Bileisiin himokselle

Anonyymi-ap

Hellou! Löytyiskö täältä naisseuraa tutustuun himoksen bileisiin?
Oon 44v mies Pohjanmaalta..

26

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloinkas sellaiset bileet olisi ja millaiset ne on?
      milF80

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­­y­m­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179788616

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ne kuule ois heti monipäiväiset 😁 Xu:n bileet😊 en tiiä sit uskaltaako sinne mennä🤔😊

      • Anonyymi

        Mitäs siellä tehdään, musa soi?


    • Anonyymi

      Jaa-a..voi kai sekin soida

    • Anonyymi

      Milloin?

      • Anonyymi

        Suolta hehehee mikä juntti


    • Anonyymi

      Mäki haluisin mennä tonne vielä. Oon käyny vaan Kirkkonummella. Mäkin Pohjanmaalta.

      • Anonyymi

        Katsot seuraavan kokoontumisen, ilmottaudut mukaan. Yksittäisiä miehiä ja naisia pääsee mukaan tietty määrä, parin vaihto tapahtumaan.
        Heille tulee nauha ranteeseen josta parit tietää, voivat ottaa kontaktia vapaasti myös toisin päin voi lähestyä kiinnostavaa rouvaa tai miestä.
        Pari 50v


      • Anonyymi

        Pääsetkö lähteen sinne😁


    • Anonyymi

      Okkei,ku ihtellä ei kokemusta mitem nuissa tapahtumissa kuuluu toimia🤔 mut halu ois kova päästä kahtoon ja kokeen paikanpäälle😊

    • Anonyymi

      Sä Pohjanmaalta oleva paiskaa Kik:iä mastermiller00

      • Anonyymi

        Oletko aloittaja? Mulla ei oo kikiä.


    • Anonyymi

      Ja aloittajan kanssa en voi mennä yhtä aikaa ku oon naimisissa. Miestä yritän näihin kuvioihin.

    • Anonyymi

      Jep,oon

    • Anonyymi

      Minkälaisiin kuvioihin etsit miestä 🤔

    • Anonyymi

      En mä oo ettiny miestä 😂 siis tarkoitin omaa miestä yritän näihin kuvioihin. Haluan noihin bileisiin. Haluan parinvaihtoa ym

    • Anonyymi

      Ahaa no sit😂 siinäpä sulle työnsarkaa,edellistä emannusta ja kokeilin pari vuotta innostaa,mut ei meikän taidoilla onnistunut😖😁😂

    • Anonyymi

      Joo puhuin tästä ekana jotain vuosi si ja nyt homma ihan unohtunut. Käytiin marraskuussa seksibileissä ja mies ihme kyllä tykkäs mutta siitä on pitkä matka parinvaihtoon. Pitäny mennä uudestaan mutta aina jotain estettä.

    • Anonyymi

      Tuskin ikinä ollaan siinä pisteessä.

      • Anonyymi

        Okkei,mut kannattaa kokeilla puhua ympäri 😊 mullakaan ei montaa kokemusta oo ryhmästä tai parin vaihdosta,mut ovat kyl olleet ne vähäisetkin mahtavia😍 mut tosiaan jos on "kaavoihin" kangistunut,voi olla että pehmittely vielä vie saman verran vuosia 😬🙁


    • Anonyymi

      Joo kyllä yritän vielä. Ja on muitakin vaihtoehtoja..

      • Anonyymi

        Mitäs ne vaihtoehdot on😊🤔 pihtaaminem😂🤭


    • Anonyymi

      Mä en oo ikinä pihdannut suhteessa. Mies sitäkin enemmän ja se on muutenkin se kuka haluaa paljon vähemmän kuin itse. No vaihtaa semmosen kuka haluaa osallistua.. tai sitten.. No ei täällä viitti kaikkea sanoa julkisesti. Mutta jos haluat ihan jutella kaksin voit laittaa sen sähköpostiosoitteen, mutta ymmärrän jos et. Mä oon aina tykännyt jutella ihmisten kaa ja tutustua ihmisiin vaikka ei tietenkään aina johda mihinkään.

      • Anonyymi

        Juuh,onhan se ymmärrettävää että toinen tulee ja pärjää vähemmällä sekstaillulla suhteessa,mitä toinen 😊 niin,sitä ei tiiä paraneeko vaihtamalla😂 minäpäs täs kohta puoliin lähetän spostiin,vaikka Kikin ku imaset,siellä kyl ajatusten vaihto on kätevää😇 ja sama täällä,mukava tutustua uusiin ihmisiin,vaikkei se lähellekään aina johds mihinkään,ja ei sen kyl tarttekkaan😊


    • Voisihan sitä pitää vaikka pienemmät bileet jos vaan halukkaita naisia löytyis..

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe