Parashallitus

Anonyymi-ap

Hyvä, että työntekijät poljetaan ja kaikki hallituksen esittämät heikennykset menevät läpi. Ay-liikkeellä ei ole enää mitään valtaa. He eivät mahda mitään Petteri Orvolle. Rikkaiden ja työnantajien verotusta kevennetään merkittävästi. Köyhät ja keskituloisten asemaa heikennetään merkittävästi. Tämä on erittäin hyvä asia. Olen unelmoinut tästä jo 15 vuotta!
Terv
Rikas yrittäjä, äänestän aina kok.

11

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkyy tuo aamulääke unohtuneen mikä on tärkeä ottaa kun avohoito on lisääntynyt.

• Anonyymi

Ja muutenkin hoidon tarve pienentynyt. Mikä on tietenkin hyvä asia kustannustenkin kannalta.
        Marin käytti rahat tarkkaan.

• Anonyymi

Neiti ottaa nyt sen pillerin ja vettä juot kunnolla päälle niin kohta helpottaa.

• Anonyymi

Mätäpaise kohta tavataan ja läski tummuu

• Anonyymi

ORPON HALLITKSEEN OLLAAN TYYTYVÄISIÄ 25% JA ERITTÄIN TYYTYVÄISIÄ 75% YLEN TEETTÄMÄSSÄ TYTKIMUKSESSA.
      TÄYTYY SEN SILLOIN OLLA TOSI HYVÄ HALLITUS. JA MIKÄPÄS EI OLE OLLA SUOMALAINEN, RAHAA ALKAA VIRRATA JA ON TURVALLISTA. SENKUN VAAN KATSELEE TYÖPAIKKANSA IKKUNOISTA, KUN RATISTIT VIRTAAVAT KOTIMAIHINSA, EIKÄ TULIJOITA NÄY.

• Anonyymi

Ota nyt ne pillerit

• Anonyymi

Tyytyväisiä on tuoreen gallupin mukaan vain 16%

• Anonyymi

Miten jos jo olet rikas?
      Siis miksi pitäisi köyhillä asiat olla huonosti ja sinulla hyvin ja rikkailla, oletko sitten parempi ihminen, mutta ilmeisesti ihan vaan kusipää.

• Anonyymi

Saan sadistista nautintoa, kun esim. aikuiskoulutus tuli lopetetaan, palkkatuettu työ ei kerrytä ansiosidonnaista, irtisanomisia helpotetaan, ay-maksuja ei voi enää vähentää verotuksessa, ansiosidonnainen pudotetaan 200 päivään, ansiosidonnainen kertyy vasta 12 kk työskentelyn jälkeen nykyisen 6kk sijaan jne, jne...

• Anonyymi

Nautin siitä, kun saan eri listaamattomien yhtiöiden kautta nostaa joka firmasta osinkoa 150 000e vuosi vain 7% verolla. Välillä saan näin miljoonan, josta veroa menee 7%.

• Anonyymi

Työttömyyskorvauksesta menee vähintään 20% vero.😂😂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      172
      2740
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      151
      1803
    3. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      124
      1598
    4. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      262
      1449
    5. Miten tämä

Päättyy sitä pohdin
      Ikävä
      93
      1199
    6. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      77
      1175
    7. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      59
      1089
    8. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo
      29
      1043
    9. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      47