Hellou! Löytyiskö täältä naisseuraa tutustuun himoksen bileisiin?
Oon 44v mies Pohjanmaalta..
Bileisiin himokselle
26
680
Vastaukset
- Anonyymi
Milloinkas sellaiset bileet olisi ja millaiset ne on?
milF80- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179788616
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ne kuule ois heti monipäiväiset 😁 Xu:n bileet😊 en tiiä sit uskaltaako sinne mennä🤔😊
- Anonyymi
Mitäs siellä tehdään, musa soi?
- Anonyymi
Jaa-a..voi kai sekin soida
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Suolta hehehee mikä juntti
- Anonyymi
Mäki haluisin mennä tonne vielä. Oon käyny vaan Kirkkonummella. Mäkin Pohjanmaalta.
- Anonyymi
Katsot seuraavan kokoontumisen, ilmottaudut mukaan. Yksittäisiä miehiä ja naisia pääsee mukaan tietty määrä, parin vaihto tapahtumaan.
Heille tulee nauha ranteeseen josta parit tietää, voivat ottaa kontaktia vapaasti myös toisin päin voi lähestyä kiinnostavaa rouvaa tai miestä.
Pari 50v - Anonyymi
Pääsetkö lähteen sinne😁
- Anonyymi
Okkei,ku ihtellä ei kokemusta mitem nuissa tapahtumissa kuuluu toimia🤔 mut halu ois kova päästä kahtoon ja kokeen paikanpäälle😊
- Anonyymi
Sä Pohjanmaalta oleva paiskaa Kik:iä mastermiller00
- Anonyymi
Oletko aloittaja? Mulla ei oo kikiä.
- Anonyymi
Ja aloittajan kanssa en voi mennä yhtä aikaa ku oon naimisissa. Miestä yritän näihin kuvioihin.
- Anonyymi
Jep,oon
- Anonyymi
Minkälaisiin kuvioihin etsit miestä 🤔
- Anonyymi
En mä oo ettiny miestä 😂 siis tarkoitin omaa miestä yritän näihin kuvioihin. Haluan noihin bileisiin. Haluan parinvaihtoa ym
- Anonyymi
Ahaa no sit😂 siinäpä sulle työnsarkaa,edellistä emannusta ja kokeilin pari vuotta innostaa,mut ei meikän taidoilla onnistunut😖😁😂
- Anonyymi
Joo puhuin tästä ekana jotain vuosi si ja nyt homma ihan unohtunut. Käytiin marraskuussa seksibileissä ja mies ihme kyllä tykkäs mutta siitä on pitkä matka parinvaihtoon. Pitäny mennä uudestaan mutta aina jotain estettä.
- Anonyymi
Tuskin ikinä ollaan siinä pisteessä.
- Anonyymi
Okkei,mut kannattaa kokeilla puhua ympäri 😊 mullakaan ei montaa kokemusta oo ryhmästä tai parin vaihdosta,mut ovat kyl olleet ne vähäisetkin mahtavia😍 mut tosiaan jos on "kaavoihin" kangistunut,voi olla että pehmittely vielä vie saman verran vuosia 😬🙁
- Anonyymi
Joo kyllä yritän vielä. Ja on muitakin vaihtoehtoja..
- Anonyymi
Mitäs ne vaihtoehdot on😊🤔 pihtaaminem😂🤭
- Anonyymi
Mä en oo ikinä pihdannut suhteessa. Mies sitäkin enemmän ja se on muutenkin se kuka haluaa paljon vähemmän kuin itse. No vaihtaa semmosen kuka haluaa osallistua.. tai sitten.. No ei täällä viitti kaikkea sanoa julkisesti. Mutta jos haluat ihan jutella kaksin voit laittaa sen sähköpostiosoitteen, mutta ymmärrän jos et. Mä oon aina tykännyt jutella ihmisten kaa ja tutustua ihmisiin vaikka ei tietenkään aina johda mihinkään.
- Anonyymi
Juuh,onhan se ymmärrettävää että toinen tulee ja pärjää vähemmällä sekstaillulla suhteessa,mitä toinen 😊 niin,sitä ei tiiä paraneeko vaihtamalla😂 minäpäs täs kohta puoliin lähetän spostiin,vaikka Kikin ku imaset,siellä kyl ajatusten vaihto on kätevää😇 ja sama täällä,mukava tutustua uusiin ihmisiin,vaikkei se lähellekään aina johds mihinkään,ja ei sen kyl tarttekkaan😊
Voisihan sitä pitää vaikka pienemmät bileet jos vaan halukkaita naisia löytyis..
Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396