Keskiyö on paikalla

Anonyymi-ap

Hei

Voin tehdä muutaman lyhyen tukinnan viikonlopun aikana. Kerro oletko mies tai nainen, sitten minä kerron tilanteestasi sen, minkä irti saan.
Olen myös iloinen palautteestasi, ole rehellinen.

t. Keskiyö

ps. en pystynyt vielä rekisteröitymään, en asu Suomessa

18

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei!
      Nainen olen Mitä näet minulle.

      • Anonyymi

        Hei

        Olet hyvin tunteikas ihminen. Ehkä vesimerkki, ainakin jossakin kohtaa horoskoopissasi. Sinussa on tapahtunut muutos, olet aikaisemmin tehnyt teräviä päätöksiä päälläsi, et aina syämellä. Olet ns. järki-ihminen. Mutta nyt asiat ovat muuttuneet.

        Ja tilanteesi on muuttunut melko nopealla vauhdilla. Näen tähän vielä lisää vettä, tunteita. Olet vahva nainen, sinussa on tulta ja intohimoa. Saatat olla johtavassa asemassa, jos ei työssä niin sitten muuten. Tulevassakin.

        Haluat ja kaipaat muutosta elämääsi, tiedät jo mitä sinun tekee mieli. Mutta et ole vielä ottanut sitä askelta. Tietoisesti haluat parempaa rahallista turvaa, ihmisen joka on rinnallasi ja kenen kanssa elää.

        Arvostat itseäsi, mikä on hyvä. Olet jo melkein maalissa, vain jotain pientä puuttuu. Voit hyvin. Toiset ajattelevat, että sinulla on kaikkea, että sinulta ei voi puuttua mitään. Koska oleet onnenlapsi. Ja mikset olisikin?

        Toivot itsellesi lisää tietoa, voisit auttaa sillä toisiakin. Olet hyvin kiinnostunut, älykäs tai sanoisinko että viisas.
        Voi hyvänen aika, tunnistan melko harvoin näin viisaan naisen energioita. Ja tämä kaikki johtaa näkemäni mukaan siihen, että tuonnepuolesi, joka nyt on voimakkaasti valloillaan, antaa sinulle toista kautta lisää tarpeellista tietoa ja hyvää oloa.

        t. Keskiyö


    • Anonyymi

      Hei! Nainen täällä. Onko asiat niinkuin ne on kerrottu, vai onko tulossa vielä asiaan liittyen joku juttu?

      • Anonyymi

        Hei

        En katso kysymyksiä näin lyhyessä ajassa, vaan kirjoitan suoraan. Tilanteesi on tämä: onko vai eikö ole? Ollako vai eikö olla? (No varsinaisesti juuri kuin sinun kysymyksesi!)
        Tähän tilanteeseen on johtanut ihminen, joka liikkuu rauhallisesti. Maanläheinen ihminen, joka pitää myös omastaan hyvin kiinni. Voit tietenkin olla sinä itse, en tiedä.

        Tietämättäsi näyt olevan voittaja, mikä se tilanne sitten onkaan. Sanoisin, että tietoisesti myös. Pääset juhlimaan tai juhlistamaan hyvää oloasi. Annat itsellesi luvan nauttia.
        Tähän tilanteeseen jouduit illuusion vuoksi, tähän: onko vai eikö ole? Olet ollut hieman hyväuskoinen.

        Mutta voimasi kasvavat ja aurinko paistaa, keräät itsesi todellakin hyvään kuntoon. Ajattelet, että ei ole mennyt jako, tai jokin muu asia, tasan. Olet hieman suruissasi, toiset pitävät sinua vielä surullisempana kuin oikeastaan oletkaan.

        Toiveesi on tasajako, että ollaan samalla viivalla ja katsotaan rehellisesti silmiin. Että skoolataan ja toivotetaan toisillemme kaikkea hyvää.
        Tähän näkyy vielä ihminen, joka liikkuu ripeästi. Tulinen tai muuten temperamenttinen ihmenen. Se voisit myös olla sinä. Haluat selvittää tilanteen mahdollisemman nopeasti, ei vitkastelua.
        Sen jälkeen voit pitää omastasi kiinni, olet jalat maassa, hyvissä voimissa ja olosi on turvallinen.

        t. Keskiyö


    • Anonyymi

      Onko joku ihminen tulossa vielä elämääni rakkautta.Kauan ollut yksin

    • Anonyymi

      Hei
      Olen nainen
      Vaalea
      Rakkaus Työ Rahaasiat jos voit katsoa

      • Anonyymi

        Hei

        Katson yleisesti, nähdään mitä tulee. Näen sinut onnellisena, et ole yksin. Tähän tilanteeseen johti pitkäaikainen epävarmuus, joka taitaa olla suurimmalta osin jo ohi.
        Et tainnut osata tehdä valintaa, se pitkittyi.

        Ennen tätä saattoi olla riitaa, taistelua, tai sanaharkkaa. Joku lähti, kun sai tarpeekseen. Sinä pysyit kuitenkin pystyssä, hyvä niin. Ja vaikka näen sinut nyt onnellisempana kuin ennen, etsit vieläkin todisteita tai tietoa siitä, voisiko elämäsi olla paremmin.
        Ehkä luet, tai käyt jossakin juttelemassa. Tai purat mieltäsi hyvän ystävän kanssa.

        Sisälläsi palaa silloin tällöin, sellainen sisäinen raivo tai paha mieli. Et ehkä ole edes varma mistä se johtuu. Mutta tietoisesti näytät kuitenkin ulospäin ideoitasi, hyvää mieltä ja nuorekasta ryhtiä.

        Tunnet itsesi nyt vahvaksi, olet ehkä vahvempi kuin kumppanisi ja moni muu. Saatat välillä vähän pomottaa. Ulkomaailma on huomannut, että olet palaamassa vanhaksi omaksi itseksesi. Epäilen, että muistelet välillä haikoisesti menneitä aikoja, jopa ihmisiä joita et ole enää nähnyt pitkiin aikoihin.

        Näen sinut tasapainossa, että asiasi ovat paremmin kuin ennen. Mutta sinä itse et sinä aina huomaa. Olet ohittanut niin monta hankalaa asiaa elämässäsi, olet kulkenut polkuasi vahvasti ja suoraan eteenpäin. Ottaisit nyt tuon huivin silmiltäsi, että näkisit paremmin.
        Sinulla on paljon hyvää!

        t. Keskiyö


    • Anonyymi

      Hei. Olen nainen. Mitä minulle näkyy?

    • Anonyymi

      Nainen oon. En kaipaa lisää ikäviä uutisia. Tapahtuuko koskaan mitään hyvää enää?

    • Anonyymi

      Hei,

      Nainen olen. Kerrotko mitä kauttasi annetaan. Varsinkin ihmissuhdekuviot yksin olevana kiinnostavat. Kiitos.

    • Anonyymi

      Nainen

    • Anonyymi

      Nainen uteliaana kyselee, mitä mahtaa näkyä.

    • Anonyymi

      Saanko uuden työn? Pääsenkö urallani eteenpäin? Paraneeko taloustilanteen. Kiitollinen vastauksesta ❤️

    • Anonyymi

      Hei,
      Olen nainen. Jos vielä voisit mullekin katsoa, kiitos.

    • Anonyymi

      Nainen. Mulle kotiasiat?

    • Anonyymi

      Taisi vastailla vain noihin kolmeen...

      • Anonyymi

        Hän kirjoitti että vastailen viikonlopun aikana 17.8. Eikö se tarkoita myös sunnuntaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kirjoitti että vastailen viikonlopun aikana 17.8. Eikö se tarkoita myös sunnuntaita?

        Kaipa se tarkoittaa, toivotaan, että vastaisi vielä tänään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe