Nämä siivoojat ei vissiin ole käyneet mitään koulutuksia, useasti katsonut että vesiämpärit kärryissä ja siellä samaa rättiä uitetaan likavedessä, eli siellä ei todellakaan ole puhtaat pinnat jos likavesi ämpärissä aina uitetaan luutut ja mopit 😣
Supermarketin siivous
11
1662
Vastaukset
- Anonyymi
Käy toki kysymässä jos vaikka pääsisit itse siivoamaan kun tunnut olevan alan asiantuntija?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17975368p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Samaa myös itse katsonut, nykyään ei enää vettä pidetä ämpärissä,vaan mopit ja liinat kostutetaan ja pinotaan nätisti ämpäreihin,näin hygienia on turvattu,moppia ja liinaa vaihdetaan joka vaiheen jälkeen.
- Anonyymi
Läträäminen opitaan jo hiekkalaatikolla. Läträys on kivaa.
- Anonyymi
Samaa kauhistellu, Siistiähän siellä on, mutta jos otettais pinnoilta näytteet....
- Anonyymi
Kyllä jokaisen lattian pyyhkäisyn jälkeen pitäisi ehdottomasti vesi käydä vaihtamassa, ja rätti vaihtaa varuilta puhtaaseen joka on desinfioitu. Lihatiskillä palvelevien tulisi käyttää jotain "kokovartalokondomia" tai ainakin säteilypukua käsitellessä myytäviä artikkeleita? Kaikki peltopellet valmetin haalareissa ja kumisappaissa tulisi portsareiden toimesta käännyttää jo ovella takaisin, ettei vaan p****n haju tartu joka paikkaan. Oikeastaan ketään ei tulisi päästää sisään ilman max. pari päivää tuoreempaa lääkärintodistusta asiakkaan terveydentilasta. Tai sitten ap voi yksinkertaisesti itse pysyä pois kaupasta, kauppa tuskin siihen kaatuu...
- Anonyymi
Tarviiko niitä pintoja nuolla sillä karkealla kielelläs? Nappaa ostokset kärryyn ja suuntaa kassalle, ei se sen vaikeampaa oo kaupassa asiointi.
- Anonyymi
Samuli ja Viola kun lähti niin alas meni kauppa kuin lehmän häntä.Ei iloisia myyjiä vaan hapan naamoja.Pilaantuneita elintarvikkeita myynnissä,siisteys sitä sun tätä.Onneksi on muita kauppoja ja ajaa vaikka naapuripitäjään kylmälaukun kans täyttämään lihatiskin antimet.Viimeksi supermarketin ukko katos tiskiltä ku pieru saharaan
- Anonyymi
Just mietin että ei tule enää mukavia videoita kauppiaalta niinkuin Samulin aikaan. tuote toiveita ei oteta enää näköjään eikä edes viesteihen vastata ☹️
- Anonyymi
Yks päivä katoin kun siivooja meni kärryn kanssa, kaks vesiämpäriä ja vain kaksi rättiä oli koko kärryssä, sillä se w näytti vessat ja kaikki pyyhkivän 🤮
Pieni koulutus ei olis pahitteeksi - Anonyymi
Muutaman kerran käynyt, siistiä on ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708