Ukm 39 haluisi kokeilla miltä tuntuu runkata miestä ehkä myös suuseksiä
Haluisin kokeilla
10
387
Vastaukset
mistä päin oot
- Anonyymi
Keravalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keravalta
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Ehkä voit mennä niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
- Anonyymi
Samoin ajatuksin ukm 50 Kuopiosta
- Anonyymi
Ukm52 myös Kuopiosta ehkä voitaisiin kokella miltä se tuntuu en ole runkannut miestä vastaa jos kiinnostuit
- Anonyymi
Olisi mahtavaa runkata ja imeä kovaa kyrpää.
M64 Kuopiosta
- Anonyymi
Myös M29 haluisi kokella löttyykö halukkaita runkattavaksi ja imettäväksi voisin myös kokella miltä kova kulli tuntuu anaalissa toki olisi kiva itsekin kokeilla panna miestä
- Anonyymi
Mä en usko, että loppupelissä aikuinen ns. hetero pystyy koskamaan toiseen samaa sukupuolta olevaan. Naisilla on erilainen psykologia ja kynnys voi olla alempana, mutta meillå miehillä tuskin on kynnystä.
Ihmiset on vielä niin tyhmiä, että lupaavat kaikkea näkemättä!
Itse juttelin yhdestä asiasta aikanaan naisen kanssa parilla lauseella ennenkuin olin nähnyt naista ja livessä sitten hän otti asian esiin, niin menin kipsiin vaikka uskoin naisen rehellisyyteen ja nainen oli ihmisenä aivan hyvä tyyppi ja kivan näköinenkin. - Anonyymi
Myös M41 haluisi runkata miestä ja tulla runkatuksi ei kokemusta asun Tampereella
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286