Meinasko ne vielä kirkonkelloja soitella Ukrainalle vielä?
Kirkon kellot
10
1248
Vastaukset
- Anonyymi
Kumisevat vain!
- Anonyymi
Venäläiset ei eka kuminoista lähteny karkuun vielä.
- Anonyymi
Kyllä ne on kuin kuolin kellot Ukrainalle.
- Anonyymi
Millee tavala se kirkonkellojen kolistelu auttaa ukrainalaisii ?? Miusta ei mittää appuu oo, melusaastetta vuan kylälä asuvilen..
Parraiten auttaa kun kerräykseen antaa rahhoo jolla ostettaan kunnon asseita joila vanjoo silimii vällii..- Anonyymi
Miksi jumala ei auta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jumala ei auta?
Eikä joulupukki.
- Anonyymi
Ukrainan peli on pelattu jo ajat sitten,eihän heimo jolla ei ole koskaan ollut mitään omaa voi pärjätä pelkän kerjäämisen voimin.
Suomenkin avustukset menevät kuin "kankkulan kaivoon" ja joutuvat lopuksi
venäläisten haltuun eli omistukseen .
Meren takainen vanha höperö sekoilee ja kaatuilee onnettomana,no pian valta
vaihtuu ja Tramp tulee pressaksi lopettaen tuon kerjäläis poppoon avustamisen.- Anonyymi
Niin siinä käypi
- Anonyymi
Tosi Uskovaisten on nyt kotona rukoiltava polvillaan jo!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 38608
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446