Parisuteet

Anonyymi-ap

Ihmettelen suuresti kun erotaan ja sit sanotaan et ollaan kavereita sen jälkeen! Pitäiskö katsoa peiliin??

17

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pah! Jos kerran erotaan niin sitten oikeasti erotaan.

      • Anonyymi

        Ja ex:sien kanssa ei pidettä yhteyttä enää ikinä!!!!! tai ei kaverata vaikka ois yhteisii mukuloita!! Sillon jos näin käy niin pi..un ja m...an perässä ne on ei lasten takia.. fakta homma!


    • Anonyymi

      Muna

      • Anonyymi

        Seisoo


    • Anonyymi

      Peilikin valehtelee nykyään, sano muuan perus suomalainen henkilö.

      • Anonyymi

        Peli ei valehtele koskaan, se joko seisoo tai on seisomatta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peli ei valehtele koskaan, se joko seisoo tai on seisomatta 😉

        Peli on kesken,
        sano parisuteetnööri, kun perää peilistä kahto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peli on kesken,
        sano parisuteetnööri, kun perää peilistä kahto.

        Tiedätkös mikä on maailman vanhin peli? 😉


    • Anonyymi

      Kyllä se on, sanot mitä tahansa, piip peli. Sitten kuulemma alotettiin piimp peli suunnittelu,
      kaarevista kylkiluista. Ihan vähän jäi lihhoo välliin. Sitä makkeempoo.

    • Anonyymi

      Mä asun pääkaupunki seudulla ja mun ex:sällä on kiteellä lapsi kans ja se lapsi asuu sen äidin kanssa siel, Hän itse asuu eri paikkakunnalla nykyisen friidunsa kans. Mutta salaa käy kiteen ex:sää painamassa "olevinaan lastansa hakemassa tai viemässä" ja kulissit kunnossa! Ei taida vaan uus naikkonen tietää, mitä fatsi oikeesti duunaa. Mä oon onnellinen et kyseinen äijä ei oo missään tekemisissä meidän yhteisen lapsen kanssa!

    • Anonyymi

      Kitee on paha kaupunki! Täällä otetaan kaverien ex:siä ja silti ollaan kavereita viellä. Täällähän se on ihan normaalia että juoruillaan keskenään millanen se mies oli sun kaa jne tai ota tuo olin sen kaa joskus.. pienet on piirit ja jokainen sukua jollekin, tuskimpa haittaa vaikka vähän sukulaisen kanssa olisi.. ja sitten se mitä pahempi poika on sitä coolempi on.. onneks osa on älynnyt muuttaa pois ja hankkia puolisonsa muualta kun kiteeltä, niitten suhteet taitaa kestää pitempään, kun kiteeläinen ois kiteeläisen kaa..

      • Anonyymi

        Onpa kiva lukea tuollaista tekstiä!! Oottakohan ite ihan täydellisiä? Ketä kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Kyllähän tuo tavallaan pitää paikkansa. Panen kaverini vaimoa ja on kyllä hyvää seksiä. Ollaan naisen kanssa sovittu että pidetään meidän salaisuutena niin ketäpä tuo haittaa jos kaksi ihmistä nauttivat toisistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo tavallaan pitää paikkansa. Panen kaverini vaimoa ja on kyllä hyvää seksiä. Ollaan naisen kanssa sovittu että pidetään meidän salaisuutena niin ketäpä tuo haittaa jos kaksi ihmistä nauttivat toisistaan?

        Olen kanssasi samaa mieltä! Nää ihmiset ovat vaan niin katkeria elämälle! Niiltä jää oma elämä elämättä kun pitää olla päälaellaan toisten asioissa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo tavallaan pitää paikkansa. Panen kaverini vaimoa ja on kyllä hyvää seksiä. Ollaan naisen kanssa sovittu että pidetään meidän salaisuutena niin ketäpä tuo haittaa jos kaksi ihmistä nauttivat toisistaan?

        Niinhän tuo vaimosi tuntui tietävän.
        Mutta tiedätkös sinä että minä panen sinun vaimoasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tuo vaimosi tuntui tietävän.
        Mutta tiedätkös sinä että minä panen sinun vaimoasi.

        Eihän noin voi tehdä! Et saa panna vaimoani eikä saa kukaan muukaan kuin minä.


    • Anonyymi

      Saako Karhussa nykyään miten helposti puuman mukaansa? Tekisi mieli vanhempaa irstasta naista…

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe