Archie Cruz ja Iida Vainio vahvistavat yllätysromanssinsa , pakenivat Ruotsiin

Anonyymi-ap

Titääkö kotkalainen äiti mitä menivät tekemään, poistoon. – Lähdimme Ruotsiin vähän karkuun julkisuutta, Archie kertoo IS:lle puhelimitse.

– Olemme täällä taksissa ja ruvetaan tekemään vauvoja,

Kun ei vaan taas uutta käräjä julkisuutta hakemassa, tyrkky.

25

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka on Iida Vainio? Ikinä kuullutkaan. Joku Ö luokan julkkis? Artchie Cruch on ainakin entimen wanna be rock tähti joka munasi uransa ja aivonsa päihteillä. Muu bändi kyllästyi miehen sekoiöuihin ja jättivät bändin.

      • Anonyymi

        I. Vainio on Suomalaisten urheilijoiden sekä muusikoiden kiertopalkinto. Viimeksi polkemassa taisi olla Pyhimys. Pyhimys tosin ei ole muusikko vaan räppäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I. Vainio on Suomalaisten urheilijoiden sekä muusikoiden kiertopalkinto. Viimeksi polkemassa taisi olla Pyhimys. Pyhimys tosin ei ole muusikko vaan räppäri.

        Pitäisikö lanseerata IidaVainio palkinto ...................


      • Anonyymi

        Se on myös wannabe-julkkis. Ehkä pahempi kuin Artsi. Hän on tisseineen tyrkyllä milloin mihinkin suuntaan. Tämä liitto ei kestä 6 kk kauempaa, joten älä hätäile tai ihmettele.


      • Anonyymi

        Oliko kyseessä se tyyppi, joka yritti olla puolisoehdokas nuorille jääkiekkoilijoille tai luuli, että pulleilla tisseillä pääsee uutistoimittajaksi?


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­y­­­m­f­­­o­­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17976654g

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Luuleeko Kulta-mekko Iida että se saa Archiesta aviomiehen. On tyttö sekaisin. Lupaan ja vannon, että kohta Seiskasta luetaan kuinka Archie löi ja käytti Iidaa hyväkseen. Taitaa tyttö hakeutua itse huonoon seuraan. Voi hyvää päivää! Milloin Tapparan maalivahti kusessa ja milloin radiojuontaja... Antakaa vanhemmat tytölle rakkautta niin sen ei tarvitse hakea sitä juorulehtien ja wannabee-julkkisten kautta. Kyllähän tuon kaikki muut tietää paitsi Iida että Archie ei aio sitoutua Iidan kanssa. korkeintään pariksi kuukaudeksi Iidan tissien kanssa.

      • Anonyymi

        Käykääpä lukemassa Iida Vainion äidin kirjoituksia Twitteristä tämön vuoden puolelta.
        Ei tarvitse ihmetelellä miten tyttärestä tuli tuollainen. Ei selvätikään ole kynät penaalissa heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykääpä lukemassa Iida Vainion äidin kirjoituksia Twitteristä tämön vuoden puolelta.
        Ei tarvitse ihmetelellä miten tyttärestä tuli tuollainen. Ei selvätikään ole kynät penaalissa heillä.

        Mitä se kirjoittaa sielä??? Mutta joo, se likka on aivan järkyttävä, pahoin pelkään, ettää on kohta mielenterveysongelmia


    • Anonyymi

      Kukapa ei olisi kiinnostunut hänen rintavarustuksestaan ja tyttömäisyydestään. Artsi! Vanha tytöistä tykkääjä. Kultatissi on fantasia mitä pääsee toteuttamaan,

    • Anonyymi

      Tämä Iida Vainio on Suomen turhin juökkis 2023 ja hänestä tulee uusi Johanna Tuksu Tukiainen.

      • Anonyymi

        Melkein yhtä turha on Arttu Kuosmanen, hänestä tulee uusi Jari Sillanpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein yhtä turha on Arttu Kuosmanen, hänestä tulee uusi Jari Sillanpää.

        Jari on joskus jotain saavuttanut, Arcie ei.


    • Anonyymi

      Huorat on huoria. Vanha Kotkalainen sanonta satama ajoilta

    • Anonyymi

      Kyllä hävettäisi jos oma tytär olidi tuollainen spermaämpäri kuin Iida.

    • Anonyymi

      olen pannut iidaa paljaalla pinppiin 🙋🏽‍♂️

      • Anonyymi

        Tuliko mitään tautia?


    • Anonyymi

      Iida Vainio ja Archie Cruz kertovat harjoitelleensa ”vauvojen tekemistä” Farmi Suomen kuvauksissa.

      Odottaako Arcieta käräjäoikeus vai isyys?

      • Anonyymi

        Artsi ei ole urheilija , elatusvelvollisuus riittää.


      • Anonyymi

        Urheilutoimittajaa taas huijattiin, Kärjäoikeus vai persujäsenyys?


        Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"


        "Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.

        - Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.

        Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
        - Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.

        Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.

        - Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheilutoimittajaa taas huijattiin, Kärjäoikeus vai persujäsenyys?


        Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"


        "Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.

        - Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.

        Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
        - Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.

        Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.

        - Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."

        Archie Cruch sanoi Torstaina aamuna Radio rockilla että oli saanut pesää Iidalta.
        Se nyt ei ole mikään uutinen sillä Iidalta on saanut pesää jo useampi sata julkkista. Arcieta ennen Pyhimys oli pukilla.


    • Anonyymi

      Iida Vainio oli Ruotsin lsivalla tavannut myös esikuvansa ja roolimallinsa, eli Johanna Tuksu Tukiaisen. Seiskassa oli reportaasia näiden kahden turhan julkkiksen kohtaamisesta.

    • Anonyymi

      Kaikista valheellisusta ilmiannoista ja mustamaalaamisesta huolinatra Tappara voitti jäökiekon Mestarien liigan sekä SM liigan. Kaiken lisäksi Heljanko valittiin molemmissa sarjoissa vuoden maalivahdiksi.

    • Anonyymi

      Suru uutisia jälleen äidille Kotkaan, tuleeko taas käräjiä. Harjoitteli Arcien kanssa lapsen tekoa, ei tullut mitään. Pari vaihtoi sormuksia vasta kaksi päivää sitten. Nyt kihlat on purettu.

      Iida Vainio ja Archie Cruz erosivat – Archielta tyly kommentti; – Ollaan ”kavereita”, hän viestitti.

      Ex-kumppaninsa kommentin nähtyään Iida Vainio otti yhteyttä Ilta-Sanomiin haluten painottaa, ettei ilmassa ole tällä hetkellä minkään sortin kaveruutta.

      Ei ollut Arttsista sugar dadyä, laittoiko rahapussin kiinni eikä lainannut Visa korttia?

    • Anonyymi

      Nyt on kaveruutta kun tuli harjoiteltua sitä lapsen tekoa ihan julkaistulla videolla. Artsi näytti pippeliä ja Iida paljasta takaapäin hetkuttaen.

      Tyttö tulossa taloon.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe