Tummanharmaa pienehkö kissa liikkunut tällä viikolla useana päivänä Levätiellä, viimeisin havainto noin puoli tuntia sitten. Onko karannut joltain vai pitääkö joku tarkoituksella (=vastuuttomasti) vapaana?
Irrallaan oleva kissa liikkunut useamman päivän Makkosenmäellä
Anonyymi-ap
7
514
Vastaukset
- Anonyymi
Arvostaisin, jos joku jakaisi tämän Facebookin kadonneet lemmikit -ryhmään, kun itse en Facebookia käytä.
- Anonyymi
Joutaa hävittää ei sen kummempia ohjeita
- Anonyymi
Kiväärin kohdistamista liikkuvaan kohteeseen ennen jahtia
- Anonyymi
Edelleen liikkuu sama kissa Levätiellä, viimeisin havainto pari minuuttia sitten.
- Anonyymi
Pitäskö sitä johonki muuhun paikkaan ilmoittaa ku suoli24?
- Anonyymi
Onko kissalla liikennelupa?
- Anonyymi
Loukuta ja vie löytöeläintarhaan omistajan lunastettavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926