Meinasko ne vielä kirkonkelloja soitella Ukrainalle vielä?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kumisevat vain!
- Anonyymi
Venäläiset ei eka kuminoista lähteny karkuun vielä.
- Anonyymi
Kyllä ne on kuin kuolin kellot Ukrainalle.
- Anonyymi
Millee tavala se kirkonkellojen kolistelu auttaa ukrainalaisii ?? Miusta ei mittää appuu oo, melusaastetta vuan kylälä asuvilen..
Parraiten auttaa kun kerräykseen antaa rahhoo jolla ostettaan kunnon asseita joila vanjoo silimii vällii..- Anonyymi
Miksi jumala ei auta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jumala ei auta?
Eikä joulupukki.
- Anonyymi
Ukrainan peli on pelattu jo ajat sitten,eihän heimo jolla ei ole koskaan ollut mitään omaa voi pärjätä pelkän kerjäämisen voimin.
Suomenkin avustukset menevät kuin "kankkulan kaivoon" ja joutuvat lopuksi
venäläisten haltuun eli omistukseen .
Meren takainen vanha höperö sekoilee ja kaatuilee onnettomana,no pian valta
vaihtuu ja Tramp tulee pressaksi lopettaen tuon kerjäläis poppoon avustamisen.- Anonyymi
Niin siinä käypi
- Anonyymi
Tosi Uskovaisten on nyt kotona rukoiltava polvillaan jo!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562