Kuinka voikaan silmää hivellä, tuo komistus kun ikkunan alta viilettää .Harmi kun olet niin kiireinen, vai oletko?
Sinä söpö mies samassa talossa
38
1894
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä talosta puhutaan?
- Anonyymi
Kerrostalosta
- Anonyymi
Tuulesta temmattu koko juttu.
- Anonyymi
Vanhainkodista
- Anonyymi
🤣🏡
- Anonyymi
Voi sinä musta omena, taasko häiriköit somessakin
- Anonyymi
Olen pikalähetti, siksi kiire, en jouda sivulle vilkuilemaan.
Kamppaa minut nurin, jos on asiaa! - Anonyymi
Onkohan sama jota itsekkin tässä katsellut kankaalla, ei tosin asu meidän talossa. Ajaa sillä hienolla valkealla farmarilla, kalju ja karismaattinen 🥵
- Anonyymi
Olen huomannut että katselet minua kun kuljen ikkunasi alta mutta sorry olen Gay.
- Anonyymi
Kun harrastat tanssimista , luulisin naisten kanssa tanssimista.Et ole kalju eikä ole auto valkea vaan musta. Vain viatonta ystävyyttä toivoen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun harrastat tanssimista , luulisin naisten kanssa tanssimista.Et ole kalju eikä ole auto valkea vaan musta. Vain viatonta ystävyyttä toivoen.
Aika pinnallista ajattelua tuommoinen, jos ystäväksikin pitää olla söpö ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tanssin, partnerina naiset mutta silti olen tanssiva Gay.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tanssin, partnerina naiset mutta silti olen tanssiva Gay.
Asia tullut selväksi, mutta eihän tuo ystävyyttä haittaa.
- Anonyymi
Matoja sillä on kuulemma.
- Anonyymi
Onko ongelle menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ongelle menossa?
Kohta olet katiskassa🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta olet katiskassa🤣
Mieluummin rysän päällä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin rysän päällä🤣
Sehän olisi jo enempi kuin ystävyyttä. Ei hassumpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olisi jo enempi kuin ystävyyttä. Ei hassumpaa.
Kyllä, noin 16-17cm sisäkkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, noin 16-17cm sisäkkäin.
Se on niitä kahden ihmisen välisiä kauneimpia asioita, kun se tehdään rakkaudesta tai syvästä ystävyydestä. En naisena halua tästä tämän enempää. Joka tapauksessa olet yhtä ihana mies , olipa työ vaatteet , tai mitkä vaatteet hyvänsä. Hymyillään kun tavataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niitä kahden ihmisen välisiä kauneimpia asioita, kun se tehdään rakkaudesta tai syvästä ystävyydestä. En naisena halua tästä tämän enempää. Joka tapauksessa olet yhtä ihana mies , olipa työ vaatteet , tai mitkä vaatteet hyvänsä. Hymyillään kun tavataan.
Ai että pelkästään rakkaudesta tai ystävyydestä? Kyllä sitä tehdään myös himosta ja nautinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että pelkästään rakkaudesta tai ystävyydestä? Kyllä sitä tehdään myös himosta ja nautinnosta.
...ja rahasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia asioita tehdään monista eri syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia asioita tehdään monista eri syistä.
Kivaa tanssi iltaa sinulle ystäväiseni. Kellohame heilahtaa ............Mikä on paikan nimi tänä iltana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa tanssi iltaa sinulle ystäväiseni. Kellohame heilahtaa ............Mikä on paikan nimi tänä iltana.
Pitääkö välttämättä erakoitua olipa sitten Gay tai mikä hyvänsä, luulisi että joku hyvä ja luotettava ystävä olisi ihan jees, vaikkakin naispuolinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö välttämättä erakoitua olipa sitten Gay tai mikä hyvänsä, luulisi että joku hyvä ja luotettava ystävä olisi ihan jees, vaikkakin naispuolinen.
Mitä puuma tekee gay-ystävällä? Ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä puuma tekee gay-ystävällä? Ei mitään.
Ei mitään kun sillä on niin pieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään kun sillä on niin pieni.
Ei se tee mitään vaikka olisi kuinka suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tee mitään vaikka olisi kuinka suuri.
Ei ihmisten välisissä suhteessa merkkaa minkään pienuus tai suuruus. On sellaistakin olemassa kuin läheisyys, olitko koskaan kuullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisten välisissä suhteessa merkkaa minkään pienuus tai suuruus. On sellaistakin olemassa kuin läheisyys, olitko koskaan kuullut?
Jos menemme tuohon puuma linjalle, pienuus /suuruus linjalle, niin totuushan on että miehiltä loppuu veto viimeistään 60v. iässä. ainakin osittain. Mutta naiset, jotka huolehtivat itsestään, ovat parhaimpia seksikumppania.Lääkinnällinen hoito pitää aloittaa noin 40vden iässä joka vaikuttaa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin,pitkälti ikääntymiseen saakka. Kokemusta on. ja se näkyy päällepäinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos menemme tuohon puuma linjalle, pienuus /suuruus linjalle, niin totuushan on että miehiltä loppuu veto viimeistään 60v. iässä. ainakin osittain. Mutta naiset, jotka huolehtivat itsestään, ovat parhaimpia seksikumppania.Lääkinnällinen hoito pitää aloittaa noin 40vden iässä joka vaikuttaa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin,pitkälti ikääntymiseen saakka. Kokemusta on. ja se näkyy päällepäinkin.
Olen niin emo hahmo , että haluaisin hyvälle ystävälle tarjota joskus,lasillisen jotain hyvää kotitekoisen pizzan kanssa ,ilman mitään taka ajatuksia.Luulen että illan voisi huonomminki viettää. Vai kuinka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kuullut, mitä pienempi pili niin sitä lähemmäksi pitää naista mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta miehet pärjää kuuskymppiseksi ilman hoitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin emo hahmo , että haluaisin hyvälle ystävälle tarjota joskus,lasillisen jotain hyvää kotitekoisen pizzan kanssa ,ilman mitään taka ajatuksia.Luulen että illan voisi huonomminki viettää. Vai kuinka?
Kyllä ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Jupottamiseksi menee ilta.
- Anonyymi
Lääkinnällinen hoito? Oliko suosituksia?
- Anonyymi
Lääkärin kanssa neuvottelu on paikallaan . Se on hormooni hoitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärin kanssa neuvottelu on paikallaan . Se on hormooni hoitoa.
Ei ole kyse miesten hormoonihoidoista, tämä alkuperäinen keskustelun aihe mennyt pois raiteiltaan.
- Anonyymi
Vanhalle miehelle thaimaalainen, iloinen ja käsistään kätevä sekä kielitaitoinen nainen on parasta hoitoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957