Minnalle vierasta

Anonyymi-ap

Istuttiin vanhan kaverini Nicon kanssa meillä saunassa treenien jälkeen ja juteltiin niitä näitä. Kysyin siinä Nicolta mitä kuuluu naisrintamalle ja hän vastasi, että hiljaista on ollut. Nico on hieman ujon oloinen varsinkin vieraassa seurassa eikä ehkä siksi ole vielä puolisoehdokasta löytänyt. Nico jatkoi ja totesi minulle, että mikäs sinun on ollessa, kun on niin seksikäs puoliso.

Vaimoni Minna tosiaan on seksikäs ja tekisi mieli sanoa, että hänellä on jonkinlainen seksiaddiktio. Hän luultavasti voisi harrastaa seksiä missä vaan ja miten paljon vaan. Jokin aika sitten katselimme jotain eroottista elokuvaa ja muutaman siiderin otettuaan hän sanoi minulle, että miltä mahtaisi tuntua, jos olisi joku vieras kolmantena. Kysyin, että olisitko tosiaan valmis siihen ja olisiko tuo kolmas sitten mies vai nainen. Minä tietysti haluaisin miehen, hän vastasi. Ajatus siitä, että saisin vieraan miehen peniksen sisälleni, tuntuu tosi kiihottavalta ja voitaisiinhan joskus kokeilla naistakin, hän jatkoi. Sen enempää asiasta ei silloin keskusteltu mutta laitoin tuon jutustelun mieleeni.

Tuosta Minnan kommentista sain ajatuksen ja Nicon kanssa jutustellessa mietin, että voisiko yhdistää Nicon seksikumppanin puutteen ja Minnan suunnattoman tarpeen jollakin tavalla. Sitten heitin vähän ikään kuin leikilläni kysymyksen Nicolle:
- Jos kerran on ollut hiljaista, niin kiinnostaisiko sinua testata Minnaa? Nico meni vähän hämilleen ja oli hetken hiljaa.
- Et ole varmaan tosissasi.
- No kun sanoit, että hän on seksikäs ja on hiljaista ollut, niin siinä mielessä ajattelin.
- Kyllähän sellainen toki kiinnostaa mutta mitenhän se onnistuisi?
- Hyviä kavereita kun ollaan, niin voisin junailla tilaisuuden, jos oikeasti olet kiinnostunut. Olen nimittäin varma, että Minna nauttii, jos saa vierasta. Sellainen ehto minulla on, että saan kuvata, kun nussit Minnaa.
- No kyllä se minulle sopii.
- Sovitaan niin, että tulet meille parin viikon päästä lauantaina. Ilmoitan sinulle tekstarilla, kun voit tulla sisään. Jätän takaoven auki, niin pääset hiljaa tulemaan. Miltä tällainen ehdotus tuntuisi?
- No tuohan on tarjous, josta ei kukaan voi kieltäytyä.

Sovittu lauantai tuli ja Minnan kanssa saunottiin ihan normaalisti. Saunan jälkeen hän on aina rentoutunut ja haluaa seksiä. Sitä tilannetta päätin käyttää hyväksi. Olin kirjoittanut ohjeet tekstiviestiin Nicolle valmiiksi ja se odotti vaan sopivaa lähetyshetkeä. Nicon kanssa oli sovittu, että hän tulee hyvissä ajoin lähistölle, josta pääsee muutamassa minuutissa meille ja takaovesta sisälle.

2

4282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkuu...
      Muutaman siiderin jälkeen Minna alkoi tyypillisesti lämmetä ja päästää himonsa valloilleen. Hän halusi lähteä sänkyyn ja sehän sopi minulle. Joskus olimme lisänneet jännitystä leikkiin siten, että Minnalle laitettaan silmämaski ja sitä hän toivoi nytkin. Sekin sopi minulle paremmin kuin hyvin. Hän riisuutui ja asettui selälleen sängylle ja pyysi minua hyväilemään itseään. Hieroin ja puristelin hänen rintojaan, kutittelin nännejä ja hän alkoi selvästi lämmetä. Tunnustelin kevyesti hänen pilluaan ja se alkoi jo selvästi kostua. Siispä viesti Nicolle menemään. Olin laittanut hiljaista musiikkia soimaan, jottei Minna kuulisi Nicon tuloa. Muutamassa minuutissa Nico olikin paikalla ja tuli ohjeideni mukaan valmiiksi riisuutuneena huoneeseen. Minna makasi edelleen selällään vuoteella ja pyyteli, että jatketaan. Tartuin hänen nilkkoihinsa ja vedin hänet lähelle sängyn päätyä, työnsin jalat koukkuun ja levitin ne samalla. Haluan katsella kiimaista pilluasi, sanoin Minnalle. Itse asiassa halusin samalla näyttää hänen kostean, turvonneen ja limasta kiiltelevän pillunsa Nicolle. Mitä haluaisit, kysyin Minnalta. Hiero klittaa ja työnnä sormia sisään, hän vastasi. Minna makasi pillu tarjolla ja minä vinkkasin Nicolle, että nyt on hänen vuoronsa käsitellä vaimoni pillua ja minä siirryin vähän sivuun kuvaamaan.
      Nico kosketteli hellävaroen Minnan klittaa ja haki samalla sormelleen tilaa limaisesta raosta. Vähitellen hän rohkeni hieroa voimakkaammin ja työnteli rohkeasti useampaakin sormea Minnan pilluun. Minna alkoi päästä vauhtiin ja pyysi lisää kaiken aikaa ja sitähän hän Nicolta sai. Nicon käsi oli selvästi pienempi kuin omani, niinpä näytin hänelle hiljaa, että yrittää saada koko käden pilluun. Nico hieroi toisella kädelllä klittaa ja työnsi samalla toista kättään hitaasti sisään. Minna huohotti ja vaati lisää ja syvemmälle. Hänen pillunsa oli niin märkä limasta, että käsi näytti painuvan perille asti. Pian Minna ulvahti ja samassa Nicon käsi oli rannetta myöden vaimoni limaisessa ja kiimaisessa pillussa. Hän liikutteli kättä pillussa ja Minna tärisi ja huohotti ja sai voimakkaan orgasmin. Nico veti kätensä varovasti ulos ja limaa valui lakanalle.
      Pyysin Minnaa kääntymään kontilleen. Näin Nico saisi panna häntä oikein kunnolla takaapäin. Nopeasti hän oli kääntynyt ja Nico katseli lähietäisyydeltä kiimalimasta kiiltelevää ja kutsuvaa pillua. Työnnä jo sisään, Minna huohotti. Näytin Nicolle, että nussii nyt kunnolla, kun on kiimainen nainen tarjolla. Hän tarttui Minnaa lanteista ja alkoi painaa penistään vaimoni kutsuvaan rakoon. Syvemmälle, syvemmälle ynisi Minna. Nico painoi pitkän peniksensä koko pituudeltaan vaimoni pilluun. Minna kiemurteli kiimassaan ja huokaili nussimaan kunnolla ja rajusti. Nico alkoikin polkea oikein kunnolla ja pian Minnan keho alkoi taas vapista ja tiesin, että hän tulee saman tien. Hän voihkaisi kovaan ääneen ja samassa Nico painoi kalunsa mahdollisimman syvälle ja näytti laskevan lastinsa vaimoni pillun uumeniin. Hetken päästä hän veti peniksensä ulos ja spermaa valui Minnan pillusta lakanalle. Nico nyökkäsi minulle ja poistui tyytyväisenä ja minä kysyin Minnalta, että otetaanko vielä toinen kierros. Kyllä, kyllä hän huokaili.
      Niin pääsin vielä itsekin liukkaille ja Minna sai kolmannen orgasmin. Kuvaamani videon ajattelin näyttää Minnalle jossain sopivassa tilanteessa.

    • Anonyymi

      Hienoa.. Tuon voisin tehdä omalle vaimolle, tosin eihän siltä pesää saa. Sen verran nirso on 😅

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe