Pappi vain nauraa

Anonyymi-ap

Kirkkoherramme vain nauraa lehdessä kun joutui piispan kaitsentaan. Ei piittaa p**kan vertaa kirkon ohjeista, määräyksistä ja pappislupauksestaan. Ei ihme, että kirkosta eroamiset lisääntyy kansalaisilla, kun tällaisen toiminnan annetaan vaan jatkua.

13

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no jospa opetti homolle miten lapsia tehdään,

      • Anonyymi

        pappi nauraa,ei ne mulle mitään voi,


    • Anonyymi

      Tuosta katsennasta mitään hyötyä ole, siksi kait naurattaakin. Jossain luki, etteivät piispat välttämättä edes tiedä näitä avioliittoja, mitä vihitty. Vähä sama homma kuin, ettei pomo tiedä, mitä touhuat. Kuinka monessa työssä se onnistuu? Nivala saa kyllä leveillä "seurakunnan tuesta", kun se seurakunta koko ajan pienenee. Erosin kirkosta ja kyllä huojensi. En tartte näitä tekopyhiä pappeja sun muita elämääni.

      • Anonyymi

        oisse kiva tietää miten työkaverit tähän homo hommaan suhtautuu,vaioliko liikaa työ kaverit.onko enää kavereita seurakunnan töissä


    • Anonyymi

      Todella iloinen on Eijan hymy. Joku vois ehkä sanoo että ylimielinen. Ja jos niin on, niin aihettakin on. Eijahan saa tehdä mitä haluaa. Hänen ei tarvitse tosiasiassa välittää mitään piispan, kirkon tai Ylivieskan seurakunnan ohjeista ja määräyksistä. Noin hienoa tilannetta ei ole edes presidentillä tai pääministerillä.

    • Anonyymi

      Tämähän on vanha kuva joskus vuosien takaa. Ketjun aloittaja astui nyt miinaan.

      • Anonyymi

        Siltikin nauraa kaitsennalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin nauraa kaitsennalle.

        Kepulaiset on tämmöisiä,muista ensivaaleissa ketä äänestät,no onhan tuolla pubi miehiäkin mukana,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulaiset on tämmöisiä,muista ensivaaleissa ketä äänestät,no onhan tuolla pubi miehiäkin mukana,

        väki kuulemma vähenee seurakunnassa,nivala ei ole moksiskaan,


    • Anonyymi

      Jumala on rakkaus.

    • Anonyymi

      Näiden "pappien" olisi pitänyt sanoa vihkikaavaa luettaessa, että " Sillä valtuutuksella, jota minulle ei ole uskottu, julistan teidät aviopuolisoiksi".

      • Anonyymi

        Yksinpuhelua riittää jollakin taapertajalla. Vaikuttaa siltä, että tarttet keskusteluapua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinpuhelua riittää jollakin taapertajalla. Vaikuttaa siltä, että tarttet keskusteluapua.

        ei näin,nivala tarttee keskusteluapua


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe