lintuinflunssa piikki

Anonyymi-ap

aiotki kieltäytyä jos semmonen tulee? minä aijon,en ottana korona piikiiäkää ja hyvin meni toisin ku eräillä.

35

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En saanut selvää aloituksesta edes Google kääntäjän avulla...

      • Anonyymi

        Aikoo kieltäytyä rokotuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoo kieltäytyä rokotuksesta

        Aika moni on kieltäytynyt 3. annoksesta

        varmaan enemmistö kieltäytyi siitä ja vain pieni osa otti kolmosen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni on kieltäytynyt 3. annoksesta

        varmaan enemmistö kieltäytyi siitä ja vain pieni osa otti kolmosen

        Toi kolmosannos on jo vanhentunut yli vuosi sitten


    • Anonyymi

      Aion ottaa koska ilmaiseksi saa

      • Anonyymi

        USA:ssa sai rokotteen kylkiäisinä ilmaiset ranskalaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:ssa sai rokotteen kylkiäisinä ilmaiset ranskalaiset

        Toimisi Suomessakin. Varsinkin mikkeliläisten läskien keskuudessa.


    • Anonyymi

      Nyt on koronasta uusi entistä vaarallisempi variantti liikkeellä.
      Kyllä henkiinjääneitä rokottamattomia nyt kaduttaa koska 100% varma kuolema ilman rokotteen tuomaa suojaa.

      • Anonyymi

        luin kans tosta säälittää:(ihan.


    • Anonyymi

      Kokeellinen lintuflunssa rokote saayu viime viikolla. Patin päivän kuumeen se teki, mutta nyt olen turvassa. Ehkä.

    • Anonyymi

      Kyllä, otan kaikki piikit, joita auktoriteetit ja asiantuntijat suosittelevat ottamaan.

      • Anonyymi

        Oikein. Suojelet lähistölläsi olevia kusipäitä, kun itsesi rokotat. ❤️


    • Anonyymi

      nythän se on nähty miten 99% rokottamattomista kuoli heti koronan saatuaan. 3 rokotetta pelastaa lähes varmasti.

      • Anonyymi

        Kolme? Siis kolmen kaverin eli 12 yhteensä tullut otettua, ilman haittoja saati koronaan sairastumisen.


    • Anonyymi

      nohnih nyt on löytynä kirjaston katolta lunssaan kuollu lokki! tästäse alkaa?

    • Anonyymi

      Sairastin lintuinfluenssan 3 kertaa. On se sitkeä ja ilkeä tauti.
      Onneksi otin rokotteet muuten olisin kuollut.

    • Anonyymi

      Ne on tutkittuja ja turvallisia ottaa! Saa nähdä millainen terveystyrannia tulee syksyllä.

    • Anonyymi

      Haittaoireita saattaa ilmetä mutta niistä ei pidä olla huolissaan, päinvastoin.
      Pienet huomaamattomat haittaoireet kuten sydämen muljahtelu, vyöruusu tai äkillinen kuolema ovat merkki siitä että rokote on tutkittu tehokas ja turvallinen

    • Anonyymi

      Muistakaa pitää maskeja päässä. Vielä jos vähän jaksetaan, voidaan palata taas normaaliin.

    • Anonyymi

      Rokotteesta kieltäytyjät ovat alhaisinta ihmissaastaa.

    • Anonyymi

      Ei ole olemasa mitän lintuinfluenssa se on salalitto niinku korona ,älkää ottako rokoteta siittä tulee mikrosiru elimnistöön.

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa siru! Kroppa toimii vahvistimena sen jälkeen ja 4g nopeus lähentelee 1000M.

        SUOSITTELEN!


      • Anonyymi

        Teidän salaliittohörhöjen takia kyllä varmasti otan kaikki rokotteet mitä saan vaikka tulisi sivuoireena kuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän salaliittohörhöjen takia kyllä varmasti otan kaikki rokotteet mitä saan vaikka tulisi sivuoireena kuolema.

        Köysi kattoon ja kaulaan. Suojaa kaikilta taudeilta ja saat mitä haluat, sivuoireena.


    • Anonyymi

      korona aika oli siittä hienoo ku sai oiken kunnolla vastustaa rokoteita.nyt tuntuu eläma vähä tyhjältä:(

    • Anonyymi

      Vain linnut ja sopulit ja ketut rokotetaan, ei immeisiä tarvitse!😂😭

    • Anonyymi

      Lampaiden tottelevaisuustesti eli koronaplandemia näytti jo tämän kansan aivopesu-asteen. Seuraavan plandemian aikana tältä kansalta viedään viimeisetkin vapauden rippeet. Kohta on taas villakerillä maskit joka paikassa naamoillaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Onneksi on olemassa näitä ano turtiaisia jotka pitävät kertovat totuuden! Olipa kyseessä sitten rokotteet, Ukrainan sota tai litteä maapallo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Onneksi on olemassa näitä ano turtiaisia jotka pitävät kertovat totuuden! Olipa kyseessä sitten rokotteet, Ukrainan sota tai litteä maapallo!

        Ei Ukrainassa ole mitään sotaa. Siellä on erikoisoperaatio meneillään Ukrainan palauttamiseksi oikean vallan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Onneksi on olemassa näitä ano turtiaisia jotka pitävät kertovat totuuden! Olipa kyseessä sitten rokotteet, Ukrainan sota tai litteä maapallo!

        Kaikki rokotteesta kieltäytyneet uskovat sokeasti ano turtiaista ja litteään maapalloon.
        Varma juttu tiedän koska luin lehdestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki rokotteesta kieltäytyneet uskovat sokeasti ano turtiaista ja litteään maapalloon.
        Varma juttu tiedän koska luin lehdestä.

        Ano oli ensimmäisenä jonossa hakemassa piikkiä, kun niitä alettiin tarjota.

        Itse jonotin Anon takana, joten lopettakaa jo dissaus ja Anon väittäminen rokote vastaiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano oli ensimmäisenä jonossa hakemassa piikkiä, kun niitä alettiin tarjota.

        Itse jonotin Anon takana, joten lopettakaa jo dissaus ja Anon väittäminen rokote vastaiseksi!

        Väitätkö tosissasi että kaikki rokotevastaiset eivät usko Ano Turtiaista ja 5g säteilyyn litteään maahan ja ole venäjämielisiä tai äärioikeistolaisia ?
        Miksi sitten asiantuntijat sanovat toisin.
        Oletko muka viisaampi kuin asiantuntija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö tosissasi että kaikki rokotevastaiset eivät usko Ano Turtiaista ja 5g säteilyyn litteään maahan ja ole venäjämielisiä tai äärioikeistolaisia ?
        Miksi sitten asiantuntijat sanovat toisin.
        Oletko muka viisaampi kuin asiantuntija?

        Olen.
        Muita kysymyksiä tähän samaan.


    • Anonyymi

      Eikös se edellinen lintulenssu piikki aiheuttanut narkolepsiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe