Taas on rikolliset liikkeellä Kärsämäellä. Kannattaa laittaa varastot lukkoon. Mielellään äkänen susikoira talonvahdiksi. Eipä se tallentava kamerakaan ole huono ratkaisu. Onkohan ne huumejengiläiset taas asialla?
Rikollisuutta Kärsämäellä
7
847
Vastaukset
- Anonyymi
en tiedä mutta jos meidän pihaan hurauttavat t ai autonvalokiilat näkyy, saavat kirveestä naamaan-
- Anonyymi
samat kuspäät vuodesta toiseen.
- Anonyymi
hei! asettakaa kameravalvonta, se olisi pitänyt toteuttaa myös Piipsannevan turvetyömaalla niille auma-alueelle minne " grynnärit turpeen 1/2 kuorman kippasivat ja 1/1 kuormasta veloittivat,,
"sästö 3 miljoonaa pär/kesä ja niitä "kesiä oli 40,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei! asettakaa kameravalvonta, se olisi pitänyt toteuttaa myös Piipsannevan turvetyömaalla niille auma-alueelle minne " grynnärit turpeen 1/2 kuorman kippasivat ja 1/1 kuormasta veloittivat,,
"sästö 3 miljoonaa pär/kesä ja niitä "kesiä oli 40,,,, 40 oli turve- grynnäriäkin, joten elon laskuopin mukaan yhtenä kesänä "käteensä käärivät 275000 euroo pär grynnäri laittomasti, siltä kesältä on todisteet, mutta mahdollisesti myös 39 kesältä samoin,,
- Anonyymi
Samat paikalliset koko ajan.
- Anonyymi
Saunan taa ja selekää nii loppuu rötöstely...ennenvanhaaki toimi!
- Anonyymi
suomessa saa valitettavasti itse syytteen jos v äkivalloin kotiaan puolustaaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi892132En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222121- 431799
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301296
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201006Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867