Sinä söpö mies samassa talossa

Anonyymi-ap

Kuinka voikaan silmää hivellä, tuo komistus kun ikkunan alta viilettää .Harmi kun olet niin kiireinen, vai oletko?

38

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä talosta puhutaan?

      • Anonyymi

        Kerrostalosta


      • Anonyymi

        Tuulesta temmattu koko juttu.


    • Anonyymi

      Vanhainkodista

      • Anonyymi

        🤣🏡


    • Anonyymi

      Voi sinä musta omena, taasko häiriköit somessakin

    • Anonyymi

      Olen pikalähetti, siksi kiire, en jouda sivulle vilkuilemaan.
      Kamppaa minut nurin, jos on asiaa!

    • Anonyymi

      Onkohan sama jota itsekkin tässä katsellut kankaalla, ei tosin asu meidän talossa. Ajaa sillä hienolla valkealla farmarilla, kalju ja karismaattinen 🥵

    • Anonyymi

      Olen huomannut että katselet minua kun kuljen ikkunasi alta mutta sorry olen Gay.

      • Anonyymi

        Kun harrastat tanssimista , luulisin naisten kanssa tanssimista.Et ole kalju eikä ole auto valkea vaan musta. Vain viatonta ystävyyttä toivoen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun harrastat tanssimista , luulisin naisten kanssa tanssimista.Et ole kalju eikä ole auto valkea vaan musta. Vain viatonta ystävyyttä toivoen.

        Aika pinnallista ajattelua tuommoinen, jos ystäväksikin pitää olla söpö ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun harrastat tanssimista , luulisin naisten kanssa tanssimista.Et ole kalju eikä ole auto valkea vaan musta. Vain viatonta ystävyyttä toivoen.

        Kyllä tanssin, partnerina naiset mutta silti olen tanssiva Gay.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tanssin, partnerina naiset mutta silti olen tanssiva Gay.

        Asia tullut selväksi, mutta eihän tuo ystävyyttä haittaa.


    • Anonyymi

      Matoja sillä on kuulemma.

      • Anonyymi

        Onko ongelle menossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ongelle menossa?

        Kohta olet katiskassa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta olet katiskassa🤣

        Mieluummin rysän päällä🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin rysän päällä🤣

        Sehän olisi jo enempi kuin ystävyyttä. Ei hassumpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän olisi jo enempi kuin ystävyyttä. Ei hassumpaa.

        Kyllä, noin 16-17cm sisäkkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, noin 16-17cm sisäkkäin.

        Se on niitä kahden ihmisen välisiä kauneimpia asioita, kun se tehdään rakkaudesta tai syvästä ystävyydestä. En naisena halua tästä tämän enempää. Joka tapauksessa olet yhtä ihana mies , olipa työ vaatteet , tai mitkä vaatteet hyvänsä. Hymyillään kun tavataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niitä kahden ihmisen välisiä kauneimpia asioita, kun se tehdään rakkaudesta tai syvästä ystävyydestä. En naisena halua tästä tämän enempää. Joka tapauksessa olet yhtä ihana mies , olipa työ vaatteet , tai mitkä vaatteet hyvänsä. Hymyillään kun tavataan.

        Ai että pelkästään rakkaudesta tai ystävyydestä? Kyllä sitä tehdään myös himosta ja nautinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että pelkästään rakkaudesta tai ystävyydestä? Kyllä sitä tehdään myös himosta ja nautinnosta.

        ...ja rahasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että pelkästään rakkaudesta tai ystävyydestä? Kyllä sitä tehdään myös himosta ja nautinnosta.

        Kaikkia asioita tehdään monista eri syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia asioita tehdään monista eri syistä.

        Kivaa tanssi iltaa sinulle ystäväiseni. Kellohame heilahtaa ............Mikä on paikan nimi tänä iltana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa tanssi iltaa sinulle ystäväiseni. Kellohame heilahtaa ............Mikä on paikan nimi tänä iltana.

        Pitääkö välttämättä erakoitua olipa sitten Gay tai mikä hyvänsä, luulisi että joku hyvä ja luotettava ystävä olisi ihan jees, vaikkakin naispuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö välttämättä erakoitua olipa sitten Gay tai mikä hyvänsä, luulisi että joku hyvä ja luotettava ystävä olisi ihan jees, vaikkakin naispuolinen.

        Mitä puuma tekee gay-ystävällä? Ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä puuma tekee gay-ystävällä? Ei mitään.

        Ei mitään kun sillä on niin pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kun sillä on niin pieni.

        Ei se tee mitään vaikka olisi kuinka suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tee mitään vaikka olisi kuinka suuri.

        Ei ihmisten välisissä suhteessa merkkaa minkään pienuus tai suuruus. On sellaistakin olemassa kuin läheisyys, olitko koskaan kuullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmisten välisissä suhteessa merkkaa minkään pienuus tai suuruus. On sellaistakin olemassa kuin läheisyys, olitko koskaan kuullut?

        Jos menemme tuohon puuma linjalle, pienuus /suuruus linjalle, niin totuushan on että miehiltä loppuu veto viimeistään 60v. iässä. ainakin osittain. Mutta naiset, jotka huolehtivat itsestään, ovat parhaimpia seksikumppania.Lääkinnällinen hoito pitää aloittaa noin 40vden iässä joka vaikuttaa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin,pitkälti ikääntymiseen saakka. Kokemusta on. ja se näkyy päällepäinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menemme tuohon puuma linjalle, pienuus /suuruus linjalle, niin totuushan on että miehiltä loppuu veto viimeistään 60v. iässä. ainakin osittain. Mutta naiset, jotka huolehtivat itsestään, ovat parhaimpia seksikumppania.Lääkinnällinen hoito pitää aloittaa noin 40vden iässä joka vaikuttaa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin,pitkälti ikääntymiseen saakka. Kokemusta on. ja se näkyy päällepäinkin.

        Olen niin emo hahmo , että haluaisin hyvälle ystävälle tarjota joskus,lasillisen jotain hyvää kotitekoisen pizzan kanssa ,ilman mitään taka ajatuksia.Luulen että illan voisi huonomminki viettää. Vai kuinka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmisten välisissä suhteessa merkkaa minkään pienuus tai suuruus. On sellaistakin olemassa kuin läheisyys, olitko koskaan kuullut?

        Kyllä on kuullut, mitä pienempi pili niin sitä lähemmäksi pitää naista mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menemme tuohon puuma linjalle, pienuus /suuruus linjalle, niin totuushan on että miehiltä loppuu veto viimeistään 60v. iässä. ainakin osittain. Mutta naiset, jotka huolehtivat itsestään, ovat parhaimpia seksikumppania.Lääkinnällinen hoito pitää aloittaa noin 40vden iässä joka vaikuttaa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin,pitkälti ikääntymiseen saakka. Kokemusta on. ja se näkyy päällepäinkin.

        Joo mutta miehet pärjää kuuskymppiseksi ilman hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin emo hahmo , että haluaisin hyvälle ystävälle tarjota joskus,lasillisen jotain hyvää kotitekoisen pizzan kanssa ,ilman mitään taka ajatuksia.Luulen että illan voisi huonomminki viettää. Vai kuinka?

        Kyllä ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Jupottamiseksi menee ilta.


    • Anonyymi

      Lääkinnällinen hoito? Oliko suosituksia?

      • Anonyymi

        Lääkärin kanssa neuvottelu on paikallaan . Se on hormooni hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärin kanssa neuvottelu on paikallaan . Se on hormooni hoitoa.

        Ei ole kyse miesten hormoonihoidoista, tämä alkuperäinen keskustelun aihe mennyt pois raiteiltaan.


    • Anonyymi

      Vanhalle miehelle thaimaalainen, iloinen ja käsistään kätevä sekä kielitaitoinen nainen on parasta hoitoa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe