Usein lihaskipu säteilee ympäristöönsä, mutta onko totta, että jos lonkissa tai selässä (missä tahansa kohtaa) on jonkin vaivan takia kipua, niin se ei voi säteillä tai vaikuttaa vatsan alueella?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ei pidä, vaan aika usein tunnetaan kipua myös syvällä vatsassa. Pinnallisempi kipu on varmaan jotain muuta, esim. suolistoperäistä. Sitten lääkäreidenkin olis hyvä muistaa ettei kaikkien ihmisten hermoradat kulje anatomian oppikirjan mukaan.
Monisairas- Anonyymi
Ok. Mietin tuota, kun ihminen on yleensä yhtä kokonaisuutta, että vaikuttaa moneen osaan.
Pinnalla olevat kivut ovat, tai voivat olla suolistoperäisiä? Itselläni tuntuu sellaisia nopeita "sävähteisiä" kiputuntemuksia ihan vatsan pinnalla. On kylläkin myös lonkissa kipua ja alaselässä, kun työkin on ruumiillista työtä.
Voiko siis olla, että nämä kaikkien kipujen syy on suolistossa..? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mietin tuota, kun ihminen on yleensä yhtä kokonaisuutta, että vaikuttaa moneen osaan.
Pinnalla olevat kivut ovat, tai voivat olla suolistoperäisiä? Itselläni tuntuu sellaisia nopeita "sävähteisiä" kiputuntemuksia ihan vatsan pinnalla. On kylläkin myös lonkissa kipua ja alaselässä, kun työkin on ruumiillista työtä.
Voiko siis olla, että nämä kaikkien kipujen syy on suolistossa..?Voi se joo noinkin päin mennä. Itsellä myös molempia ajoittain, mutta muut selkäperäiset kivut ja muut kuitenkin ilmenee yleisemmin.
Monisairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487