Parisuteet

Anonyymi-ap

Ihmettelen suuresti kun erotaan ja sit sanotaan et ollaan kavereita sen jälkeen! Pitäiskö katsoa peiliin??

17

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pah! Jos kerran erotaan niin sitten oikeasti erotaan.

      • Anonyymi

        Ja ex:sien kanssa ei pidettä yhteyttä enää ikinä!!!!! tai ei kaverata vaikka ois yhteisii mukuloita!! Sillon jos näin käy niin pi..un ja m...an perässä ne on ei lasten takia.. fakta homma!


    • Anonyymi

      Muna

      • Anonyymi

        Seisoo


    • Anonyymi

      Peilikin valehtelee nykyään, sano muuan perus suomalainen henkilö.

      • Anonyymi

        Peli ei valehtele koskaan, se joko seisoo tai on seisomatta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peli ei valehtele koskaan, se joko seisoo tai on seisomatta 😉

        Peli on kesken,
        sano parisuteetnööri, kun perää peilistä kahto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peli on kesken,
        sano parisuteetnööri, kun perää peilistä kahto.

        Tiedätkös mikä on maailman vanhin peli? 😉


    • Anonyymi

      Kyllä se on, sanot mitä tahansa, piip peli. Sitten kuulemma alotettiin piimp peli suunnittelu,
      kaarevista kylkiluista. Ihan vähän jäi lihhoo välliin. Sitä makkeempoo.

    • Anonyymi

      Mä asun pääkaupunki seudulla ja mun ex:sällä on kiteellä lapsi kans ja se lapsi asuu sen äidin kanssa siel, Hän itse asuu eri paikkakunnalla nykyisen friidunsa kans. Mutta salaa käy kiteen ex:sää painamassa "olevinaan lastansa hakemassa tai viemässä" ja kulissit kunnossa! Ei taida vaan uus naikkonen tietää, mitä fatsi oikeesti duunaa. Mä oon onnellinen et kyseinen äijä ei oo missään tekemisissä meidän yhteisen lapsen kanssa!

    • Anonyymi

      Kitee on paha kaupunki! Täällä otetaan kaverien ex:siä ja silti ollaan kavereita viellä. Täällähän se on ihan normaalia että juoruillaan keskenään millanen se mies oli sun kaa jne tai ota tuo olin sen kaa joskus.. pienet on piirit ja jokainen sukua jollekin, tuskimpa haittaa vaikka vähän sukulaisen kanssa olisi.. ja sitten se mitä pahempi poika on sitä coolempi on.. onneks osa on älynnyt muuttaa pois ja hankkia puolisonsa muualta kun kiteeltä, niitten suhteet taitaa kestää pitempään, kun kiteeläinen ois kiteeläisen kaa..

      • Anonyymi

        Onpa kiva lukea tuollaista tekstiä!! Oottakohan ite ihan täydellisiä? Ketä kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Kyllähän tuo tavallaan pitää paikkansa. Panen kaverini vaimoa ja on kyllä hyvää seksiä. Ollaan naisen kanssa sovittu että pidetään meidän salaisuutena niin ketäpä tuo haittaa jos kaksi ihmistä nauttivat toisistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo tavallaan pitää paikkansa. Panen kaverini vaimoa ja on kyllä hyvää seksiä. Ollaan naisen kanssa sovittu että pidetään meidän salaisuutena niin ketäpä tuo haittaa jos kaksi ihmistä nauttivat toisistaan?

        Olen kanssasi samaa mieltä! Nää ihmiset ovat vaan niin katkeria elämälle! Niiltä jää oma elämä elämättä kun pitää olla päälaellaan toisten asioissa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo tavallaan pitää paikkansa. Panen kaverini vaimoa ja on kyllä hyvää seksiä. Ollaan naisen kanssa sovittu että pidetään meidän salaisuutena niin ketäpä tuo haittaa jos kaksi ihmistä nauttivat toisistaan?

        Niinhän tuo vaimosi tuntui tietävän.
        Mutta tiedätkös sinä että minä panen sinun vaimoasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tuo vaimosi tuntui tietävän.
        Mutta tiedätkös sinä että minä panen sinun vaimoasi.

        Eihän noin voi tehdä! Et saa panna vaimoani eikä saa kukaan muukaan kuin minä.


    • Anonyymi

      Saako Karhussa nykyään miten helposti puuman mukaansa? Tekisi mieli vanhempaa irstasta naista…

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe