiaan, hoippuvaa kävelyä. Heh, hyvä Make, harmi että toinen heitto meni ohi. Kolmas kertaa toden sanoo ja osuu suoraan nuppiin.
- Anonyymi
Hei. Ihan vaan tiedoksi että tuo on pahoinpitelyä ja asianosainen voi halutessaan nostaa syytteen. Ette kai halua merkintöjä rikosrekisteriin? Voi nähkääs olla vaikea päästä töihin.
- Anonyymi
Päivystätkö jatkuvasti tällä palstalla? Jos päivystät, kertoo kyllä aika paljon luonteestasi. Täällä käyvät paljon sellaiset, joilla ei ole juuri muuta tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Ihan vaan tiedoksi että tuo on pahoinpitelyä ja asianosainen voi halutessaan nostaa syytteen. Ette kai halua merkintöjä rikosrekisteriin? Voi nähkääs olla vaikea päästä töihin.
Minä en aio ainakaan mennä koskaan töihin, joten ihan sama vaikka saisinkin merkinnän. Kerranhan sitä vain eletään eikä elämää kannata tuhlata turhaan stressiin.
- Anonyymi
Olisiko sinusta, tai kenestä tahansa kiva, jos tehtäisiin samalla vastaavalla tavalla?
Mietipä sitä kysymystä edes vähän aikaa. Ja ole myös itsellesi rehellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä muuten näin ton tapauksen. Juopon olonen tyyppi tosiaan, hoippuvaa kävelyä. Heh, hyvä Make, harmi että toinen heitto meni ohi. Kolmas kertaa toden sanoo ja osuu suoraan nuppiin.
Ei jokainen, jonka kävely on epävarmaa ole alkoholia ottaneen tapaa kävellä. Joillakin voi olla MS- tauti, tai keskushermostoon ja lihaksiston toimintaan vaikuttava seuraus.
Miksi siis pitää ylipäätään ketään heittää millään pullolla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en aio ainakaan mennä koskaan töihin, joten ihan sama vaikka saisinkin merkinnän. Kerranhan sitä vain eletään eikä elämää kannata tuhlata turhaan stressiin.
Jos löydät itseäsi kiinnostavan alan, työn, josta tykkäät, siitä saa samalla myös rahaa, ja voi ostaa itselleen huomattavasti enemmän asioita, kuin työttömyyskorvauksella. Voi rakentaa itselleen talon, maksaa laskut ja ostaa hyödykkeitä.
- Anonyymi
Eekö oo ennee Siilinjärvellä mittää järellisempee tekemistä ku heetellä immeesijä pulloella??!!
- Anonyymi
Selekään pitäs antoo moesille riähkille ihan seehtemenkytäluvun malliin!!
- Anonyymi
Näköjään jatkuu tämä paska. Äsken yritettiin heittää nuuskapurkilla mutta ei onneks osunu.
- Anonyymi
Oliko purkissa sisältöä ja missä päin pöljää tämä tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko purkissa sisältöä ja missä päin pöljää tämä tapahtui.
Ei ollu mitään ja tapahtui Harjamäessä.
- Anonyymi
Oletan, että nämä pullojen heittelijät pystyvät parempaankin, jos keksivät muuta parempaa ja järkevämpää tekemistä, sen ihmisten pulloilla heittelemisen sijaan.
- Anonyymi
Olivatko pullot tyhjiä vai täysiä?
- Anonyymi
Selkään osuneessa pullossa oli vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkään osuneessa pullossa oli vettä.
Huono karma, huono karma...
- Anonyymi
No sehän tässä onkin, olivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono karma, huono karma...
Oliko se vesi tulitikkuja varten
- Anonyymi
Et sitten vissiin ottanut rekkaria ylös? Tai kuvannut ko. autoa? Minun nähdäkseni tuo käy lievästä pahoinpitelystä, eli on viranomaisasia. Täällä tilittämisestä tuskin on kovin paljon hyötyä.
- Anonyymi
Ei oo täällä pöljällä viranomaisia.
- Anonyymi
No en ehtinyt ottaa kun tapahtui niin ykskaks yllättäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo täällä pöljällä viranomaisia.
Mitä höpötät Pöljästä koko ajan? Ovat tapahtuneet ihan muualla.
- Anonyymi
Siili=pöljä
- Anonyymi
Jos et tienny niin Pöljä on vaan kylä Siilin keskustan pohjoispuolella.
- Anonyymi
Puhekieltä juu nou...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tienny niin Pöljä on vaan kylä Siilin keskustan pohjoispuolella.
Ok, asumme siis pöljän siilinjärvellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, asumme siis pöljän siilinjärvellä.
Ei, ei ja vielä kerran ei. Se on Siilinjärven Pöljällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei ja vielä kerran ei. Se on Siilinjärven Pöljällä.
Muutin pari vuotta sitten pöljälle. Nimi on niin hauska että valitsin tämän paikan sen vuoksi. Talokin oli perheelle hyvä.
- Anonyymi
Kaikilla on oikeus kulkea rauhassa, ilman, että joutuu häirityksi. Kuuluu jokaisen ihmis ja perusoikeuksiin. Tästä on kai jokainen samaa mieltä.
- Anonyymi
Harrastatteko koripalloa ?.
- Anonyymi
No niin. Nyt ette enää pääse heittelemään minua. Hyppään tänä iltana junan alle ja jätän tämän surkean maailman taakseni.
- Anonyymi
Ei kannata. Ää tee sitä. Jää tänne vaikka muita ärsyttääksesi. Osta uutena vuotena raketteja ja ammu ne ne ilmaan. Juhli ja nauti elämästäsi.
- Anonyymi
Lopullinen ratkaisu on järkevä vain silloin, kun elämässä ei ole enää mitään sisältöä, tai siitä puuttuu kaikki. Ja aina on toivoa.
- Anonyymi
Pöljällä ollaan.
- Anonyymi
Sun sanallinen argumentointisi on kovin suppeata. Aina tuo sama typerä toistofraasi, minkä lauot. Ei juuri muutu kommenttisi, eikä mielikuvitusta laisinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun sanallinen argumentointisi on kovin suppeata. Aina tuo sama typerä toistofraasi, minkä lauot. Ei juuri muutu kommenttisi, eikä mielikuvitusta laisinkaan.
Totta, mutta mitäpä muitakaan tuollaisilta heinähatuilta voi odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta losahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono kieliasu.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746