Mitä tapahtuu jos ottaa Diureetteja ja Diovaaneja sekaisin 30 tabuu?!?!?! En aikonut ottaa, mutta kaverini on anorektikko ja puhuu usein tuollaisen harkitsemisesta...Mitä tapahtuu??? VASTATKAA JA AUTTAKAA!!! NOPEESTI!
lääkkeiden yliannostus!
KERTOKAA
81199
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 8
Vanhimmat
heti, jos tiedät moista yrittävän ja tekevän nyt.
Voi seurata äkillinen sydämenpysähdys ja äkkikuolema. Lääkkeiden kanssa ei tulisi leikkiä!
*nauraa*
...jaa-a, en mä tiennytkään, että ohjeeni olisivat noin humoristisia :-/ Koskiko ns. omaan nilkkaan?
riippuu siitä miten kokenut käyttäjä....tunnen yhen tyypin joka ei huomaa mitään tollasen määrän jälkeen.
Diureetit suuressa määrin Laskevat liikaa verenpainetta (Poistavat nestettä). = Kuolema
Vaikuttavat munuaisten toimintaan kiihdyttäävästi..
älkää hyvät ihmiset leikkikö lääkkeillä...niistä saa vaan tosi pahan olon kun käyttää sekaisin...
Saattaahan nuista parhaimmassa tapauksessa päästä letkuihinki kasviksi,