Olisit valmis hyväksymään?
Minkä suuruisen ikä eron
125
2635
Vastaukset
- Anonyymi
8 vuotta vanhempi olis just hyvä. Nuorempaa naista en halua.
- Anonyymi
Itsellä mielessä lähes tuolla ikäerolla oleva nuorempi mies. Ihmettelisin jos tälläistä vanhempaa edes silmäilisi vakavampaa mielessä kun omassa ikäluokassaan on vaikka millaisia kaunottaria.
- Anonyymi
Joo, siinä olisi miltei ammattiksi sopiva ikälisä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä mielessä lähes tuolla ikäerolla oleva nuorempi mies. Ihmettelisin jos tälläistä vanhempaa edes silmäilisi vakavampaa mielessä kun omassa ikäluokassaan on vaikka millaisia kaunottaria.
Kaikki eivät koe näitä asioita samoin tavoin... Jollain voi olla esimerkiksi iso ja äänekäs suu, mutta se ei taas kaikkien mielestä ole yhtä hienoa ja vakuuttavaa.
- Anonyymi
Nainen olen. 5 vuotta sinne tänne.
- Anonyymi
20-30 v. nuorempi mies kävisi
- Anonyymi
Hä?
- Anonyymi
Hyvä on katsoa tulevaisuuteen ja omaishoitajakin valmiina.
- Anonyymi
Voisi olla hauskaakin, ja sehän taas on pelottavaa.
- Anonyymi
No mielellään sen verran aikuinen että osaa yhdyssanat
- Anonyymi
Siis mihin niitä yhdys sanoja tarvitsee?
Etkö osaa lukea muuten vai oliko vanhempasi vammaisia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea muuten vai oliko vanhempasi vammaisia?No sinä selvästi oot ainakin hidasälyinen yksilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea muuten vai oliko vanhempasi vammaisia?No yhdyntään tietysti.
- Anonyymi
Plus miinus 5v. Ei enempää kumpaankaan suuntaan.
🌞 - Anonyymi
Ei yhtään itseäni nuorempi.
- Anonyymi
Joo samana päivänä pitää olla syntynyt, mutta muutaman tunnin ero ei haittaa!
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣Hauska.
- Anonyymi
Ksnnstetaan, kannatetaan!
- Anonyymi
Periaatteessa plus miinus kymmenen vuotta, mutta en mä automaattisesti sulje pois muutakaan. Noin todellisuudessa en ole vielä tavannut itseäni yli viisi vuotta vanhempaa miestä, joka kiinnostaisi, mutta eihän sitä ikinä tiedä.
- Anonyymi
Joskus olen miettinyt melkein 10 vuotta nuorempaa miestä mutta en tiedä olisko se vähän outoa näin vanhana
- Anonyymi
Toimii mies on 30 eikä 20. Jos mies 20 ja sä 30 ni siinä on niin valtava ero kypsyydessä, 20 on ihan lapsi vielä. Jos mies on noin 30 niin sitten 10 vuotta vamhempi ei liikaa.
- Anonyymi
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä pienemmältä ikäero tuntuu. Itse seurustelin 29-vuotiaana 22-vuotiaan miehen kanssa. Tuossa iässä ikäero oli liian suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä pienemmältä ikäero tuntuu. Itse seurustelin 29-vuotiaana 22-vuotiaan miehen kanssa. Tuossa iässä ikäero oli liian suuri.
Kyllä koska 22 on ihan kakara vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koska 22 on ihan kakara vielä
Niinpä. Näin keski-iässä 7 vuoden ikäero ei enää olekaan niin paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Näin keski-iässä 7 vuoden ikäero ei enää olekaan niin paha.
Ei niin. Voisin olla 35 vuotiaan kanssa mut 21 vuotias tyttö ei tulis kuuloonkaa.
- Anonyymi
Jos mies on n. 6 vuotta nuorempi. Pohdin sitä että tulisiko siitä mitään. Vai onko parempi että mies on useamman vuoden vanhempi. Kumpi parempi en tiedä... vai samanikäinen
- Anonyymi
Se riippuu ihan omasta iästäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu ihan omasta iästäsi.
Koska sanoisin että nuorten on parempi olla ikäistensä kanssa, mutta vanhemmalla iällä ei niin merkitystä 5-10 vuodella
- Anonyymi
Ikäero on vain numeroita, se ratkaisee, onko hyvä olla toisen seurassa.
Kuitenkin ehkä tuollainen 15 vuotta suuntaan tai toiseen on maksimi.- Anonyymi
On tuo "ikä on vain numeroita" melkoinen klisee, et voisi jo unohtaa tuon käytön.
Oli sit toinen 50 v ja toinen 20 v, niin lyllä on puheenaiheet ja mielenkiinnot eri kantimissa ja tästä päästään taas yhteen, oksettavaan kliseeseen "olen sielultani vanha". Hei haloo ihan oikeesti. Kyllä se luonto vanhentaa ja kylkiäisinä tuo sairaudet. Siinä ei paljoa auta kliseet, mutta raha auttaa, jos sitä on paljon.
- Anonyymi
Aina tämä sama heIvetin ikäero kysymys.
- Anonyymi
Hihi.
- Anonyymi
Sen, että nainen on 16.00001-vuotias. Omalla iälläni ei ole väliä.
- Anonyymi
Jotain 8 vuotta suuntaan tai toiseen. Ei yli 10.
- Anonyymi
Kyllä tuon aikarajan kynnyksen ylityksen jälkeen, luottamushenkilön natsast lähtee, ääni tippumisen.
- Anonyymi
homo
- Anonyymi
Henkinen ikäni on +18. Näillä mennään.
- Anonyymi
Hm - plussan puolella joka tapauksessa. Ei kaikille itsestäänselvyys tuokaan.
- Anonyymi
25vuotta korkeintaan.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
13 vuotta sallisin tässä tilanteessa
- Anonyymi
Näin 36-vuotiaana naisena sopivan ikäisiä olisivat 35-40-vuotiaat miehet.
- Anonyymi
Eikö haittaa et nalle on alle 30 ?
- Anonyymi
Ei ainakaan niin paljon saisi olla, että voisi olla toisen vanhempi. Toisaalta rakkaus ei katso ikää, vaan riittää, että on hyvä olla toisen kanssa ja tunteita toista kohtaan.
- Anonyymi
Ei ole helppoa ajatella suurta ikäeroa. Kaksi kertaa olen tiennyt ennalta että hän soittaa minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole helppoa ajatella suurta ikäeroa. Kaksi kertaa olen tiennyt ennalta että hän soittaa minulle.
Kirjoituksesta jäi ydin pois. Uskon siis että meillä on jokin tarkoitus. Ehkä se tarkoitus toteutui jo. Tai sitten tulee olemaan jotain enemmän.
- Anonyymi
Mun henkinen ikä on 39. Oikea ikä jotain muuta
- Anonyymi
15v alaspäin ja pari vuotta max ylöspäin ja nämä on siis vakaviin suhteisiin, 33v mies oon.
Pelkkää seksiä varten voi mennä ylöspäin lisää, vaikka 45-50v tuntumaan jos hyvin säilyneitä, mutta tuosta 18v alaspäin ei yhtään. - Anonyymi
Täytän tänä vuonna 44v. Ja molempiin suuntiin se 5v menee.
Naiselta - Anonyymi
Oltu 10 v nuoremman miehen kanssa 15 v ja perhe. Ikä ei merkitse enkä voisi kuvitella vanhempaa toki jos on urheilullinen ei haittaa. Tuhat kaljapulloa ei saa myöskään näkyä naamasta. Esim Ressu Redford vau miten hyvännäkönen mies moni mahakas 50 v jää toiseksi.
- Anonyymi
Aika huono miesmaku sulla, jos pidät Redfordia hyvän näköisenä. On aika naismainen ja hintahtavan oloinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika huono miesmaku sulla, jos pidät Redfordia hyvän näköisenä. On aika naismainen ja hintahtavan oloinen.
Ei ominaisuuksille voi mitään, jos on jonkun mielestä edellä mainittuja asioita.
- Anonyymi
Olisin valmis hyväksymään sen ikäeron mitä välillämme on. Vaikka sitä on reilusti.
- Anonyymi
Älä muuta sano, onhan sitä aivan liikaa. Mutta taas toisaalta...saa helliä pusuja, jos ei muuta ja hyvää oloa molemmille.
- Anonyymi
Tässä tapauksessa mies on minua vanhempi.
(Olen sama kuin tuo 08.40.12) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano, onhan sitä aivan liikaa. Mutta taas toisaalta...saa helliä pusuja, jos ei muuta ja hyvää oloa molemmille.
Saako?
Tähän mennessä en ole saanut ainuttakaan pusua.
Sitä ootellessa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako?
Tähän mennessä en ole saanut ainuttakaan pusua.
Sitä ootellessa...😘😘😘 Älä aloita. Lämpenen äkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘 Älä aloita. Lämpenen äkkiä.
Mieli tekis kyllä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘 Älä aloita. Lämpenen äkkiä.
Nyt en saa tuota pusu ajatusta mielestäni kun mietin kuinka ihanaa se olisi♡♡♡♡
(Sama kirjoittaja edelleen) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa mies on minua vanhempi.
(Olen sama kuin tuo 08.40.12)Kuinka paljon vanhempi mies on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi mies on?
En oikeastaa tiedä tarkkaan , olisko joku 14 vuotta , ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaa tiedä tarkkaan , olisko joku 14 vuotta , ehkä.
Minkä ikäinen itse olet? Mies sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet? Mies sivusta.
Ei naisilta ole sopivaa kysyä ikää.
Yli 40 kuitenkin.
- Anonyymi
Kyllä 10 v. suuntaan tai toiseen on raja. 5 vuotta, jos on nuorempi.
- Anonyymi
Kymppi suuntaan ja toiseen mutta treenattu pitää olla.
- Anonyymi
Keski-ikäsenä naisena sanoisin 10v .nuorempi max.
16v.vanhempi max. - Anonyymi
8 vuotta vanhempi mies kelpaa
- Anonyymi
Jep. -81💙-89
- Anonyymi
7 ja puoli. Tästä en tingi.
- Anonyymi
Minäkin sallisin 13 vuotta tällä hetkellä.
- Anonyymi
Oletko itse nuorempi vai vanhempi tässä 13 vuoden ikäerossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse nuorempi vai vanhempi tässä 13 vuoden ikäerossa?
Vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi.
Olisipa sattuma jos olisitkin minun kaivattuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa sattuma jos olisitkin minun kaivattuni.
No sehän olis kyllä sattumaa. Mie kyllä epäilen, että näin ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän olis kyllä sattumaa. Mie kyllä epäilen, että näin ei ole.
Uskallatko laittaa tunnisteita? Murre kuulostaa jo hälyttävän tutulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko laittaa tunnisteita? Murre kuulostaa jo hälyttävän tutulle.
Mie oon sitä mieltä, että me ei laiteta tunnisteita. Jos jotain on tapahtuakseen niin se on sit irl eikä Suomi24 palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie oon sitä mieltä, että me ei laiteta tunnisteita. Jos jotain on tapahtuakseen niin se on sit irl eikä Suomi24 palstalla.
Jäädäämpäs sitten odottelemaan sitä.
- Anonyymi
5 nax vuotta on toimivaksi kokeiltu tosielämässä.
Isompi ikäero ei toiminut minulla.
Naiselta - Anonyymi
Max n.+20v. ylöspäin, min. oman ikäinen eli vähintään n. 30v. Oma mieltymys siis itseäni vanhempi kumppani. Poikkeuksiakin voi olla.
- Anonyymi
Normaalisti itseäni vähintään 5 vuotta vanhemmat miehet mutta olen alkanut huomaavani että katselen hieman pohtien yli 5 vuotta nuorempiakin miehiä.
- Anonyymi
alle 10v on luonteva, helppo osoittaa tunnetila isommassakin tilaisuudessa. 15v hyväksyttävä, mutta siitä isompi aiheuttaisi henkilökohtaista epävarmuutta,
- Anonyymi
Jos sänkyyn vain mennään nautiskelemaan, nainen voi olla vaikka selvästi vanhempi, kunhan on liikunnallinen; yksi sellainen onkin mielessä. Toki syvempääkin yhdessäoloa ja kumppanuutta voi harkita, jos edellämainittu ei tunnu riittävän.
- Anonyymi
Pitää sen nuoremman miehenkin olla liikunnallinen eikä mikään pystyyn paskannettu lapamato vaikka hän tykkäisikin vanhemmista naisista.Miehellä pitää olla sopusuhtanen vartalo olipa hän pitkä tai lyhyt.Hartioita täytyy löytyä.
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sen nuoremman miehenkin olla liikunnallinen eikä mikään pystyyn paskannettu lapamato vaikka hän tykkäisikin vanhemmista naisista.Miehellä pitää olla sopusuhtanen vartalo olipa hän pitkä tai lyhyt.Hartioita täytyy löytyä.
"pystyyn paskannettu lapamato" 😁, no olen tuon joskus ennenkin kuullut mutta on kieltämättä yksi pahimmista kuvaavista kommenteista näin miehen korvaan
- Anonyymi
Ehkäpä se on korvienvälissä tuo miten suhtaantuu. Itse tarkoitin tuolla lapamato hirmulla niitä miehiä jotka arvostelee ite naisia ja tietävät itse tasan tarkkaan olevansa oksetuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä se on korvienvälissä tuo miten suhtaantuu. Itse tarkoitin tuolla lapamato hirmulla niitä miehiä jotka arvostelee ite naisia ja tietävät itse tasan tarkkaan olevansa oksetuksia.
Noh joo, ajattelin enemmänkin visuaalisesti, huumorimielessä. Toki tuon voi käsittää pidemmällekin luonnetta kuvaavaksi, eikä se imartele silloinkaan 😁
- Anonyymi
Muutaman vuoden ikäero ja oltaisiin vain kavereita.
- Anonyymi
Olen valmis hyväksymään sen ikäeron mikä sattuu olemaan jos tosissaan kiinnostaa… En oikein ymmärrä näitä ”kerran tapailin 6v vanhempaa ja jatkossa 5v on ehdoton maksimi”. Se ikävuosien määrä ei tosiaan paljoakaan ihmisestä kerro.
Olen tapaillut itseäni 17v vanhempaa miestä ja muutaman illan ajan 12v nuorempaa. Henkisessä iässä näillä ei äkkiseltään vaikuttanut olevan isoakaan eroa😅- Anonyymi
Sinäpä sen sanoit👌👍
- Anonyymi
Olen 55 vuotias. Nainen ja olen melkein aina seurannut nuorempien miesten kanssa.
- Anonyymi
Vastasitko kysymykseen.
Sellasen, missä molemmat tahot on vähintään täysikäisiä.
- Anonyymi
Ei ylä rajaa.
- Anonyymi
5 vuotta viel ok. Mut ikääntyminenkin on niin yksilöllistä.
- Anonyymi
Naisena tykkään nuoremmista miehistä, mutta ei saa olla nuorempi kuin oma lapsi.
Ei ole poissuljettua rakastua myös itseäni vanhempaan virkeänä ja poikamaiseen baariin. Mutta ikäiseni miehet ovat yleensä huonokuntoisia vätyksiä... - Anonyymi
Itselläni oli 14 v nuorempi poikaystävä eikä ollut ikäerolla ongelmaa siinä. Nykyinen 8 v nuorempi.
- Anonyymi
Ikä on vain numero <3
- Anonyymi
Tosiaan nuoremmat miehet on paremmassa kunnossa makkarin puolella.
- Anonyymi
Olen 55 mies. Ikäeroa ei saa olla enempää kuin 37 vuotta alaspäin. Ensi vuonna sitten enintään -38 vuotta.
- Anonyymi
Miehellä lerpahtaa 60v paikkeilla. Kun hormoonit loppuu niin ne loppuu. Ei sille mitään voi.
Onneksi lämpö ja rakkaus eivät lopu.<3
Terv. Yhden miehen vaimo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä lerpahtaa 60v paikkeilla. Kun hormoonit loppuu niin ne loppuu. Ei sille mitään voi.
Terv. Yhden miehen vaimoEi onneksi ole lerpahtanut, vaikka mies on jo 66. Lucky me.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terv. Yhden miehen vaimoHormooneita saa lääkäriltä.
- Anonyymi
Tyhmä kysymys. Sehän voi olla mitä vaan jos yhteys on kova. Kuitenkin, ikä vaikuttaa varsinkin nuorena. Oma kokemus kun olin 20v ja tapasin töitten kautta yhden 27v ikäero oli jo hurja, ylittämätön plus sen veli joka oli 32, eli aivan kuvittelukyvyn takana oleva todella vanha kääpä.
- Anonyymi
Mies voi olla vain muutamaa vuotta nuorempi, eli alle kymmenen vuotta.
Periaatteessa ei sillä väliä.
En tietysti ole tyhmä ja tajuan, että kun kun molemmat on terveitä ja täysi-ikäisiä, niin ikäerolla ei ole suurta väliä.
Olen itse omaa kumppania vajaa 15 vuotta vanhempi ja ymmärrän kyllä, että me emme montaa yhteistä eläkepäivää näe.
Toisaalta joka kerta kun käyn baarissa huomaan ihmetteleväni, miksi mummot MINUA katsoo ja myöhemmin tajuan heidän olevan minun ikäluokkaa.- Anonyymi
20-5 vuotta nuorempi nainen tulee olla.
Lähempänä omaa ikää olevan naisen kanssa voi olla kaveri (40)- Anonyymi
Teitä kaikkia tuollaisia odottaa yksinäinen vanhuus 😅
- Anonyymi
No aika nopeasti sitä kelaa että jos vaikka nelikymppinen haluaa parikymppisen kanssa Blockfesteille parisuhteessa että jommassa kummassa on valuvikaa.
+-5 vuotta toimii- Anonyymi
Kymppisten karttuessa joku viisi vuotta on koko ajan yhä vähemmän, ei melkein mitään.
- Anonyymi
Kuulostat hartaalta täti-ihmiseltä-.
- Anonyymi
Se on mielestäni riittävä kun tyttöystävän ikä näkyy kellossa....
- Anonyymi
Mies 3 vuotta vanhempi ja se on juuri sopiva ikäero. Jos ikäero olisi suurempi joutuisin naisena parhaat vuoteni käyttämään omaishoitajana. Näitä isojen ikäerojen pariskuntia sivusta seuranneena tilanne ei ole kadehdittava. Kyllä on paljon parempi vanheta samaan tahtiin.
- Anonyymi
Elämä on arvaamatonta.
- Anonyymi
Ehdoton max on 5 9 vuotta
- Anonyymi
No minulle kävis mahottoman hyvin 21v nuorempi nainen.
- Anonyymi
n.20 vuotta nuorempi aikuinen nainen antaisi virtaa elämää jatkaa.
- Anonyymi
10 ylöspäin ja 25 alaspäin
- Anonyymi
Miehen kanssa 9 vuotta ikäeroa ja sen olisin vlmis hyväksymään
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
35v
- Anonyymi
No vaikka +- 10kg.
- Anonyymi
35-40 vuotta. Siinä on se hyvä puoli, että molemmat tietää samat biisit ja kirjallisuudesta yhtä paljo.
- Anonyymi
No enpä tiedä tietääkö 5-vuotias ja 45-vuotias yhtä paljon kirjallisuudesta.
- Anonyymi
Pystyy niinku jakaa asiaa ja elämää. Se on kyllä tosi tosi tärkeetä.
- Anonyymi
Itsellä seurustelukumppanini kanssa 18v ~ikäeroa, hän siis 45 (n) , itse 27(m). Mutta kai tuo ikäeron hyväksyminen on hyvin tapauskohtaista.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142102- 1091552
- 1221471
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 53919
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä231813Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356798