https://aijaa.com/gVl1TC
Onko kukaan joutunut korjaamaan tällaista 4 tie sekoitusventtiiliä korjaussarjalla, tai vaihtamaan sen uuteen?
Ongelmani on sellainen, että toimi monta vuotta hyvin, mutta nyt ei sulkeudu riittävästi. Eli, lattialämmitys tulee liian lämpimäksi vaikka sutti on täysin kiinni. Suntti menee ihan kevyesti ääsiasennostaa ääriasentoon, joten akseli ei junita. Tämä vika tuntuu tosi oudolta, koska vesi ei voi kuluttaa messinkiä niin paljon että se lisäisi virtausta. Vai mikä tässä nyt mättää?
Kiitos vastaajille.
4 tie sekoitusventtiilistä kysyisin lattialämmityksestä
3
439
Vastaukset
En hyvin tunne tätä tekniikkaa, joten otan osaa pohdiskellen. Käsittääkseni sekoitusventtiilin ei kuulukkaan mennä kokonaan kiinni? Palauttaa osan kuumasta vedestä takaisin öljykattilalle ja estää ruostetta nostamalla paluuveden lämpötilaa. Eikos säätöventtiilit ole huoneissa, joilla sitten kuristetaan piirin vedenvirtaus kokonaan kiinni tarvittaessa. Säätöventtiilit 2-tieventtiileitä varustettuna termarilla tai moottorilla.
- Anonyymi
Pesuhuoneen lattian lämmitys lähtee kattilasta erillisenä lähtönä, niin sanotulla "Lämpö Oksalla". Tämä lämmittää pelkästään pesuhuoneen lattian. itse pesuhuone lämpiää vesipatterilla jossa on termostaatti.
Jostain syystä suntti vain päästää nyt enemmän lämmintä vettä kuin ennen. Onnisen mukaan tätä sunttia ei enään ole saatavissa.
Onko kukaan onnistunut löytämään tähän korvaavaa sunttia?
Kiitos vastaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681617IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk341499Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää434893Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta148841