Pettymys on suuri!
Some maailma on valheiden paratiisi
4vuotta yritin kertoa maailman kansoille missä
asumme, näyttää paikkoja joissa kukaan ei ole käynyt, eikä
koskaan tule menemään.
Satelliittitekniikka tuo valokuvatarkkaa kuvaa maasta
joka on jokaisen saatavilla. Ei maan historia kinnosta, ei se mistä olemme tänne tulleet
ei mikään muukaan ole herättänyt yhtäkään ihmistä puhumaan, ja kertomaan oman mielipiteensä.
Minä sen tein ja teen yhä. Sensijaan että olisin saanut keskustelua aikaisiksi, sain vain vihan/peloittelun/ riiston voimat likkeelle, jotka tukahduttivat kaiken tioimintani, myös perheeni jtti minut ystäviä myöden sain halveksuntaa osalleni
Koko naapurikuntani valvoo koko ajan tekemisiäni.
Yksityiselämä ei ole ollut 3,5vuoteen.
Yhtä ainoaa kommenttia mihinkään ei ole tullut!
Yhtä ainoaa ihmistä ei ole tukenani
Poliisit eivät anna suojaa tai oikeuksiani puoltavaa toimintaa ei heidän osaltaan saa
Mitään ei ole julkaistu 250,000 valokuvaa ei ole muut nähneet vain varastelevat naapurini, jotka ovat riistäneet myös privaattielämäni.
Rikosilmoitus johti siihen että poliisit tulivat kuultuaan naapureitani, sanomaan minulle että sinut pitää viedä h..huoneelle te sairaalaan.
ei kysymyksiä esitetty 2,5 v naapurivinotulle uhrille
Asuntoni on jatkuvasti 3-15 muun ihmisen asuinpaikka!!!
Ei kannata puhua OIKEUSVALTIOSTA
TTKokkonen Imatra
Minä ja Some 2019-2023 (pannukakku)
Anonyymi-ap
1
130
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17978667P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362536- 372441
- 951759
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511310Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861301Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51195Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2811092- 561038
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38769- 27760